Trucje van Max hebben ze ook wel snel door gehad na die eerste paar wedstrijden. Was een sensatie in de eerste potten, en kan me nauwelijks een goede voorzet herinneren in de laatste potten.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:04 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Dat is nog maar het topje van de ijsberg. Max, die totaal niet kan verdedigen. Sangaré, die schijnbaar na 8 maanden nog niet weet dat er noppen onder een voetbalschoen moeten, Zahavi die bakken met geld verdient en niveau KKD is, Boscagli waarvan niemand weet waar hij überhaupt moet spelen.
Het is gewoon, op een enkeling na, middelmaat met her en der een leuk talent. Niet meer, niet minder. Met zo'n ploeg ga je natuurlijk niks winnen. En als je het ook gewoon nalaat om ook maar 1 topper te winnen dan eindig je lekker kleurloos op de 4de plek achter retteketet AZ en Feyenoord
Grappig dat je in heel het lijstje niet de slechtste van t veld Dumfries benoemt.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:04 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Dat is nog maar het topje van de ijsberg. Max, die totaal niet kan verdedigen. Sangaré, die schijnbaar na 8 maanden nog niet weet dat er noppen onder een voetbalschoen moeten, Zahavi die bakken met geld verdient en niveau KKD is, Boscagli waarvan niemand weet waar hij überhaupt moet spelen.
Het is gewoon, op een enkeling na, middelmaat met her en der een leuk talent. Niet meer, niet minder. Met zo'n ploeg ga je natuurlijk niks winnen. En als je het ook gewoon nalaat om ook maar 1 topper te winnen dan eindig je lekker kleurloos op de 4de plek achter retteketet AZ en Feyenoord
Die kan er ook bij inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:12 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Grappig dat je in heel het lijstje niet de slechtste van t veld Dumfries benoemt.
Ik waardeer je optimisme altijd, werkelijkquote:
Wat een grap dit inderdaadquote:Op zondag 31 januari 2021 15:19 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord - PSV 3-0 (en gaat nog erger worden)
PSV - AZ 1-3
Vitesse - PSV 2-1
Ajax - PSV 2-2
Gaat lekker tegen de top 5!
Had verwacht dat Gakpo zou starten..vandaar.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:16 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Ik waardeer je optimisme altijd, werkelijkMaar hoe kijk jij nu naar dit PSV? Zie jij dingen die andere mensen niet zien? Er zit toch ook oprechts niks in? Geen bezieling, geen mentaliteit en vooral een gebrek aan kwaliteit op sleutelposities.
Want met Gakpo glijdt Sangaré niet 40x in 1 helft uit? Kunnen Max, Dumfries en Boscagli ineens verdedigen?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Had verwacht dat Gakpo zou starten..vandaar.
Toen de opstelling bekend werd had ik er geen vertrouwen meer in
Lul niet.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Had verwacht dat Gakpo zou starten..vandaar.
Toen de opstelling bekend werd had ik er geen vertrouwen meer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |