Het is gewoon een feit. Feyenoord stijgt altijd boven zichzelf uit tegen PSV, dus de kans dat je verliest is zeer groot. En om redelijkerwijs kans te houden moet je niet nog meer achterstand krijgen op ajax.quote:
Geniet ervan maat. Ik overweeg de tv uit te zetten.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit wordt gewoon 5-0 of zo. Staan volledig uit positie bij iedere tegenstoot. Niet om aan te zien.
Gelukkig heb ik bier.
Wat wil je met Rosario, Thomas en Mauro in je basis.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit wordt gewoon 5-0 of zo. Staan volledig uit positie bij iedere tegenstoot. Niet om aan te zien.
Gelukkig heb ik bier.
Scheelt ook nog wel wat als Gakpo, Madueke en Gotze mee kunnen doen. Nu ben je aanvallend ook nog eens machteloos.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:00 schreef WaikikiWim het volgende:
Wat een droevig elftal heeft PSV ook eigenlijk als je je het zo ziet hé? Een paar talenten aangevuld met een handjevol grijze middelmaat en een trainer die denkt dat hij de leiding over een Europese subtopper heeft
Ihattaren ook. Speelt misschien niet z'n beste voetbal, maar heeft tenminste wel de dreiging af en toe.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Scheelt ook nog wel wat als Gakpo, Madueke en Gotze mee kunnen doen. Nu ben je aanvallend ook nog eens machteloos.
Dat is nog maar het topje van de ijsberg. Max, die totaal niet kan verdedigen. Sangaré, die schijnbaar na 8 maanden nog niet weet dat er noppen onder een voetbalschoen moeten, Zahavi die bakken met geld verdient en niveau KKD is, Boscagli waarvan niemand weet waar hij überhaupt moet spelen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat wil je met Rosario, Thomas en Mauro in je basis.
Trucje van Max hebben ze ook wel snel door gehad na die eerste paar wedstrijden. Was een sensatie in de eerste potten, en kan me nauwelijks een goede voorzet herinneren in de laatste potten.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:04 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Dat is nog maar het topje van de ijsberg. Max, die totaal niet kan verdedigen. Sangaré, die schijnbaar na 8 maanden nog niet weet dat er noppen onder een voetbalschoen moeten, Zahavi die bakken met geld verdient en niveau KKD is, Boscagli waarvan niemand weet waar hij überhaupt moet spelen.
Het is gewoon, op een enkeling na, middelmaat met her en der een leuk talent. Niet meer, niet minder. Met zo'n ploeg ga je natuurlijk niks winnen. En als je het ook gewoon nalaat om ook maar 1 topper te winnen dan eindig je lekker kleurloos op de 4de plek achter retteketet AZ en Feyenoord
Grappig dat je in heel het lijstje niet de slechtste van t veld Dumfries benoemt.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:04 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Dat is nog maar het topje van de ijsberg. Max, die totaal niet kan verdedigen. Sangaré, die schijnbaar na 8 maanden nog niet weet dat er noppen onder een voetbalschoen moeten, Zahavi die bakken met geld verdient en niveau KKD is, Boscagli waarvan niemand weet waar hij überhaupt moet spelen.
Het is gewoon, op een enkeling na, middelmaat met her en der een leuk talent. Niet meer, niet minder. Met zo'n ploeg ga je natuurlijk niks winnen. En als je het ook gewoon nalaat om ook maar 1 topper te winnen dan eindig je lekker kleurloos op de 4de plek achter retteketet AZ en Feyenoord
Die kan er ook bij inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:12 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Grappig dat je in heel het lijstje niet de slechtste van t veld Dumfries benoemt.
Ik waardeer je optimisme altijd, werkelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |