abonnement Unibet Coolblue
pi_197601651
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Toen mijn ouweheer een paar jaar terug in het hospitaal lag met vage maar serieuze klachten vroegen ze dat ook aan hem, waarop hij prompt "nee" antwoordde, dat antwoord vond ik nogal heftig persoonlijk. :X
Het terughalen van mensen heeft grote consequenties. Je bent echt niet meer de oude daarna hoor. Heftig maar wel begrijpelijk.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197601664
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Mijn moeder had het mee naar huis genomen. Zij werkt in een verzorgingstehuis. Mijn moeder is behoorlijk fit en was er binnen 1 week vanaf. Nog steeds geen reuk of smaak. Maar lichamelijk niets aan de hand. Mijn vader is wat minder fit en het pakte hem wel zwaar.

Wel vreemd dat je reuk en smaak eraan gaat en dat het zo lang duurt voordat dat terugkomt. Als dat al gebeurt.
Ja bizar.. eten niet meer proeven of dingen niet meer kunnen ruiken waar smaakt eten naar naar NIKS dan. Maar dat het lichamelijk er zo inhakt zie je hoe fragiel je als mens kunt zijn. Dat heeft zijn weerslag.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197601667
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Het terughalen van mensen heeft grote consequenties. Je bent echt niet meer de oude daarna hoor. Heftig maar wel begrijpelijk.
I know, maar hij zei het zo resoluut dat ik er echt van schrok.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_197601675
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

I know, maar hij zei het zo resoluut dat ik er echt van schrok.
hij wou geen lijdensweg?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197601683
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

I know, maar hij zei het zo resoluut dat ik er echt van schrok.
Dat is ook begrijpelijk. Toen mijn vader mij dat vertelde had het ook impact op mij. Dan heb je wel even door hoe serieus het allemaal is. Voor mij en voor hem.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197601688
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Mijn moeder had het mee naar huis genomen. Zij werkt in een verzorgingstehuis. Mijn moeder is behoorlijk fit en was er binnen 1 week vanaf. Nog steeds geen reuk of smaak. Maar lichamelijk niets aan de hand. Mijn vader is wat minder fit en het pakte hem wel zwaar.

Wel vreemd dat je reuk en smaak eraan gaat en dat het zo lang duurt voordat dat terugkomt. Als dat al gebeurt.
Ja, het virus schijnt de zenuwen die daar verantwoordelijk voor zijn aan te (kunnen) vallen. En zenuwschade herstelt meestal niet snel, als het al herstelt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 24 januari 2021 @ 00:12:05 #82
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197601724
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_197601732
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:12 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Paradox.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197601737
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

hij wou geen lijdensweg?
Hij wil gewoon niet leven als iemand die heel hulpbehoevend is. Kan ik me voorstellen. Ik had laatst behoorlijke rugklachten en kon 2 dagen lang maar bar weinig en alles wat ik deed zorgde voor pijn. Toen bedacht ik me dat er dus genoeg mensen zijn die zo altijd leven en toen had ik ook wel zoiets van:"Denk dat het dan voor mij ook niet meer echt hoeft.".

Gelukkig voor jullie is mijn rugpijn zo goed als weg. 8-) :7
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 24 januari 2021 @ 00:14:13 #85
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197601757
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_197601765
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hij wil gewoon niet leven als iemand die heel hulpbehoevend is. Kan ik me voorstellen. Ik had laatst behoorlijke rugklachten en kon 2 dagen lang maar bar weinig en alles wat ik deed zorgde voor pijn. Toen bedacht ik me dat er dus genoeg mensen zijn die zo altijd leven en toen had ik ook wel zoiets van:"Denk dat het dan voor mij ook niet meer echt hoeft.".

Gelukkig voor jullie is mijn rugpijn zo goed als weg. 8-) :7
Zo zijn er meer voorbeelden. Google maar eens op tinnitus. Veel jeugd heeft daar geen enkele weet van (ik ook niet toen ik die leeftijd had).
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197601773
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hij wil gewoon niet leven als iemand die heel hulpbehoevend is. Kan ik me voorstellen. Ik had laatst behoorlijke rugklachten en kon 2 dagen lang maar bar weinig en alles wat ik deed zorgde voor pijn. Toen bedacht ik me dat er dus genoeg mensen zijn die zo altijd leven en toen had ik ook wel zoiets van:"Denk dat het dan voor mij ook niet meer echt hoeft.".

Gelukkig voor jullie is mijn rugpijn zo goed als weg. 8-) :7
Fijn dat het weg is. Ja je bent heel kwetsbaar in zo'n situatie en de vraag is kan je ermee leven en het verdragen. Mentaal en fysiek. Leven is gewoon heel zwaar dan. En het is ook zo de rollen worden omgedraaid als je ouder word als ouder zijnde jij zorgt voor je kind maar later is het zo kind gaat voor ouders zorgen (of andere mensen) als het echt niet meer zelfstandig kan. Dat is ook zwaar.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197601776
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:14 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Zo zijn er meer voorbeelden. Google maar eens op tinnitus. Veel jeugd heeft daar geen enkele weet van (ik ook niet toen ik die leeftijd had).
is tinnitus met je oren?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197601796
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

is tinnitus met je oren?
Ja permanente pieptoon. Schijn je gillend gek van te worden.

Ik heb een paar jaar geleden in een museum in Dublin een koptelefoon opgehad hoe dat zou moeten klinken. Ik denk dat je nachtrust ook permanent weg is dan.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197601797
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:14 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Zo zijn er meer voorbeelden. Google maar eens op tinnitus. Veel jeugd heeft daar geen enkele weet van (ik ook niet toen ik die leeftijd had).
Ik ben een (zeer) lichte lijder van het fenomeen. Als mijn oren verstopt raken (zo eens per jaar) wordt het altijd een factor tig erger en dat is echt gekmakend. :X
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 24 januari 2021 @ 00:17:43 #91
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197601799
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_197601804
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:17 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Ja permanente pieptoon. Schijn je gillend gek van te worden.

Ik heb een paar jaar geleden in een museum in Dublin een koptelefoon opgehad hoe dat zou moeten klinken. Ik denk dat je nachtrust ook permanent weg is dan.
Ja gekmakend als het zo je leven gaat beheersen.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 24 januari 2021 @ 00:18:14 #93
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_197601808
Hoi
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_197601816
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ben een (zeer) lichte lijder van het fenomeen. Als mijn oren verstopt raken (zo eens per jaar) wordt het altijd een factor tig erger en dat is echt gekmakend. :X
Dat is erg vervelend voor je. Ik als liefhebber van harde knallen en harde muziek mag nog in mijn handjes klappen dat ik dat niet heb. Wel iets verslechterd gehoor, dat wel. Vooral lawaaidoof.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197601818
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Fijn dat het weg is. Ja je bent heel kwetsbaar in zo'n situatie en de vraag is kan je ermee leven en het verdragen. Mentaal en fysiek. Leven is gewoon heel zwaar dan. En het is ook zo de rollen worden omgedraaid als je ouder word als ouder zijnde jij zorgt voor je kind maar later is het zo kind gaat voor ouders zorgen (of andere mensen) als het echt niet meer zelfstandig kan. Dat is ook zwaar.
In mijn rugpijngeval was het meer het totaal niet meer mobiel zijn, als dat eventjes is is het prima. Maar genoeg mensen die gewoon echt niet meer zelfstandig mobiel kunnen zijn. Dan zou voor mij de pret er toch echt wel af zijn vrees ik. :{
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_197601835
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In mijn rugpijngeval was het meer het totaal niet meer mobiel zijn, als dat eventjes is is het prima. Maar genoeg mensen die gewoon echt niet meer zelfstandig mobiel kunnen zijn. Dan zou voor mij de pret er toch echt wel af zijn vrees ik. :{
-O-

Maar weetje ook met de jaren kunnen bepaalde overtuigingen anders worden. Miss zie je het nu zo maar miss is het dan anders.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197601836
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:18 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Dat is erg vervelend voor je. Ik als liefhebber van harde knallen en harde muziek mag nog in mijn handjes klappen dat ik dat niet heb. Wel iets verslechterd gehoor, dat wel. Vooral lawaaidoof.
Het valt mee bij mij dus. Alleen zijn er dus factoren die het erger maken, verstopt oor dus, en zaken als stress en te weinig slaap. Als ik goed voor mezelf zorg is het er bijna niet, maar het is dus wel een alarmbel voor me :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_197601844
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

-O-

Maar weetje ook met de jaren kunnen bepaalde overtuigingen anders worden. Miss zie je het nu zo maar miss is het dan anders.
Zou kunnen, ik heb ook weer geen haast om dood te gaan. Ik zeg altijd:"Dood zijn kan je nog lang genoeg". :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_197601850
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zou kunnen, ik heb ook weer geen haast om dood te gaan. Ik zeg altijd:"Dood zijn kan je nog lang genoeg". :+
Idd. De dood is zeker, leven niet.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zondag 24 januari 2021 @ 00:23:45 #100
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_197601861
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het valt mee bij mij dus. Alleen zijn er dus factoren die het erger maken, verstopt oor dus, en zaken als stress en te weinig slaap. Als ik goed voor mezelf zorg is het er bijna niet, maar het is dus wel een alarmbel voor me :D
Komt dat door te hard geluid of weet je daar de oorzaak niet van?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')