Daar kunnen we kort over zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
Hij is kennelijk toch niet zo blij met zijn coronakapsel
Zegt ze gekscherendquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:26 schreef Momo het volgende:
Dit is een hoedje dat je in Spanje koopt voor 3 euro omdat je vergeten bent om je eigen hoed mee te nemen voor de zon.
Het is allemaal zo midtempo jaquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:27 schreef Sableheart het volgende:
Wel een beter nummer dan veel van wat we hier vanavond gehoord hebben.
Maar 1x uptempo zou toch wel kunnen? Of anders iets echt zoets?
Scherp!quote:
Ik kijk eigenlijk nu ook voor het eerst. Veel kabbelende nummers.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:26 schreef Fascination het volgende:
Ik kijk nooit de Litouwse voorrondes, maar het niveau is best hoog, zeg.
Dat was zijn tondeuse waarschijnlijk ookquote:
Dat verband had ik zo snel nog niet gelegd.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was zijn tondeuse waarschijnlijk ook
Wie weet wat voor lelijke wond die hoed moest bedekken
Wanneer zijn jullie ingeschakeld?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nu ook voor het eerst. Veel kabbelende nummers.
Maar ook weinig waarvan je zegt dat het echt slecht is.
Is ook best ingewikkeldquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:30 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat verband had ik zo snel nog niet gelegd.
Haha ik heb alleen de laatste drie gezien.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:31 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Wanneer zijn jullie ingeschakeld?
Het niveau van de laatste 3 was duidelijk hoger dan de rest. Aan het begin veel kunstacademie niveau.
Alleen de laatste drie volledig meegepakt ja. De rest leek mij ook wel kunstacademiequote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:31 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het niveau van de laatste 3 was duidelijk hoger dan de rest. Aan het begin veel kunstacademie niveau.
The Roop is dan ook wel VERREWEG het best hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:32 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Haha ik heb alleen de laatste drie gezien.
Alsnog ben ik hier alleen voor The Roop...
Ik zat te schakelen tussen Noorwegen en Litouwen met de focus op Noorwegen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:31 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |