Ja, ken wat ZZPers die gewoon een eigen verklaring hebben. Kunnen ze controleren door de persoon die ze staande houden te bellenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
90 procent van Nederland heeft gewoon een ontheffing in de auto liggen als ik het zo om me heen hoor.
Welke stream moet ik volgen?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:13 schreef chratnox het volgende:
Politie komt nu flink aanzetten in Urk als je die livestream volgt. Beetje jammer dat onze 'kritische journaliste' zo ver weg staat.
Jij en ik noemen het censuur, Youtube noemt het "violation of terms of service". Ik wil die discussie best een keer met je hebben, want ik ben het daar ook niet mee eens, maar dit is geen censuur van de overheid ofzo. Dit is gewoon een groep mensen die misbruik maken van het gebrekkige algoritme van Youtube als 't gaat over account violations.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee dat doen ze zelf. Maar dat is net zo goed censuur toch? Of heet het dan anders?
Ja maar ik kan mij daar wel ontzettend aan storen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:13 schreef galantis het volgende:
[..]
De bedoeling is wel dat dit voor het schrikeffect volop in het nieuws komt natuurlijk. Ergens op een rijksweggetje wat willekeurige automobilisten van boetes voorzien kan onmogelijk een doel op zich zijn.
Dat laatste ben ik niet bang voor. Die sympathie was er toch al niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de spreekwoordelijke druppel is voor die jongeren. Normaal konden ze nog wel naar elkaar toe, ook al mocht het officieel niet. Het lijkt erop dat er op verschillende plekken nu afgesproken is om er massaal tegenin te gaan, maar ik ben bang dat het juist een averechts effect gaat hebben.
In de eerste plaats omdat er gezegd kan worden: "Dit is waarom de avondklok nodig is, om deze groepen uit elkaar te houden" en in de tweede plaats omdat hiermee de 'jongeren' veel sympathie verliezen.
Mijn vriendin kreeg hem vandaag ook (ongevraagd) binnenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
90 procent van Nederland heeft gewoon een ontheffing in de auto liggen als ik het zo om me heen hoor.
Nou als ik het zo hoor en zie overal begrijpen veel mensen dit echt niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
Kap eens met dit hysterische gejank of verplaats het naar BNW ofzo. Niemand vind dit leuk, maar in tegenstelling tot jou snappen de meesten wel het doel hiervan.
Ik werk ook zelfstandig, maar heb via een van mijn opdrachtgevers gewoon een verklaring gekregen, voor als ik voor hun op pad moetquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ken wat ZZPers die gewoon een eigen verklaring hebben. Kunnen ze controleren door de persoon die ze staande houden te bellen
https://m.facebook.com/revrouwlutie/videos/161133059119518/quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:19 schreef Caland het volgende:
Is er nog ergens een yoetoeplinkje van het gebeuren in Urk?
Ik heb nooit beweerd dat het censuur van de overheid isquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Jij en ik noemen het censuur, Youtube noemt het "violation of terms of service". Ik wil die discussie best een keer met je hebben, want ik ben het daar ook niet mee eens, maar dit is geen censuur van de overheid ofzo. Dit is gewoon een groep mensen die misbruik maken van het gebrekkige algoritme van Youtube als 't gaat over account violations.
Youtube en anderen zijn van het "better safe than sorry". Dus als er één iemand is die zegt dat het account de voorwaarden overschrijdt is hun eerste reactie om te blokkeren. Pas als er iemand klaagt gaan ze ernaar kijken.
Ja ik kan facebook niet streamen op tv helaas en de popcorn is net klaarquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:20 schreef quirina het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/revrouwlutie/videos/161133059119518/
Hoe wil je dan aandacht krijgen of je protest laten klinken ?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:05 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik juich demonstreren toe, ook om deze tijd. Maar niet rellen/vernielingen en agressie. Daar bereik je juist totaal je punt niet mee.
Dat dacht ik ergens in één van de posts te lezen, en in mijn hoofd had ik die aan jou gekoppeld. Mijn fout dus, sorryquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat het censuur van de overheid is
Kettingbriefquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:22 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hoe wil je dan aandacht krijgen of je protest laten klinken ?
Brief of tekening sturen of zo ? Waar en bij wie moet je dan (over) in gesprek ?
Mens die sws zich niet meer vertegenwoordigd zien en voelen.
Geweld is doorgaans geen doel maar het resultaat van onvermogen en dat bedoel ik niet als gebrek.
Het is mij te kortzichtig om dit weg te zetten als anarchisten.
Ik vind het ook niet OK maar weet wel dat je op deze manier wel de aandacht en (h)erkenning krijgt.
Ik zie op meer plekken hoe mensen tegen de muren opstuiteren en nog meer hoe dat in huizen gaat.
Compleet ongezond om mensen tegen hun wil op te sluiten.
Ik kan erg triest worden als ik dan ook hier reacties lees dat het tuig van de richel is en er verder totaal niet onderkend wordt wie dat heeft veroorzaakt. Een maatregel die ook mensen heel goed aanvoelen als van de pot gerukt.
Veel beter had geweest om er een thuisadvies van te maken; en dan jongeren een uitweg te bieden en ik durf te wedden dat ook daarmee ook het doel zou zijn bereik om thuisbezoek te verminderen. Nu zie ik overal allerlei slaapfeestjes en logeerpartijtjes georganiseerd worden. De maatregel is niets anders dan zonder fatsoenlijke onderbouwing die willen.
Nope.. maar geen probleem uiteraardquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat dacht ik ergens in één van de posts te lezen, en in mijn hoofd had ik die aan jou gekoppeld. Mijn fout dus, sorry
Dit inderdaad.. Mensen die willen die blijven wel op bezoek gaan. Er komt steeds meer onvrede in dit land.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:22 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hoe wil je dan aandacht krijgen of je protest laten klinken ?
Brief of tekening sturen of zo ? Waar en bij wie moet je dan (over) in gesprek ?
Mens die sws zich niet meer vertegenwoordigd zien en voelen.
Geweld is doorgaans geen doel maar het resultaat van onvermogen en dat bedoel ik niet als gebrek.
Het is mij te kortzichtig om dit weg te zetten als anarchisten.
Ik vind het ook niet OK maar weet wel dat je op deze manier wel de aandacht en (h)erkenning krijgt.
Ik zie op meer plekken hoe mensen tegen de muren opstuiteren en nog meer hoe dat in huizen gaat.
Compleet ongezond om mensen tegen hun wil op te sluiten.
Ik kan erg triest worden als ik dan ook hier reacties lees dat het tuig van de richel is en er verder totaal niet onderkend wordt wie dat heeft veroorzaakt. Een maatregel die ook mensen heel goed aanvoelen als van de pot gerukt.
Veel beter had geweest om er een thuisadvies van te maken; en dan jongeren een uitweg te bieden en ik durf te wedden dat ook daarmee ook het doel zou zijn bereik om thuisbezoek te verminderen. Nu zie ik overal allerlei slaapfeestjes en logeerpartijtjes georganiseerd worden. De maatregel is niets anders dan zonder fatsoenlijke onderbouwing die willen.
Zelfs saaie feestjes gaan tot de volgende ochtend doorquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:24 schreef JDx het volgende:
Ik ga ook een feestje organiseren, mag na 9 uur niemand meer naar huis, all night long!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |