SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die ken ik nietquote:Op zondag 24 januari 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Once you got white you never have spijt...
goedemorgenquote:Op zondag 24 januari 2021 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh babiesVandaag alweer 3:03 langer van de zon genieten dan gisteren
![]()
De acteur Mickey Rooney heeft zijn hele leven lang beweerd dat Walt Disney het karakter Mickey Mouse naar hem vernoemd had.
Weetniet hoe jij je koffie drinkt?quote:Op zondag 24 januari 2021 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
You go home in a wheelchair?
quote:Op zondag 24 januari 2021 10:08 schreef UitStraling het volgende:
Once you go halfbloedje you can go to the hospital for a spoedje.
quote:Op zondag 24 januari 2021 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weetniet hoe jij je koffie drinkt?
Mooi is die.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/video/2365(...)-maar-achteraan.html
We hebben een nieuw volksvermaak
Vanmiddag weer livestreampjesquote:Op zondag 24 januari 2021 10:28 schreef bitterbal het volgende:
19 MINUTEN GELEDEN
Museumplein vanaf 11.00 uur 'veiligheidsrisicogebied'
Het Museumplein in Amsterdam is vanaf 11.00 uur aangewezen als veiligheidsrisicogebied, meldt de gemeente. Voor vanmiddag staat weer een demonstratie gepland op het plein. De gemeente Amsterdam schrijft in een persbericht dat het besluit is genomen "naar aanleiding van ongeregeldheden vorige week en recente aanwijzingen dat opnieuw personen met wapens naar het plein willen komen en bereid zijn geweld te plegen".
Vorige week liep een illegale demonstratie op het Museumplein flink uit de hand. Nieuwe demonstraties van Nederland in Verzet tegen de coronamaatregelen zijn geannuleerd, maar initiatiefnemer Michel Reijinga heeft aangekondigd "koffie te drinken" op het Museumplein tussen 14.00 en 16.00 uur. Ook in Eindhoven, waar eigenlijk gedemonstreerd zou worden, wordt koffie gedronken. Dat is op het 18 Septemberplein. Reijinga zegt dat het aan anderen is of ze naar Amsterdam en Eindhoven gaan.
was doodstil hier gisterenquote:Op zondag 24 januari 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoor al een kwartier lang politiesirenes, het lijkt hier Urk wel of Den Haag
Ja hier ook. Ik denk dat dit nog 1 of 2 avonden goed gaat, dan ziet iedereen "oh er is toch geen handhaving YOLO"quote:
ik verwacht dat er wel handhaving is maar ik heb niets gezien of gehoord iig.. zegt niet alles over de hele stadquote:Op zondag 24 januari 2021 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hier ook. Ik denk dat dit nog 1 of 2 avonden goed gaat, dan ziet iedereen "oh er is toch geen handhaving YOLO"
Knap zeg. Dit resultaat is alleen al door het laten staan van alcohol?quote:Op zondag 24 januari 2021 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanochtend maar weer eens op de weegschaal gaan staan. 2,6 kg eraf al![]()
Zal ik eens een Dry February proberen?
Niet eens volledig laten staan, maar de nul-dagen vallen wel erg makkelijk dit jaar ja. 17 inmiddels, vandaag wordt waarschijnlijk de 18e. En verder ben ik (ook nog een beetje half-half) begonnen met keto eten. Dus geen carbs meer. Maar ja moet nu eerst nog even op maken wat er in huis is natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2021 10:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
Knap zeg. Dit resultaat is alleen al door het laten staan van alcohol?
Wacht. Cosmetic surgery zei je?quote:Op zondag 24 januari 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Fles eind 2021, prachtige vrouwen sturen bh's en gouden lokken op, smeken om zijn kroonjuwelen en gaan helemaal smek smek smek als ze hem zien![]()
Mooi resultaat dan al op deze manier.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet eens volledig laten staan, maar de nul-dagen vallen wel erg makkelijk dit jaar ja. 17 inmiddels, vandaag wordt waarschijnlijk de 18e. En verder ben ik (ook nog een beetje half-half) begonnen met keto eten. Dus geen carbs meer. Maar ja moet nu eerst nog even op maken wat er in huis is natuurlijk
Ja nou ja, ik reken het maar even onder "laaghangend fruit". Huehuequote:Op zondag 24 januari 2021 10:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Mooi resultaat dan al op deze manier.
De beste manier is volgens mij toch om langzaam aan te doen en niet rigoureus afvallen. En alle beetjes helpen.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
However, met elke stap drukt dit lijf dus nu al 2,6 kg minder op die knie. Dat moet goed gaan komen
veel belangrijker is de hele levensstijl omgooien. anders kom je vanzelf in je oude patroon terecht..quote:Op zondag 24 januari 2021 11:00 schreef shiitake het volgende:
[..]
De beste manier is volgens mij toch om langzaam aan te doen en niet rigoureus afvallen. En alle beetjes helpen.
precies..quote:Op zondag 24 januari 2021 11:02 schreef mschol het volgende:
[..]
veel belangrijker is de hele levensstijl omgooien. anders kom je vanzelf in je oude patroon terecht..
quote:Op zondag 24 januari 2021 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
However, met elke stap drukt dit lijf dus nu al 2,6 kg minder op die knie. Dat moet goed gaan komen
Sporten en bewegen is wel een belangrijke toevoeging ja. En gezond eten. Maar dat vind ik wel vanzelfsprekend. Ik weet natuurlijk niet hoe iemand anders leeft. Maar dat werkt bij mij prima om een gezond gewicht te houden en ik hoef daarvoor niet m'n hele levensstijl om te gooien. Als je je alles gaat ontzeggen houd je het niet vol.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:02 schreef mschol het volgende:
[..]
veel belangrijker is de hele levensstijl omgooien. anders kom je vanzelf in je oude patroon terecht..
Ja straks hoor, moet eerst eens aan de wandelquote:
sporten en gezond eten kan al een hele levenstijl verandering zijn hequote:Op zondag 24 januari 2021 11:13 schreef shiitake het volgende:
[..]
Sporten en bewegen is wel een belangrijke toevoeging ja. En gezond eten. Maar dat vind ik wel vanzelfsprekend. Ik weet natuurlijk niet hoe iemand anders leeft. Maar dat werkt bij mij prima om een gezond gewicht te houden en ik hoef daarvoor niet m'n hele levensstijl om te gooien. Als je je alles gaat ontzeggen houd je het niet vol.
Drinken met matenquote:Op zondag 24 januari 2021 11:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Levensstijl omgooien betekend niet dat je niets meer kan en mag..
betekend eerder met mate
Nou ja als je er concrete dingen voor terugkrijgt misschien welquote:Op zondag 24 januari 2021 11:13 schreef shiitake het volgende:
Sporten en bewegen is wel een belangrijke toevoeging ja. En gezond eten. Maar dat vind ik wel vanzelfsprekend. Ik weet natuurlijk niet hoe iemand anders leeft. Maar dat werkt bij mij prima om een gezond gewicht te houden en ik hoef daarvoor niet m'n hele levensstijl om te gooien. Als je je alles gaat ontzeggen houd je het niet vol.
Ja dat is zo. Dat zal voor velen inderdaad al een aanpassing zijn.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
sporten en gezond eten kan al een hele levenstijl verandering zijn he
Dat scheelt uiteindelijk wel natuurlijk. Ik heb merk een verschil van 10 kilo ook wel als ik een berg op moet lopen. Waarvan er dan 5 van mezelf zijn; en 5 spullen die ik nog meesleepquote:Op zondag 24 januari 2021 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
*pakt luchtbuks*quote:Op zondag 24 januari 2021 11:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoor vogelseks, jaaaaaaaaaaaaaah de lente [ afbeelding ]
Zeg maar wat en hoeveelquote:Op zondag 24 januari 2021 11:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
zet jij het vast koud
Een strak lichaam en de leuke kleding weer aan kunnen die al jaren in de kast ligt.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als je er concrete dingen voor terugkrijgt misschien wel
Het is ook niet een knop die je omzet; of een linear iets waar je naartoe werkt. Bij de meeste mensen gaat dat in een golfbeweging.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
sporten en gezond eten kan al een hele levenstijl verandering zijn he
1 fles witte wijn is wel genoegquote:
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 24 januari 2021 11:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
Een strak lichaam en de leuke kleding weer aan kunnen die al jaren in de kast ligt.
Dat gaat een gouden avondje wordenquote:Op zondag 24 januari 2021 11:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
1 fles witte wijn is wel genoeg![]()
![]()
Ik was rond oud&nieuw ook wel erg van de oliebollen en de kerststol e.d. hoor. Ik voelde het gewoon de verkeerde kant op gaanquote:Op zondag 24 januari 2021 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ook niet een knop die je omzet; of een linear iets waar je naartoe werkt. Bij de meeste mensen gaat dat in een golfbeweging.
Zelf heb ik goede en slechte weken wat dat betreft. Afgelopen week heb ik relatief gezond gegeten en qua lichaamsbeweging zat het ook wel goed. Week daarvoor was wat minder zeg maar
quote:Op zondag 24 januari 2021 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
The Porsche Saga - Sequel #827![]()
Berichtje van strontlul #1 op zijn oude account "Heb je het nou al verstuurd? Ik heb een week geleden al betaald!"
Ja beste Strontlul, ik heb het donderdag verstuurd en meteen tracking number toegevoegd. Dat kun je allemaal zien als je op je andere account inlogt. Oh en WAT BEN JIJ EEN EIKELHOOFD
Rond die periode ga ik er ook niet op letten. Zoveel lekkers gegeten. Deze maand ook praktisch niets meer besteld qua eten, scheelt ook weer in mijn portemonnee.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was rond oud&nieuw ook wel erg van de oliebollen en de kerststol e.d. hoor. Ik voelde het gewoon de verkeerde kant op gaan![]()
Nou ik kan je verklappen dat alcohol laten staan veel meer geld bespaartquote:Op zondag 24 januari 2021 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat ook wel scheelt is niet naar de kapper en masseur gaan. Bespaar me iedere maand geld op deze manier.
Straks maar even kijken of het nog gezellig is op de pleinen in de binnenstad.quote:Ook in Eindhoven willen mensen met wapens demonstreren
Eindhoven besloot een veiligheidsrisicogebied af te kondigen omdat anti-islambeweging Pegida ondanks een verbod heeft aangekondigd toch te willen demonstreren.
Ook in Eindhoven zijn signalen binnengekomen dat personen met wapens naar de stad willen komen en bereid zijn geweld te plegen.
De driehoek en de GGD doen een dringend verzoek aan mensen om vandaag niet naar Eindhoven af te reizen. "Reisbewegingen en samenkomsten vormen een groot risico voor de volksgezondheid."
Wordt tijd dat er eens een keertje met scherp geschoten wordt op al die onzinquote:Op zondag 24 januari 2021 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks maar even kijken of het nog gezellig is op de pleinen in de binnenstad.
Dat weet ik ookquote:Op zondag 24 januari 2021 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik kan je verklappen dat alcohol laten staan veel meer geld bespaart
In dat geval zal ik niet over het plein gaan lopen. Pegida is echt een sneue club welquote:Op zondag 24 januari 2021 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt tijd dat er eens een keertje met scherp geschoten wordt op al die onzin
Stijve nek en kassières kijken vol dedain de andere kant opquote:Op zondag 24 januari 2021 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat ook wel scheelt is niet naar de kapper en masseur gaan. Bespaar me iedere maand geld op deze manier.
Eens... door zulke duurt het langer en langerquote:Op zondag 24 januari 2021 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2021 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stijve nek en kassières kijken vol dedain de andere kant op
Gaat hard hequote:Op zondag 24 januari 2021 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een ex-vriendin van mij rookte en dronk iedere dag. Daar verdween iedere dag 10 euro op dit manier, 365 dagen per jaar.
Nagefloten worden door de zelfscan.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Scheelt dat ik altijd de zelfscan gebruik.
Caissières die toch even mijn ID willen zien zodat ze mijn naam te weten komen als ik toevallig alcohol in mijn mandje heb zitten.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nagefloten worden door de zelfscan.
