Op het moment dat je moet rellen om je boodschap te kunnen verkondigen is je boodschap niet sterk genoeg. Op zondag is altijd het overleg in het Catshuis, ga daarheen. Ik zal het ook zeker niet wegzetten als anarchisten, meer als gastjes die zich vervelen en denken: Dit is een goede uitlaatklep.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:22 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hoe wil je dan aandacht krijgen of je protest laten klinken ?
Brief of tekening sturen of zo ? Waar en bij wie moet je dan (over) in gesprek ?
Mens die sws zich niet meer vertegenwoordigd zien en voelen.
Geweld is doorgaans geen doel maar het resultaat van onvermogen en dat bedoel ik niet als gebrek.
Het is mij te kortzichtig om dit weg te zetten als anarchisten.
Ik vind het ook niet OK maar weet wel dat je op deze manier wel de aandacht en (h)erkenning krijgt.
Ik zie op meer plekken hoe mensen tegen de muren opstuiteren en nog meer hoe dat in huizen gaat.
Compleet ongezond om mensen tegen hun wil op te sluiten.
Ik kan erg triest worden als ik dan ook hier reacties lees dat het tuig van de richel is en er verder totaal niet onderkend wordt wie dat heeft veroorzaakt. Een maatregel die ook mensen heel goed aanvoelen als van de pot gerukt.
Veel beter had geweest om er een thuisadvies van te maken; en dan jongeren een uitweg te bieden en ik durf te wedden dat ook daarmee ook het doel zou zijn bereik om thuisbezoek te verminderen. Nu zie ik overal allerlei slaapfeestjes en logeerpartijtjes georganiseerd worden. De maatregel is niets anders dan zonder fatsoenlijke onderbouwing die willen.
En ik heb maar 2 logeerkamers en 1 bedquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zelfs saaie feestjes gaan tot de volgende ochtend door
AH we gaan weer gaatjes zoeken en dan is het OK dat anderen dat niet kunnen of willen doen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik werk ook zelfstandig, maar heb via een van mijn opdrachtgevers gewoon een verklaring gekregen, voor als ik voor hun op pad moet![]()
Kan er zelf ook nog eentje maken inderdaad, KvK-inschrijving in de Media-sector dus nog een cruciale beroepsgroep ook
Je weet dat je maar een persoon per dag mag ontvangen he? Leuk feestje.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:24 schreef JDx het volgende:
Ik ga ook een feestje organiseren, mag na 9 uur niemand meer naar huis, all night long!
Wel je oude recyclen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:26 schreef quirina het volgende:
Ik ga even een frisse neus halen. Fijne avond.
Dat is slechts een advies en achter de voordeur mag er niet gehandhaafd worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je weet dat je maar een persoon per dag mag ontvangen he? Leuk feestje.
Adviesquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat is een advies, geen wet.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nodig je eindelijk je crush uit. Zeg je tegen je ouders dat ze haar fiets moeten verstoppen, zodat ze niet meer naar huis kan. Slaapfeestje met je crush.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:24 schreef JDx het volgende:
Ik ga ook een feestje organiseren, mag na 9 uur niemand meer naar huis, all night long!
Als ik nu begin heb ik er volgende week 7.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er mag wel meer niet. Maar het draagvlak is naar de klotequote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Mag? Is slechts een advies hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Politie is onderweg.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:26 schreef quirina het volgende:
Ik ga even een frisse neus halen. Fijne avond.
Zou wel mooi zijn als die rellen een terugkerende traditie wordt elk weekend. Vermakelijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:28 schreef alpeko het volgende:
Avondklokstreams kijken... het nieuwe tijdverdrijf?
Heb je een bron?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:28 schreef galantis het volgende:
[..]
Mag? Is slechts een advies hoor.
De letterlijke tekst van de spoedwet waarin staat dat de regels niet gelden in elke situatie waarin het huisrecht in het geding komt...quote:
Dat is een dringend advies.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |