abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 februari 2021 @ 21:01:39 #201
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197915049
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 17:55 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Uiers. *O* *O* *O* @:coco @:RamboDirk
Geilen op de uiers van Kuzu :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 9 februari 2021 @ 21:04:45 #202
338319 ZarB
Piña colada
pi_197915140
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:14 schreef zoost het volgende:

[..]

We weten niet of het helpt, maar we gaan er wel mee door.
"We zien echt geen andere mogelijkheid om de besmettingen laag te houden"

Kamer steunt verlenging avondklok, maar wil duidelijkheid over afschaffing https://www.nu.nl/politie(...)ver-afschaffing.html (via @nunl)

"Coronavariant komt europa binnen via dubai"

RIVM: 'De storm komt, we moeten ons niet in slaap laten sussen door daling' https://www.nu.nl/coronav(...)sen-door-daling.html (via @nunl)

Iets met grenzen en vliegverkeer. lekker dweilen met de kraan open. Maar nog ff volhouden mensen!! We kunnen het. Summer 2022!!
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_197916386
‘Als we allemaal drie weken binnen gaan zitten, is het virus zo weg.’

Daarna wordt het weer aangepast en kloten we vrolijk verder. Zijn al een jaar aan het experimenteren...
pi_197917390
Straks de Duitse variant...
pi_197917594
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 21:58 schreef mthecatlover het volgende:
‘Als we allemaal drie weken binnen gaan zitten, is het virus zo weg.’

Daarna wordt het weer aangepast en kloten we vrolijk verder. Zijn al een jaar aan het experimenteren...
Wanneer hebben we met z'n allen drie weken binnen gezeten dan?
pi_198397899
De avondklok is verlengd. *O* *O*
  maandag 8 maart 2021 @ 19:46:18 #207
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_198398523
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 22:54 schreef mthecatlover het volgende:
Straks de Duitse variant...
Die slaat als eerste in Rotterdam toe?
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_198621029
twitter
  zondag 21 maart 2021 @ 17:27:43 #209
279824 Mansjester
City>United
pi_198621726
Heeft iemand een fragment/artikel waarin Rutte/kabinet/OMT zegt dat de avondklok de eerste maatregel is die wordt geschrapt bij versoepelingen? Ik vind wel het artikel hieronder,maar heb nergens de uitspraak van Rutte zelf gezien.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)maatregel-zo-vergaat
pi_198622633
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 17:27 schreef Mansjester het volgende:
Heeft iemand een fragment/artikel waarin Rutte/kabinet/OMT zegt dat de avondklok de eerste maatregel is die wordt geschrapt bij versoepelingen? Ik vind wel het artikel hieronder,maar heb nergens de uitspraak van Rutte zelf gezien.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)maatregel-zo-vergaat
Dat heeft hij dan ook nooit gezegd, blijkbaar. Uit de persconferentie van 20 januari (tekst kan je op online opzoeken): "Maar dan is die avondklok wel de laatste waar je nog mee door wil gaan. Ik kan geen garantie geven dat die nooit doorgaat, maar dat wil je eigenlijk echt niet. Dus dat is de eerste die als het enigszins kan ook niet meer in het pakket wil hebben." en daarna "Ik wil alleen gezegd hebben hier: dan is die avondklok er eentje die je echt als het enigszins kan echt als eerste in de vuilnisbak wilt gooien." En de Jonge: "En we zeggen ook dat die avondklok moet verdwijnen zodra die kan. En we gaan er echt van uit dat dat de 9e zal zijn, natuurlijk."

Dat lijkt veel op taalkundig mierenneuken, maar zeggen ´wat je wilt´ is wel iets anders dan 'de avondklok gaat als eerste weg'. De Jonge zegt het ook niet, maar wat hij wel zegt is natuurlijk erg discutabel.
Neemt verder niet weg dat het zo geformuleerd werd dat het leek dat het maar twee weken zou duren, laat staan dat het nu gewoon gebruikt wordt als ruilmiddel...
pi_198622943
Stelletje gore smerige avondklok fetisjisten....Walgelijke klootzakken!!!!!!!!!!!
pi_198622981
En laten we wel wezen: bijna alle landen in Europa hebben een avondklok (sommigen nog vroeger dan hier) of een streng verbod op 'non-essentiële' verplaatsingen. En in veel gevallen blijven die tot april-mei wel van kracht.

Ik vind het ook een draconische maatregel waarvan het nut niet echt bewezen kan worden en dat vooral als een pressiemiddel aanvoelt, maar ten opzichte van andere landen doen we er ook (nog) niet iets excessiefs mee.
pi_198623292
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 18:47 schreef Dingest het volgende:
En laten we wel wezen: bijna alle landen in Europa hebben een avondklok (sommigen nog vroeger dan hier) of een streng verbod op 'non-essentiële' verplaatsingen. En in veel gevallen blijven die tot april-mei wel van kracht.

Ik vind het ook een draconische maatregel waarvan het nut niet echt bewezen kan worden en dat vooral als een pressiemiddel aanvoelt, maar ten opzichte van andere landen doen we er ook (nog) niet iets excessiefs mee.
Dit, kijk bijvoorbeeld eens naar de maatregelen in Parijs of Italië, dan valt t hier nog wel mee.
pi_198623447
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 19:06 schreef DW457 het volgende:

[..]

Dit, kijk bijvoorbeeld eens naar de maatregelen in Parijs of Italië, dan valt t hier nog wel mee.
Ja vergeleken met Noord Korea leven we hier in het paradijs......

Je moet niet naar anderen kijken, Nederland was ooit 1 van de landen met de meeste vrijheid.
pi_198623903
WOII regel die nu te pas en te onpas wordt opgedrongen, werkend of niet!!!!!!!
  zondag 21 maart 2021 @ 19:50:43 #216
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_198624053
Forever avondklok
:') wat een grap dit circus
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_198624130
Kindertjes mogen na 3 mnd weer zwemmen....tjonge jonge De Jonge....Wat een advies zeg!!!!!!!!!!!
Ondertussen besmetten ze de hele boel, dus hou aub je smoel!
pi_198625328
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 19:14 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja vergeleken met Noord Korea leven we hier in het paradijs......

Je moet niet naar anderen kijken, Nederland was ooit 1 van de landen met de meeste vrijheid.
We hadden ook ooit een pandemievrij-land. Beetje domme vergelijking, vind je zelf ook niet? De maatregelen zijn kut, maar we komen hier nog wel goed weg. Naar andere landen met dezelfde problematiek kijken is juist wel goed.

Maar goed, dit zal je waarschijnlijk niet willen lezen, want dan kan je niet meer schelden op de overheid :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2021 20:54:45 ]
  zondag 21 maart 2021 @ 21:31:14 #219
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_198626155
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 18:27 schreef Dingest het volgende:

[..]

Dat heeft hij dan ook nooit gezegd, blijkbaar. Uit de persconferentie van 20 januari (tekst kan je op online opzoeken): "Maar dan is die avondklok wel de laatste waar je nog mee door wil gaan. Ik kan geen garantie geven dat die nooit doorgaat, maar dat wil je eigenlijk echt niet. Dus dat is de eerste die als het enigszins kan ook niet meer in het pakket wil hebben." en daarna "Ik wil alleen gezegd hebben hier: dan is die avondklok er eentje die je echt als het enigszins kan echt als eerste in de vuilnisbak wilt gooien." En de Jonge: "En we zeggen ook dat die avondklok moet verdwijnen zodra die kan. En we gaan er echt van uit dat dat de 9e zal zijn, natuurlijk."

Dat lijkt veel op taalkundig mierenneuken, maar zeggen ´wat je wilt´ is wel iets anders dan 'de avondklok gaat als eerste weg'. De Jonge zegt het ook niet, maar wat hij wel zegt is natuurlijk erg discutabel.
Neemt verder niet weg dat het zo geformuleerd werd dat het leek dat het maar twee weken zou duren, laat staan dat het nu gewoon gebruikt wordt als ruilmiddel...
Die woorden worden zorgvuldig gekozen idd ;)
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  zondag 21 maart 2021 @ 21:44:55 #220
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198626487
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 18:47 schreef Dingest het volgende:

Klopt.
-avondklok vanaf 18.00 uur
-alleen voor essentiële zaken naar buiten
-geen bezoek toegestaan
-verboden te reizen verder dan 10 km van je huis
-het hele weekend verplicht binnen zitten

We hebben nog best wel mazzel hier, dat we in zo’n slappeknieënland wonen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 22 maart 2021 @ 08:36:48 #221
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_198629535
Avondklok is fascisme. Rutte is een fascist.
pi_198629819
quote:
1s.gif Op maandag 22 maart 2021 08:36 schreef Heufd het volgende:
Avondklok is fascisme. Rutte is een fascist.
En wat stel jij voor dan? Hoe zou jij een pandemie als deze aanpakken? Of kom je niet verder dan trieste oneliners?
  maandag 22 maart 2021 @ 09:22:04 #223
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_198630029
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 09:04 schreef DW457 het volgende:

[..]

En wat stel jij voor dan? Hoe zou jij een pandemie als deze aanpakken? Of kom je niet verder dan trieste oneliners?
Ik zou in ieder geval stoppen met het inperken van grondrechten als blijkt dat het toch geen effect heeft op de inperking van het virus.
pi_198630055
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 09:22 schreef Heufd het volgende:

[..]

Ik zou in ieder geval stoppen met het inperken van grondrechten als blijkt dat het toch geen effect heeft op de inperking van het virus.
En wat zou je wél doen?
pi_198630614
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 09:24 schreef DW457 het volgende:

[..]

En wat zou je wél doen?
Ik ben Heufd niet, maar ik zou in ieder geval ervoor zorgen dat je implementeert wat je in het bedrijfsleven PDCA-noemt. Dus vooraf bepalen wat je met een maatregel wilt bereiken, hoe je zo goed of kwaad mogelijk probeert te meten wat met de maatregel bereikt wordt en dan doorlopen checken of de maatregel daadwerkelijk het gewenste effect heeft.

Wat er nu gebeurt is, dat er een avondklok geïntroduceerd wordt. En vervolgens als de besmettingen dalen: "kijk, de avondklok werkt." En als de besmettingen niet dalen: "De avondklok is hartstikke noodzakelijk want het gaat helemaal mis." Zonder ook maar enige vooraf opgezette meetmethode om te bepalen wat de avondklok wel of niet doet of heldere criteria wanneer deze maatregelen geslaagd is. En voor de andere maatregelen is het niet veel anders.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')