Oh daar heb ik al een tijdje niks van gehoord idd. Zitten die hierachter ja?quote:Op zondag 24 januari 2021 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In dat geval zal ik niet over het plein gaan lopen. Pegida is echt een sneue club wel
quote:Op zondag 24 januari 2021 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2021 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Caissières die toch even mijn ID willen zien zodat ze mijn naam te weten komen als ik toevallig alcohol in mijn mandje heb zitten.
quote:Op zondag 24 januari 2021 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ongevraagd onder hun bevallige neuzen duwenquote:Op zondag 24 januari 2021 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Caissières die toch even mijn ID willen zien zodat ze mijn naam te weten komen als ik toevallig alcohol in mijn mandje heb zitten.
In Eindhoven normaal gesproken wel vaker, maar demonstraties daarvan worden vaak verboden of verplaatst.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar heb ik al een tijdje niks van gehoord idd. Zitten die hierachter ja?
Weinig leuke interactie?quote:Op zondag 24 januari 2021 11:36 schreef UitStraling het volgende:
Wat dat betreft haat aan de zelfscan wel
gewoon een militair op elke straat hoekquote:Op zondag 24 januari 2021 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Caissières die gauw nog even een pakje condooms in je mandje erbij gooien, met een dikke knipoog.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
een tank jaquote:Op zondag 24 januari 2021 11:39 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon een militair op elke straat hoek
Verkeerde account US.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Caissières die gauw nog even een pakje condooms in je mandje erbij gooien, met een dikke knipoog.
goedemorgenquote:
"Wil je deze Champagne vanavond samen opdrinken"quote:Op zondag 24 januari 2021 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je daar "goh mooie ogen heb jij zeg, heb je die al lang?"
"piep"
en dan blijken er gevulde in te zittenquote:Op zondag 24 januari 2021 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Caissières die gauw nog even een pakje condooms in je mandje erbij gooien, met een dikke knipoog.
' ik kan zelf wel bepalen wat verstandig isquote:Op zondag 24 januari 2021 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tien procent daarvan alleen al naar Los.
halfquote:Op zondag 24 januari 2021 11:48 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen al van de zondaggerrie af?
quote:Op zondag 24 januari 2021 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ja zat op je gemakje en ineens vloog er een gekleurde vlinder langs of wat? [ afbeelding ]
Zo nou!quote:Op zondag 24 januari 2021 11:48 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen al van de zondaggerrie af?
Des te prettiger voor je tante ook.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:53 schreef bitterbal het volgende:
nee mijn tante komt zo en die is altijd te vroeg dus het zat niet lekker
of juist niet. in die dampen zitten. Oude huizen zijn slecht geventileerd.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Des te prettiger voor je tante ook.
Met MTB 60 km, mijn kameradski had het aan de palen.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel kilometers in de benen?
oude huizen zijn juist goed geventileerd, overal kiertjesquote:Op zondag 24 januari 2021 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of juist niet. in die dampen zitten. Oude huizen zijn slecht geventileerd.
Gefeliciteerd met ms Los danquote:Op zondag 24 januari 2021 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Filsteerd zelfde dag als ms Los.
Nou, eigenlijkquote:Op zondag 24 januari 2021 07:56 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Iedereen de avondklok overleefd? Niemand zo gek geworden ervan dat accute opname in een instelling noodzakelijk was?.
Weer eens wat anders dan teststraten in de fik stekenquote:Op zondag 24 januari 2021 13:23 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb lang niet zo veel gezelligheid en gekheid meegemaakt, erg fijn. Bedankt avondklok.
Kijk zo kan het ook!quote:Op zondag 24 januari 2021 13:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk. Iemand van m'n studentenvereniging bedacht een impromptu online 'countdown naar de avondklok'-activiteit en er kwamen wel 25 mensen en het was bijzonder gezellig, het leek net oud en nieuw.
We gingen het lockdownspel spelen, waarbij iedereen omstebeurt een voorwerp moet tonen en dan moet de rest dat ook tevoorschijn toveren. En vervolgens zei iemand dat we eigenlijk door zouden moeten halen tot het einde van de avondklok of een wekker zouden moeten zetten voor 4:30. Uiteindelijk hebben 5 mensen doorgehaald en 15(!) mensen hun wekker gezet, dus om 4:30 was zo ongeveer de hele groep weer bij elkaar![]()
. Toen wilden mijn vriend en ik weer gaan slapen, maar we hadden per ongeluk gezegd dat we maar één ei in huis hadden, dus kwam iemand ons een kaal stokbrood (ook zonder verpakking) en twee eieren brengen om 5:00.
Ik heb lang niet zo veel gezelligheid en gekheid meegemaakt, erg fijn. Bedankt avondklok.
beter dan op een plein samen komen en gaan vechten met de MEquote:Op zondag 24 januari 2021 13:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk. Iemand van m'n studentenvereniging bedacht een impromptu online 'countdown naar de avondklok'-activiteit en er kwamen wel 25 mensen en het was bijzonder gezellig, het leek net oud en nieuw.
We gingen het lockdownspel spelen, waarbij iedereen omstebeurt een voorwerp moet tonen en dan moet de rest dat ook tevoorschijn toveren. En vervolgens zei iemand dat we eigenlijk door zouden moeten halen tot het einde van de avondklok of een wekker zouden moeten zetten voor 4:30. Uiteindelijk hebben 5 mensen doorgehaald en 15(!) mensen hun wekker gezet, dus om 4:30 was zo ongeveer de hele groep weer bij elkaar![]()
. Toen wilden mijn vriend en ik weer gaan slapen, maar we hadden per ongeluk gezegd dat we maar één ei in huis hadden, dus kwam iemand ons een kaal stokbrood (ook zonder verpakking) en twee eieren brengen om 5:00.
Zo maar even kijken inderdaad. Even zwarte hoodie zoeken.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter dan op een plein samen komen en gaan vechten met de ME
Anders was je naar het 18 septemberplein gegaan??quote:Op zondag 24 januari 2021 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ongehoord Nederland heeft straks een live stream blijkbaar. Kan ik op m’n zolder blijven zitten.
No way.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Anders was je naar het 18 septemberplein gegaan??
Gisteravond/vannacht was het hier in de buurt al gezellig.quote:
Het zou toch ook pas om 14.00 uur beginnen??quote:
ja dat is nu toch?quote:Op zondag 24 januari 2021 14:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het zou toch ook pas om 14.00 uur beginnen??
Gefeliciteerdquote:
Hebben ze die neergeschoten?quote:
Ik lees verkeerd. Ik las uit de luchtquote:Op zondag 24 januari 2021 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan was ie niet meer in de lucht he
Oh dat was vorige week ookquote:Op zondag 24 januari 2021 14:25 schreef Karzai het volgende:
oh nee het zijn twee vliegtuigjes met een tekst, kon het niet lezedn
Shoarmaquote:
Halve stad is risicogebied. Vanuit mijn wijk richting het centrum politiecontroles en flink wat politie op de been.quote:
Je zal er maar van afhankelijk zijnquote:In verband met de onrust in het centrum van Eindhoven rijden er geen treinen van en naar Eindhoven. De NS meldt op Twitter dat het treinverkeer is stilgelegd vanwege de inzet van hulpdiensten.
Vriendin ook zelf maar even richting haar werk gebracht om die reden.quote:Op zondag 24 januari 2021 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zal er maar van afhankelijk zijn![]()
Bedankt NEUKFOUTEN
Maar net hagelde het nogquote:De parkeerplaatsen in onze natuurgebieden zijn (over)vol. Laat de berm/weg vrij voor hulpdiensten. Kom niet meer met de auto, maar ga met de fiets of te voet.
Ben wel vaak beetje agressiefquote:Op zondag 24 januari 2021 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt het je niets om bij de ME te gaan? Beetje viruswappies neerknuppelen in het weekend.
Dat komt wel goed van pasquote:Op zondag 24 januari 2021 15:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben wel vaak beetje agressief
nergens voor nodigquote:Op zondag 24 januari 2021 15:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben wel vaak beetje agressief
quote:#COVID19NL statistieken t.o.v. gisteren:
Positief getest: 4.924
Totaal: 948.933 (+4.891 ivm -33 corr.)
Perc. positief 18 jan - 20 jan: NA%
Opgenomen: 165
Huidig: 1.667 (+34)
Opgenomen op IC: 42
Huidig: 680 (+7)
Overleden: 30
Totaal: 13.540
https://twitter.com/mzelst/status/1353345966502535168
Nog steeds niet echt een flinke daling in de ziekenhuizen.quote:Op zondag 24 januari 2021 15:20 schreef LTVDK het volgende:
Zo, eventjes 3 uur gelopen en net op tijd terug voor de coronacijferts
[..]
En weer een daling. Zullen we het donderdag en vrijdag weer een stuk zien stijgen zoals afgelopen week?quote:Op zondag 24 januari 2021 15:20 schreef LTVDK het volgende:
Zo, eventjes 3 uur gelopen en net op tijd terug voor de coronacijferts
[..]
Maar popcorn zit vol met carbsquote:
oh dat zijn er niet zoveelquote:
Dan knaag je maar op een komkommer.quote:
idioten. hebben niets beters te doen . lijkt wel uitje voor hun. hebben geen sociaal leven en werkquote:
RIPquote:Op zondag 24 januari 2021 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
10 dagen in quarantaine bij Bitterbal.
Gun je ook iemand die geen viruswappie is bquote:Op zondag 24 januari 2021 15:31 schreef bitterbal het volgende:
maar geen goeie blik in zijn ogen dus zou niet swipen
Dankjequote:Op zondag 24 januari 2021 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gun je ook iemand die geen viruswappie is b
https://www.nu.nl/kind-ge(...)-redding-worden.htmlquote:Op zondag 24 januari 2021 15:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
idioten. hebben niets beters te doen . lijkt wel uitje voor hun. hebben geen sociaal leven en werk
en het maar raar vinden dat de samenleving verhardquote:Op zondag 24 januari 2021 15:35 schreef Karzai het volgende:
traangasgranaatje, knuppel erop, en het bloed schoonspoelen met het waterkanon
Van het veld of uit het veld?quote:Op zondag 24 januari 2021 15:36 schreef bitterbal het volgende:
Heb ik trouwens gemist dat ze van het veld zijn geslagen?
Echt hequote:Op zondag 24 januari 2021 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waterkanon heeft een lekke band.
Nu even niet. Maar het lijkt nog niet voorbij te zijn..quote:Op zondag 24 januari 2021 15:41 schreef Karzai het volgende:
ik ga even kijken of er in brabant meer actie is
KLopt. die zijn allemaal naar de ME gegooid..quote:Op zondag 24 januari 2021 15:44 schreef Karzai het volgende:
712, ik zie allemaal stenen liggen bij de HEMA
quote:Op zondag 24 januari 2021 15:47 schreef mangalie het volgende:
Waarom weer die politie te paard in Amsterdam? Dat is toch middeleeuws. Arme paarden afschaffen die onzin..
Goed plan.quote:Op zondag 24 januari 2021 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon met quads op die mensen in rijden.
Tja er is wel een groot GGZ terrein hier (met TBS) . Maar die zit sowieso al vrij vol..quote:Op zondag 24 januari 2021 15:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
de wappies zijn geestelijk ziek gewoon opsluiten en op eiland gooien
Urk ofzo.quote:Op zondag 24 januari 2021 15:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
de wappies zijn geestelijk ziek gewoon opsluiten en op eiland gooien
Neu. Niet jouw schuld, tenzij je hebt meegedaan aan een demonstratie in EHV of A'damquote:Op zondag 24 januari 2021 15:49 schreef Makrelis het volgende:
Hoi. Ik hoop dat ik het niet verziekt heb hier.
huh met wat?quote:Op zondag 24 januari 2021 15:49 schreef Makrelis het volgende:
Hoi. Ik hoop dat ik het niet verziekt heb hier.
Daar zitten er al een boelquote:
Wat een drama zeg dat. Ben langs de Maas gaan wandelen vanmiddag. Best relax.quote:Op zondag 24 januari 2021 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Neu. Niet jouw schuld, tenzij je hebt meegedaan aan een demonstratie in EHV of A'dam
quote:
Eindhoven de gekste....Letterlijkquote:Op zondag 24 januari 2021 15:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met stenen gooien in Eindhoven. Je zou er maar een op je hoofd krijgen.
as tijd terug dacht ik zembla ofzo. Het gaat gruwelijk vaak mis met politiehondenquote:Op zondag 24 januari 2021 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)n-kijk-hier-live-mee
Politiehond was even niet zo blij met een verslaggever
Ik snap dit ook niet...Hier kan je toch niets tegen doen. Zo zinloos allemaal.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:00 schreef Amarantha het volgende:
Als die relschoppers nou gewoon proberen er het beste van te maken in deze tijd i.p.v. zo druk maken. Ik denk dat iedereen het wel zat is maar dit lost ook niks op.
Als je het allemaal niet geloofdquote:Op zondag 24 januari 2021 16:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik snap dit ook niet...Hier kan je toch niets tegen doen. Zo zinloos allemaal.
Ja, die zijn niet getraind om te kijken of iemand "pers". op een hesje heeft staan.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:00 schreef bitterbal het volgende:
W
[..]
as tijd terug dacht ik zembla ofzo. Het gaat gruwelijk vaak mis met politiehonden
Toen we een uit de hand gelopen afscheidsfeestje hadden van de skatebaan kwam er ook politie met honden, we waren allemaal snel weg hoor.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:04 schreef Makrelis het volgende:
Inzet van dieren tegen mensenoproer ben ik sowieso op tegen. Koop maar een langere lat vind ik. Die honden worden getraind op aggressie. Vind ik niet bepaald de bedoeling.
NOu ja buiten dat. ze laten ook vaak niet los als de agent dat wel opdraagt.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, die zijn niet getraind om te kijken of iemand "pers". op een hesje heeft staan.
Die demonstranten rukken weer langzaam op in Eindhoven blijkt. Staat ergens ook wat in de fik nu![]()
Die mensen die met golfballen/stenen naar politie (en politiepaarden) gooien moet je gewoon oppakken en berechten.
Uit hontoogpunt mensen op wielen is wel apart ja.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen we een uit de hand gelopen afscheidsfeestje hadden van de skatebaan kwam er ook politie met honden, we waren allemaal snel weg hoor.
Ik begin iig wel te rennen als er een politie met hond op mij af komt lopen.quote:
Paarden inruilen voor tractoren.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Honden zijn wel erg effectief. En politiepaarden zijn ook handig voor het overzicht. Maar als mensen met stenen en golfballen gaan gooien schiet het natuurlijk niet op.
Hier in de buurt stelt de ME zich altijd op; dus daar was het vanmorgen redelijk druk. Zo te zien staan ze nu allemaal op het plein.
Meestal ben je dan een keer of 3-4 gewaarschuwd.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja buiten dat. ze laten ook vaak niet los als de agent dat wel opdraagt.
ze bijten soms ook gewoon de agentquote:Op zondag 24 januari 2021 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal ben je dan een keer of 3-4 gewaarschuwd.
Dan krijgen die ook lekke banden en kunnen ook geen kant meer op.quote:
ik had die aflevering ook gezien, ze luisteren vaak niet naar commando's en blijven gewoon doorbijtenquote:Op zondag 24 januari 2021 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze bijten soms ook gewoon de agent![]()
Het gaat echt tevaak mis.
Gewoon geen dieren betrekken in deze onzin. Wapen en stroomstokken of hoe heten die dingen..quote:Op zondag 24 januari 2021 16:08 schreef Karzai het volgende:
een hond is snellerje kan beter stil blijven staan denk ik
Denk dat het best wel lieve huisdieren zijn eigenlijk, ze weten wat we ze moeten doen in dit soort situaties maar ik weet zeker dat de verzorger gewoon met dat beestje kan knuffelen etc.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:09 schreef Makrelis het volgende:
Zien er niet uit als een lief huisdier.
eensquote:Op zondag 24 januari 2021 16:09 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gewoon geen dieren betrekken in deze onzin. Wapen en stroomstokken of hoe heten die dingen..
ja van die metalen dingen hebben ze om ze los te latenquote:Op zondag 24 januari 2021 16:10 schreef Karzai het volgende:
Moeten ze die beesten helemaal verwurgen om los te laten
Dat houdt jullie wel van de straatquote:Op zondag 24 januari 2021 13:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |