abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 januari 2021 @ 22:18:39 #251
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197599349
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

90 procent van Nederland heeft gewoon een ontheffing in de auto liggen als ik het zo om me heen hoor.
Ja, ken wat ZZPers die gewoon een eigen verklaring hebben. Kunnen ze controleren door de persoon die ze staande houden te bellen _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 23 januari 2021 @ 22:19:15 #252
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_197599365
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:13 schreef chratnox het volgende:
Politie komt nu flink aanzetten in Urk als je die livestream volgt. Beetje jammer dat onze 'kritische journaliste' zo ver weg staat.
Welke stream moet ik volgen? :@
pi_197599366
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee dat doen ze zelf. Maar dat is net zo goed censuur toch? Of heet het dan anders?
Jij en ik noemen het censuur, Youtube noemt het "violation of terms of service". Ik wil die discussie best een keer met je hebben, want ik ben het daar ook niet mee eens, maar dit is geen censuur van de overheid ofzo. Dit is gewoon een groep mensen die misbruik maken van het gebrekkige algoritme van Youtube als 't gaat over account violations.

Youtube en anderen zijn van het "better safe than sorry". Dus als er één iemand is die zegt dat het account de voorwaarden overschrijdt is hun eerste reactie om te blokkeren. Pas als er iemand klaagt gaan ze ernaar kijken.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 22:19:20 #254
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197599367
Is er nog ergens een yoetoeplinkje van het gebeuren in Urk?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197599372
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:13 schreef galantis het volgende:

[..]

De bedoeling is wel dat dit voor het schrikeffect volop in het nieuws komt natuurlijk. Ergens op een rijksweggetje wat willekeurige automobilisten van boetes voorzien kan onmogelijk een doel op zich zijn.
Ja maar ik kan mij daar wel ontzettend aan storen.
Er is geen seconde gehandhaafd op het niet thuiswerken bij veel kantoren, en op dag 0 van de avondklok grote verkeerscontroles.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 22:19:34 #256
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_197599373
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:18 schreef Revanches het volgende:
Is de auto stuk? _O-
Dit krijg je niet verzonnen. :')
pi_197599377
Wie gaat revrouwlutie helpen met een startkabeltje?
pi_197599380
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:16 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik denk dat dit de spreekwoordelijke druppel is voor die jongeren. Normaal konden ze nog wel naar elkaar toe, ook al mocht het officieel niet. Het lijkt erop dat er op verschillende plekken nu afgesproken is om er massaal tegenin te gaan, maar ik ben bang dat het juist een averechts effect gaat hebben.

In de eerste plaats omdat er gezegd kan worden: "Dit is waarom de avondklok nodig is, om deze groepen uit elkaar te houden" en in de tweede plaats omdat hiermee de 'jongeren' veel sympathie verliezen.
Dat laatste ben ik niet bang voor. Die sympathie was er toch al niet.
zie email 27 oktober
  zaterdag 23 januari 2021 @ 22:19:52 #259
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197599386
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

90 procent van Nederland heeft gewoon een ontheffing in de auto liggen als ik het zo om me heen hoor.
Mijn vriendin kreeg hem vandaag ook (ongevraagd) binnen ^O^ Werkt echt nooit 's avonds _O-
En ik heb een eigen bedrijf dus kan altijd 's avonds werken.. Dus wij kunnen gewoon op pad *O*
pi_197599394
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:17 schreef beantherio het volgende:

[..]

Kap eens met dit hysterische gejank of verplaats het naar BNW ofzo. Niemand vind dit leuk, maar in tegenstelling tot jou snappen de meesten wel het doel hiervan.
Nou als ik het zo hoor en zie overal begrijpen veel mensen dit echt niet.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 22:20:09 #261
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_197599399
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:19 schreef Dazalbest het volgende:

[..]

Welke stream moet ik volgen? :@
https://www.facebook.com/(...)&ref=watch_permalink
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_197599404

Voor de mensen die nog niet meekijken.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 22:20:26 #263
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197599407
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, ken wat ZZPers die gewoon een eigen verklaring hebben. Kunnen ze controleren door de persoon die ze staande houden te bellen _O-
Ik werk ook zelfstandig, maar heb via een van mijn opdrachtgevers gewoon een verklaring gekregen, voor als ik voor hun op pad moet _O-

Kan er zelf ook nog eentje maken inderdaad, KvK-inschrijving in de Media-sector dus nog een cruciale beroepsgroep ook :P
pi_197599411
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:19 schreef Caland het volgende:
Is er nog ergens een yoetoeplinkje van het gebeuren in Urk?
https://m.facebook.com/revrouwlutie/videos/161133059119518/
  zaterdag 23 januari 2021 @ 22:20:36 #265
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197599412
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:19 schreef chratnox het volgende:

[..]

Jij en ik noemen het censuur, Youtube noemt het "violation of terms of service". Ik wil die discussie best een keer met je hebben, want ik ben het daar ook niet mee eens, maar dit is geen censuur van de overheid ofzo. Dit is gewoon een groep mensen die misbruik maken van het gebrekkige algoritme van Youtube als 't gaat over account violations.

Youtube en anderen zijn van het "better safe than sorry". Dus als er één iemand is die zegt dat het account de voorwaarden overschrijdt is hun eerste reactie om te blokkeren. Pas als er iemand klaagt gaan ze ernaar kijken.
Ik heb nooit beweerd dat het censuur van de overheid is :? Nu snap ik jullie (@miss_sly) misverstand... _O-
  zaterdag 23 januari 2021 @ 22:21:17 #266
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197599426
quote:
Ja ik kan facebook niet streamen op tv helaas en de popcorn is net klaar
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197599428
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:09 schreef D_A het volgende:
Zo, da's geen half werk.
[..]

Zet er ook even de tijd bij.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 22:22:00 #268
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_197599444
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:05 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik juich demonstreren toe, ook om deze tijd. Maar niet rellen/vernielingen en agressie. Daar bereik je juist totaal je punt niet mee.
Hoe wil je dan aandacht krijgen of je protest laten klinken ?
Brief of tekening sturen of zo ? Waar en bij wie moet je dan (over) in gesprek ?

Mens die sws zich niet meer vertegenwoordigd zien en voelen.
Geweld is doorgaans geen doel maar het resultaat van onvermogen en dat bedoel ik niet als gebrek.
Het is mij te kortzichtig om dit weg te zetten als anarchisten.

Ik vind het ook niet OK maar weet wel dat je op deze manier wel de aandacht en (h)erkenning krijgt.
Ik zie op meer plekken hoe mensen tegen de muren opstuiteren en nog meer hoe dat in huizen gaat.
Compleet ongezond om mensen tegen hun wil op te sluiten.

Ik kan erg triest worden als ik dan ook hier reacties lees dat het tuig van de richel is en er verder totaal niet onderkend wordt wie dat heeft veroorzaakt. Een maatregel die ook mensen heel goed aanvoelen als van de pot gerukt.

Veel beter had geweest om er een thuisadvies van te maken; en dan jongeren een uitweg te bieden en ik durf te wedden dat ook daarmee ook het doel zou zijn bereik om thuisbezoek te verminderen. Nu zie ik overal allerlei slaapfeestjes en logeerpartijtjes georganiseerd worden. De maatregel is niets anders dan zonder fatsoenlijke onderbouwing die willen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_197599451
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:20 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik heb nooit beweerd dat het censuur van de overheid is :?
Dat dacht ik ergens in één van de posts te lezen, en in mijn hoofd had ik die aan jou gekoppeld. Mijn fout dus, sorry :)
pi_197599468
quote:
18s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:22 schreef Vallon het volgende:

[..]

Brief of tekening sturen of zo ? Waar en bij wie moet je dan (over) in gesprek ?

Geweld is doorgaans geen doel maar het resultaat van onvermogen en dat bedoel ik niet als gebrek.

Ik vind het ook niet OK maar weet wel dat je op deze manier wel de aandacht en (h)erkenning krijgt.
Ik zie op meer plekken hoe mensen tegen de muren opstuiteren en nog meer hoe dat in huizen gaat.

Ik kan erg triest worden als ik dan ook hier reacties lees dat het tuig van de richel is en er verder totaal niet onderkend wordt wie dat heeft veroorzaakt. Een maatregel die ook mensen heel goed aanvoelen als van de pot gerukt.

Veel beter had geweest om er een thuisadvies van te maken; en dan jongeren een uitweg te bieden en ik durf te wedden dat ook daarmee ook het doel zou zijn bereik om thuisbezoek te verminderen. Nu zie ik overal allerlei slaapfeestjes en logeerpartijtjes georganiseerd worden. De maatregel is niets anders dan zonder fatsoenlijke onderbouwing die willen.
Kettingbrief
  zaterdag 23 januari 2021 @ 22:23:15 #271
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197599477
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:22 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dat dacht ik ergens in één van de posts te lezen, en in mijn hoofd had ik die aan jou gekoppeld. Mijn fout dus, sorry :)
Nope.. maar geen probleem uiteraard ^O^
pi_197599491
quote:
18s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:22 schreef Vallon het volgende:

[..]

Dit inderdaad.. Mensen die willen die blijven wel op bezoek gaan. Er komt steeds meer onvrede in dit land.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 22:24:47 #273
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197599515
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197599517
Ik ga ook een feestje organiseren, mag na 9 uur niemand meer naar huis, all night long! 8-)
pi_197599530
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:24 schreef JDx het volgende:
Ik ga ook een feestje organiseren, mag na 9 uur niemand meer naar huis, all night long! 8-)
Zelfs saaie feestjes gaan tot de volgende ochtend door :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')