ik denk niet dat handhavers heel moeilijk zullen doen als je dit zo uitlegt.....maargoedquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb 2 huizen op dit moment, maar mag maar in één tegelijk zijn en mag niet tussen mijn huizen reizen. Als ik in mn andere huis ben heb ik pech, dan moet ik op een betonnen vloer slapen
Dat is natuurlijk zoquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik mag gewoon mijn voordeur ( carport ) en achterdeur nog uit (tuin )
Nee joh, rustig hier.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hang op, klik weg en bel de politie!
iedereen klagen over die avondklok en het is elke avond rete druk hierquote:
Overheid gaat in de nacht mensen vervangen met synths die niet van echte mensen te onderscheiden zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:59 schreef Predator40 het volgende:
hoe meer je erover klaagt en nadenkt hoe meer vrijheidsberovend het word.
99.9% is na 21:00 al gewoon binnen in de winter en de werkenden en diegenen met een hond hebben al een uitzondering.
Geen idee, maar ga 't ook niet opzoeken. Weet je wat 't gekke is? Ik ben niet eens van plan naar buiten te gaan, en heb niet eens zin om mn schoenen aan te doen enzo, maar toch voelt het raar. Alsof over een uur de deur van buiten op slot gaat en ik er morgenochtend weer uit mag.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:00 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik denk niet dat handhavers heel moeilijk zullen doen als je dit zo uitlegt.....maargoed
juist maar alleen het gevoel om opgesloten te worden he......daar gaat het dan om.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Overheid gaat in de nacht mensen vervangen met synths die niet van echte mensen te onderscheiden zijn.
Als er maar 0.1% last van heeft dan valt het toch wel mee met mensen die in hun vrijheid beroofd worden?
Het idee erachter is juist dat je beter kunt handhaven na 21:00. Het nut van de maatregel zelf lijkt me vrij beperkt.
Iedereen loopt natuurlijk buiten met de hont en zit tegelijk te FOK!kenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:01 schreef Predator40 het volgende:
[..]
iedereen klagen over die avondklok en het is elke avond rete druk hier
Het is nog niet te laat om te gaanquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
alleen sushipoint en een paar anderen bezorgen, alleen de lokale die het lekkerste is niet.
( 3 min rijden )
pleuriskou en hagel, blij dat ik geen oppashondjes heb nuquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:04 schreef D_A het volgende:
[..]
Iedereen loopt natuurlijk buiten met de hont en zit tegelijk te FOK!ken
Ja goed idee.quote:
het is al binnenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:05 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat om te gaan
Voor mij (persoonlijk) gaat het inderdaad om het opgesloten worden. Dat ik mn huis niet uit mag zonder duidelijke reden, omdat ze het te moeilijk vinden om daadwerkelijk hun werk te doen (handhaven). Dat ik elke avond thuis moet blijven tot op zijn minst 9 februari, maar er een grote kans is dat het langer wordt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
juist maar alleen het gevoel om opgesloten te worden he......daar gaat het dan om.
uiteindelijk zit bijna toch al iedereen binnen na 21:00 ( in de winter )
Dat gevoel heb ik dus niet echt. Hoop dat een deel van de mensen die zich niet aan de regels hield hierdoor zich wel aan de regels gaat houden.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
juist maar alleen het gevoel om opgesloten te worden he......daar gaat het dan om.
uiteindelijk zit bijna toch al iedereen binnen na 21:00 ( in de winter )
Zeker.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:59 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Ik verbaas me er telkens over dat mensen er zo makkelijk over doen. We zijn niet in oorlog, maar toch worden we opgesloten in ons eigen huis. Was ik van plan ergens heen te gaan? Nee. Raakt het mij heel erg? Nee. Maar gewoon het gevoel dat ik niet weg mag wanneer ik wil, dat stuit mij nogal tegen de borst. Het voelt alsof ik straf heb voor iets waar ik geen schuld aan heb.
Inderdaad, nu moet het eerst weer een gevangenis zijn oftewel een 7x24 dagklok voordat je er wat van mag zeggen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:55 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Laat maar joh.
Als je het niet eens bent met het overgrote gedeelte hier word je aangevallen door het vaste kliekje en raak je uit de gratie.
Het wordt een eng vast clubje met lockdownwappies hier.
Avondklok als ruil voor als een debiel militair opschalen van de vaccinatiesnelheid bedoel je?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
Toch blijf ik er wel moeite mee hebben. Als je kijkt naar Israël en ziet hoeveel ziekenhuisopnames zelfs die eerste vaccinatie lijkt te schelen zou ik een avondklok een stuk beter te verkroppen vinden als ze 25.000 mensen per dag vaccineren ofzo. Dat die 2 weken avondklok nodig is om de hele groep mensen die 70+ is te vaccineren, waarna het nooit meer nodig zou zijn.
Dat zeker, maar je hebt geen militairen nodig om op te schalenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Avondklok als ruil voor als een debiel militair opschalen van de vaccinatiesnelheid bedoel je?
Ja dat zou absoluut meer draagvlak geven, bij mij iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |