Eerder veel slechterquote:Op zondag 24 januari 2021 14:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
de afgelopen dagen is wel duidelijk geworden dat 2021 niet heel veel beter gaat worden
De eerste 24 dagen in elk geval wel.quote:
Ik ben er bang voor dat bepaalde maatregelen afschalen onderdeel van de verkiezingen gaat worden. Stem op partij A en de avondklok gaat eerder weg! Stem op partij B en de scholen gaan eerder open. Partij C en de horeca eerder, etc. Terwijl we weten dat het allemaal geen moer uit zal maken.quote:Op zondag 24 januari 2021 14:33 schreef _serial_ het volgende:
Als de avondklok langer dan de 3 weken blijft word ik gillend gek denk ik.
Mijn volgorde :
- Avondklok conform afspraak 9 feb eraf
- Scholen na voorjaarsvakantie open ( 19 / 26 feb )
- Winkels open / doorstroomlocaties / evt sport open ( 2 weken later )
Daarna kabbelen we door tot eind april.
dat zou zomaar eens kunnen en bij winst gaan ze gewoon verder met het huidige beleid.quote:Op zondag 24 januari 2021 14:49 schreef chratnox het volgende:
Ik ben er bang voor dat bepaalde maatregelen afschalen onderdeel van de verkiezingen gaat worden. Stem op partij A en de avondklok gaat eerder weg! Stem op partij B en de scholen gaan eerder open. Partij C en de horeca eerder, etc. Terwijl we weten dat het allemaal geen moer uit zal maken.
als er een waterkanon in de buurt is keur ik dit altijd goed, want je hoort daar niet te zijn.quote:Op zondag 24 januari 2021 14:50 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Na 21.00 keur ik dit goed in deze dagen, nu niet. Oproer of niet.
Ik weet nou niet zo goed wat ik daarvan vind.. Als ze niet luisteren om weg te gaan is dit direct wel een hele flinke escalatie als je ziet hoe 'r gezicht eruit ziet.quote:
Je neemt ook willens en wetens het risico natuurlijk als je gevraagd wordt te vertrekken en niet gaat.quote:Op zondag 24 januari 2021 14:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik weet nou niet zo goed wat ik daarvan vind.. Als ze niet luisteren om weg te gaan is dit direct wel een hele flinke escalatie als je ziet hoe 'r gezicht eruit ziet.
Tuurlijk moet je ernaar luisteren, maar het lijkt mij juist aan de politie/ME om de-escalerend op te treden.
Daar zitten grenzen aan, natuurlijk.quote:Op zondag 24 januari 2021 14:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik weet nou niet zo goed wat ik daarvan vind.. Als ze niet luisteren om weg te gaan is dit direct wel een hele flinke escalatie als je ziet hoe 'r gezicht eruit ziet.
Tuurlijk moet je ernaar luisteren, maar het lijkt mij juist aan de politie/ME om de-escalerend op te treden.
dit is toch de-escalerend? Ze leeft nogquote:Op zondag 24 januari 2021 14:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat het zou zijn:quote:Op zondag 24 januari 2021 14:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar zitten grenzen aan, natuurlijk.
ach dat is toch leuk om naar te kijken....quote:Op zondag 24 januari 2021 14:53 schreef Sfancta het volgende:
Leuk en wel, maar krijg steeds minder hoge pet op van de politie. Het zijn natuurlijk orders, maar in sommige filmpjes kijken ze wel erg zelfvoldaan en geilen ze hierop.
dat is jouw mening, niet die van mij en ook niet van velen anderen. Een rechter zou zich erover moeten buigen, maar ik betwijfel of dat gebeurt.quote:Op zondag 24 januari 2021 14:54 schreef chratnox het volgende:
Er wordt telkens gezegd dat de politie de-escalerend optreedt, dat is dit niet.
Nee het rijgt mij enorm opquote:Op zondag 24 januari 2021 14:54 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ach dat is toch leuk om naar te kijken....![]()
Ik hoop dat je aan het trollen bent.quote:Op zondag 24 januari 2021 14:53 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dit is toch de-escalerend? Ze leeft nog
sterkte ermee... ik geniet ervanquote:
ik mag hier niet meer op reageren, zie mod break, dus zal het niet meer doen. Wil je mijn mening, open maar een topic.quote:Op zondag 24 januari 2021 14:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan het trollen bent.
Dit is dus een demonstratie. Een demonstratie tegen het beleid, tegen dingen als de avondklok. Daar op deze manier op reageren is het tegenovergestelde van wat je wilt bereiken.
Het lijkt mij dat dit soort dingen er juist voor zorgen dat de demonstranten zich tegen de politie keren.
Er werd vuurwerk naar paarden gegooid door dit soort vreedzame demonstranten...quote:Op zondag 24 januari 2021 14:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan het trollen bent.
Dit is dus een demonstratie. Een demonstratie tegen het beleid, tegen dingen als de avondklok. Daar op deze manier op reageren is het tegenovergestelde van wat je wilt bereiken.
Het lijkt mij dat dit soort dingen er juist voor zorgen dat de demonstranten zich tegen de politie keren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |