SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die ken ik nietquote:Op zondag 24 januari 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Once you got white you never have spijt...
goedemorgenquote:Op zondag 24 januari 2021 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh babiesVandaag alweer 3:03 langer van de zon genieten dan gisteren
![]()
De acteur Mickey Rooney heeft zijn hele leven lang beweerd dat Walt Disney het karakter Mickey Mouse naar hem vernoemd had.
Weetniet hoe jij je koffie drinkt?quote:Op zondag 24 januari 2021 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
You go home in a wheelchair?
quote:Op zondag 24 januari 2021 10:08 schreef UitStraling het volgende:
Once you go halfbloedje you can go to the hospital for a spoedje.
quote:Op zondag 24 januari 2021 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weetniet hoe jij je koffie drinkt?
Mooi is die.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/video/2365(...)-maar-achteraan.html
We hebben een nieuw volksvermaak
Vanmiddag weer livestreampjesquote:Op zondag 24 januari 2021 10:28 schreef bitterbal het volgende:
19 MINUTEN GELEDEN
Museumplein vanaf 11.00 uur 'veiligheidsrisicogebied'
Het Museumplein in Amsterdam is vanaf 11.00 uur aangewezen als veiligheidsrisicogebied, meldt de gemeente. Voor vanmiddag staat weer een demonstratie gepland op het plein. De gemeente Amsterdam schrijft in een persbericht dat het besluit is genomen "naar aanleiding van ongeregeldheden vorige week en recente aanwijzingen dat opnieuw personen met wapens naar het plein willen komen en bereid zijn geweld te plegen".
Vorige week liep een illegale demonstratie op het Museumplein flink uit de hand. Nieuwe demonstraties van Nederland in Verzet tegen de coronamaatregelen zijn geannuleerd, maar initiatiefnemer Michel Reijinga heeft aangekondigd "koffie te drinken" op het Museumplein tussen 14.00 en 16.00 uur. Ook in Eindhoven, waar eigenlijk gedemonstreerd zou worden, wordt koffie gedronken. Dat is op het 18 Septemberplein. Reijinga zegt dat het aan anderen is of ze naar Amsterdam en Eindhoven gaan.
was doodstil hier gisterenquote:Op zondag 24 januari 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoor al een kwartier lang politiesirenes, het lijkt hier Urk wel of Den Haag
Ja hier ook. Ik denk dat dit nog 1 of 2 avonden goed gaat, dan ziet iedereen "oh er is toch geen handhaving YOLO"quote:
ik verwacht dat er wel handhaving is maar ik heb niets gezien of gehoord iig.. zegt niet alles over de hele stadquote:Op zondag 24 januari 2021 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hier ook. Ik denk dat dit nog 1 of 2 avonden goed gaat, dan ziet iedereen "oh er is toch geen handhaving YOLO"
Knap zeg. Dit resultaat is alleen al door het laten staan van alcohol?quote:Op zondag 24 januari 2021 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanochtend maar weer eens op de weegschaal gaan staan. 2,6 kg eraf al![]()
Zal ik eens een Dry February proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |