abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 januari 2021 @ 18:40:34 #1
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197593972

Koos zo van 'hoe lang moeten de spruitjes nog?'

Ik zo van 'who cares, ik heb port'
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197594144
Oh al lang geen port meer gedronken :9
pi_197594157
:o TT

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Is wel een belangrijk doel van me. We krijgen het ook voortdurend onderwezen in mijn beleving, mal dat dat matig blijft hangen bij velen.
Eens met Molo. Denk ook dat dit in praatzorgland een stuk meer aandacht krijgt dan in doezorgland.

Vrouw herkende trouwens opeens het ik vertrek mokkel bij Jinek van gisteren als een van de horkige verpleegkundigen die wij ontmoetten in zeer moeilijke situatie die het ging hebben over fatsoenlijk gedrag tegen een kind (met daar bekende problematiek) dat in blinde paniek wakker werd uit narcose :r
Dat is dan zo'n situatie waarin het verdomd lastig is om zelf je fatsoen te houden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_197594198
Een dikke, grote, welgemeende felicitatie- en hartonderderiemkus voor Barrel! :*

Verder stop ik mijn vanillepeulen niet in wodka maar in een tupperwaredoos kristalsuiker. Wodka daarentegen stopte ik zojuist in versgeperst bloedsinaasappelsap :9 *hips*

@Lucky_Strike Wat waren die komkommerblokjes zalig! O+ Vierde succesrecept uit Flavour nu, en zoals zovaak bij Ottolenghi toch wel de moeite en het gedoe van precies het recept volgen waard O+ En ook tof dat het niet steeds een herhaling van zetten is, dit zijn echt weer compleet nieuw aanvoelende smaakprofielen ten opzichte van Plenty en Plenty More *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_197594231
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:54 schreef Vanyel het volgende:
Dat is dan zo'n situatie waarin het verdomd lastig is om zelf je fatsoen te houden.
Dat je dat überhaupt voor elkaar kreeg! Getverdemme zeg! :X
  zaterdag 23 januari 2021 @ 19:01:18 #6
63722 z80
I fink you freaky
pi_197594256
Eens kijken of ik nog ergens een fles wodka heb. Dan kan deze de koelkast in. Lekker af en toe een glaasje puur.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197594257
En luitjes.. nog twee uur totdat we niet meer naar buiten mogen. Begrijpelijk hoor, maar ik vind het wel zo'n bizar idee! 8)7
pi_197594261
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat je dat überhaupt voor elkaar kreeg! Getverdemme zeg! :X
We hebben daar helaas al ontstellend veel trainingsuren in zitten. Niet alleen van zorgprofessionals, maar ook van allerlei soorten omstanders.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_197594285
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]

We hebben daar helaas al ontstellend veel trainingsuren in zitten. Niet alleen van zorgprofessionals, maar ook van allerlei soorten omstanders.
Ja, dan verleer je het instant woest worden vast wel een beetje.. :{ :*
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 januari 2021 @ 19:06:08 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197594333
Waterpolosters *O*.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197594365
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:06 schreef borisz het volgende:
Waterpolosters *O*.
Jij daar, goeie wandel gehad? *O* Wat was het leukste/mooiste/boeiendste dat je onderweg gezien hebt? *O*
pi_197594380
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, dan verleer je het instant woest worden vast wel een beetje.. :{ :*
Nee hoor :D Daar ben ik nog heel goed in. Ik heb min of meer geleerd dat het ons niet helpt, en haar al helemaal niet.
Het trekt mijn aandacht naar onbenullig volk terwijl die heel hard elders nodig is. Dat probeer ik niet meer te laten gebeuren.
pi_197594394
:D @Loona en stofzuiger.
Is het probleem van niet zuigen wel schuiven nu opgelost?

#dirtymind molo style.
pi_197594405
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nee hoor :D Daar ben ik nog heel goed in. Ik heb min of meer geleerd dat het ons niet helpt, en haar al helemaal niet.
Het trekt mijn aandacht naar onbenullig volk terwijl die heel hard elders nodig is. Dat probeer ik niet meer te laten gebeuren.
Verstandige insteek O+
pi_197594435
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:54 schreef Vanyel het volgende:
:o TT
[..]

Eens met Molo. Denk ook dat dit in praatzorgland een stuk meer aandacht krijgt dan in doezorgland.

Vrouw herkende trouwens opeens het ik vertrek mokkel bij Jinek van gisteren als een van de horkige verpleegkundigen die wij ontmoetten in zeer moeilijke situatie die het ging hebben over fatsoenlijk gedrag tegen een kind (met daar bekende problematiek) dat in blinde paniek wakker werd uit narcose :r
Bizar en woestmaked :(

Misschien zit ik ook wel in een bubbel. Maar ik begin ieder gesprek met een korte uitleg over wat de bedoeling is én de vraag wat iemand daarvan vindt en of -ie dat ziet zitten. Ik moet toch eerst een inschatting hebben op welk niveau ik iemand intellectueel, cognitief en qua persoonlijkheid moet aanspreken wil ik ze zover krijgen om 3 uur stomme opdrachtjes te doen :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197594492
Ik heb in 15 jaar tijd een keer meegemaakt dat iemand bijna de kamer uitliep (maar die was vooral pissig op zijn vrouw) en een keer dat iemand echt flink tegen de haren in had gestreken. Die had ik achteraf anders moeten benaderen. Heb ik uiteindelijk wel enigszins kunnen repareren. Verder gaat het vrij harmonieus, of men doet alsof :+ Oh, ik vergeet degene die me achteraf een briefje stuurde dat ik stom was. Nou ja :P

[ Bericht 17% gewijzigd door Clubsoda op 23-01-2021 19:19:42 ]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 januari 2021 @ 19:15:39 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197594513
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Jij daar, goeie wandel gehad? *O* Wat was het leukste/mooiste/boeiendste dat je onderweg gezien hebt? *O*
Ja. Lekkere 21 km. :)
De variëteiten aan woonboten in de Vecht was wel grappig. Het boeiendst was het gedoe bij een spoorovergang. Er kwam politie en later twee auto's van ProRail. De treinen gingen steeds heel langzaam die overgang over. Die agenten gingen het spoor op. Wat er nu echt aan de hand was niet meegekregen. We liepen gewoon door.

Over twee weken het volgende stukje naar Nieuwer Ter AA.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197594516
Zal ik je de mijne een keer sturen CS?
Die krijgt elke professional handelingsverlegen. Het is een gave.
pi_197594527
In het kader van enerverende lockdownzaterdagavonden, zodadelijk seizoen 3 van American Gods eens aanvangen en meer wodka. Niet teveel wodka echter, want ik moet om 04:15 ofzo even naar buiten om hardlopend te voelen hoe het is om illegaal buiten te wezen :7
pi_197594541
Ga je daar een wekker voor zetten? :o
pi_197594545
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:15 schreef borisz het volgende:

[..]

Ja. Lekkere 21 km. :)
De variëteiten aan woonboten in de Vecht was wel grappig. Het boeiendst was het gedoe bij een spoorovergang. Er kwam politie en later twee auto's van ProRail. De treinen gingen steeds heel langzaam die overgang over. Die agenten gingen het spoor op. Wat er nu echt aan de hand was niet meegekregen. We liepen gewoon door.

Over twee weken het volgende stukje naar Nieuwer Ter AA.
Dank! *O* Krijg altijd wel wandelzin van je!
pi_197594557
Simpel is binnen. *O* Nu boodschappenlijstje aan het vullen. :9
pi_197594577
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:16 schreef Vanyel het volgende:
Ga je daar een wekker voor zetten? :o
Nee joh, ik zet nooit een wekker voor hardlopen. :) Günther wordt nog altijd haast elke nacht wel een keer ergens tussen 03:00 en 06:00 wakker met zin in een slok van mijn melk en als het hardloopochtend is (om de dag) blijf ik wakker en ga ik de deur uit zodra de knakker weer zoetjes slaapt ^O^
pi_197594622
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:15 schreef Vanyel het volgende:

Nou, ik vermoed dat mijn talenten niet zo buitengewoon zijn dat ik daar verandering in zou brengen ;) Ik heb wel respect voor de gave, hoe onhandig ook.
pi_197594668
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:15 schreef Vanyel het volgende:
Zohee! :D En oef.. :* Hoe oud is jouwes nu eigenlijk?
pi_197594695
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 15:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Heb jij de hele route via de havo afgelegd?
Jup. Na de havo heb ik een jaar in Alaska gewoond voor een uitwisseling. Daarna propodeuse + halfjaar keuzestress aan het hbo, en daarna naar de uni.
pi_197594710
Ik kan me dat dus met de beste wil van de wereld niet voorstellen hè, hoe een kind een serieuze professional werkelijk handelingsverlegen krijgt. Ik weet alleen niet of dat komt omdat ik kinderen onderschat of professionals overschat - ik heb met geen van de twee zelf erg veel ervaring..
pi_197594742
Woah Jagar, Alaska! Hoe kwam je daar zo? En waren je ouders eigenlijk ook van die emigratielustige types? :)
pi_197594760
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:25 schreef minilot het volgende:
Ik kan me dat dus met de beste wil van de wereld niet voorstellen hè, hoe een kind een serieuze professional werkelijk handelingsverlegen krijgt. Ik weet alleen niet of dat komt omdat ik kinderen onderschat of professionals overschat - ik heb met geen van de twee zelf erg veel ervaring..
Veel handelingsverlegenheid zit in problematiek die meerdere gebieden bestrijkt, onze GGZ is enorm verhokjest.
pi_197594774
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Zohee! :D En oef.. :* Hoe oud is jouwes nu eigenlijk?
Dees is bijna 10.
pi_197594785
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:09 schreef AnneX het volgende:
:D @:Loona en stofzuiger.
Is het probleem van niet zuigen wel schuiven nu opgelost?

#dirtymind molo style.
Redelijk. Het is en blijft een matige stofzuiger :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197594793
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:24 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Jup. Na de havo heb ik een jaar in Alaska gewoond voor een uitwisseling. Daarna propodeuse + halfjaar keuzestress aan het hbo, en daarna naar de uni.
Cool.
Ik vind het altijd al heel wat als mensen het pad niet lineair volgen maar via Alaska is wel een hele grote omweg :D
pi_197594808
@Molo ik las iets over spruitjes, heb je de spruitjes uit mijn link gemaakt?

Zelf had ik een massieve burger, met "cheddar" "kaas" en uitgebakken spek, uien, augurk, sla, komkommer, BBQ-saus en wat kewpie mayo.
:9
  zaterdag 23 januari 2021 @ 19:30:56 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197594816
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:14 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb in 15 jaar tijd een keer meegemaakt dat iemand bijna de kamer uitliep (maar die was vooral pissig op zijn vrouw) en een keer dat iemand echt flink tegen de haren in had gestreken. Die had ik achteraf anders moeten benaderen. Heb ik uiteindelijk wel enigszins kunnen repareren. Verder gaat het vrij harmonieus, of men doet alsof :+ Oh, ik vergeet degene die me achteraf een briefje stuurde dat ik stom was. Nou ja :P
_O- om dat laatste :D

Ik herinner me nog heel goed een behandeltraject wat mijn hele team bloed, zweet en (ok, geen) tranen had gekost.
Echt waanzinnig veel gedaan en goed begeleid, vonden we zelf.

Mevrouw bedankte me de laatste keer voor alles wat we gedaan hadden met zijn allen, en dat ze zich vreselijk gedragen had en het allemaal ook gewoon heel moeilijk was, dus veel dank daarvoor.
En sloot af met de zin 'maar ik dien toch een klacht in'

:') _O-
  zaterdag 23 januari 2021 @ 19:32:10 #35
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197594834
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:16 schreef minilot het volgende:
In het kader van enerverende lockdownzaterdagavonden, zodadelijk seizoen 3 van American Gods eens aanvangen en meer wodka. Niet teveel wodka echter, want ik moet om 04:15 ofzo even naar buiten om hardlopend te voelen hoe het is om illegaal buiten te wezen :7
Koos denkt dat American Gods stom is dus die ga ik indien tijd zelf maar kijken

En gelijk heb je. Het is dat ik echt echt geen ochtendmens ben maar klinkt heerlijk
pi_197594838
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Cool.
Ik vind het altijd al heel wat als mensen het pad niet lineair volgen maar via Alaska is wel een hele grote omweg :D
je moet wat als je 16 bent en eigenlijk op kamers wilt maar daar toch nog wel heel jong voor bent.

Daar heb ik met echt oerconservatieve republikeinen gewoond. Laatst zag ik wat van mijn gastvader op Facebook waardoor ik hem maar geblokkeerd heb, iets met varkensbloed om Israel heen spreiden, zodat de Moslims er niet meer in durven... 8)7

Was een hele ervaring, en ik zou erg graag eens terug willen....
pi_197594839
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dees is bijna 10.
Ah ja! Maak je je nog beduidend bezorgd over puberteit die er dadelijk ook nog eens bovenop komt?
pi_197594844
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:25 schreef minilot het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:27 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Veel handelingsverlegenheid zit in problematiek die meerdere gebieden bestrijkt, onze GGZ is enorm verhokjest.
Dit is een belangrijk onderdeel.
Dit kind wordt ook nog eens stelselmatig onderschat door die verhokte professionals.

Ik lieg trouwens. Twee artsen gezien die niet verblikten of verbloosden. Die waren wel allebei voor iets fysieks.
En met dat niet in verlegenheid raken zo indrukwekkend dat we er nog weken over napraatten :D
  zaterdag 23 januari 2021 @ 19:34:34 #39
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197594874
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:30 schreef Lonaa het volgende:
@:Molo ik las iets over spruitjes, heb je de spruitjes uit mijn link gemaakt?

Zelf had ik een massieve burger, met "cheddar" "kaas" en uitgebakken spek, uien, augurk, sla, komkommer, BBQ-saus en wat kewpie mayo.
:9
Kind hielp met koken dus het werd gekookte spruitjes met wat zoute boter, haar voorkeur
Ze heeft wel de halve zak op, vreetkaantje

Ooit ga ik ze wel maken, zag er goed uit maar had hoop ervan ook niet in huis nu en woon in een durp

Morgen halen we Indiaas, half uur rijden maar worth it :+
pi_197594878
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah ja! Maak je je nog beduidend bezorgd over puberteit die er dadelijk ook nog eens bovenop komt?
Immens! Het heeft mijn genen :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
pi_197594887
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Kind hielp met koken dus het werd gekookte spruitjes met wat zoute boter, haar voorkeur
Ze heeft wel de halve zak op, vreetkaantje

Ooit ga ik ze wel maken, zag er goed uit maar had hoop ervan ook niet in huis nu en woon in een durp

Indiaas :9

De spruiten gaan hier binnenkort in de herhaling. :Y En ook echt echt echt meer recepten uit Flavour.

Maar eerst moet de vriezer wat leger. Alle restjes en 1 persoons cp halve maaltijden.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 19:35:53 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197594888
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

[..]

Dit is een belangrijk onderdeel.
Dit kind wordt ook nog eens stelselmatig onderschat door die verhokte professionals.

Ik lieg trouwens. Twee artsen gezien die niet verblikten of verbloosden. Die waren wel allebei voor iets fysieks.
En met dat niet in verlegenheid raken zo indrukwekkend dat we er nog weken over napraatten :D
Ik ben eigenlijk nog steeds heel benieuwd naar jouw kroost. En naar jou zelf natuurlijk ook :+

Niet dat je kind iets aan mij zou hebben overigens, ik ben echt waardeloos met kinderen
pi_197594904
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Koos denkt dat American Gods stom is dus die ga ik indien tijd zelf maar kijken

En gelijk heb je. Het is dat ik echt echt geen ochtendmens ben maar klinkt heerlijk
Het is niet stom! Het is een pietsje kitsch maar dat past ook wel gewoon bij het plot, dus prima. Je hebt het boek ook gelezen toch? Ik vind het echt wel een aanrader en kijk het zeker, eventueel zonder Koos *O*

En ja, het is heerlijk :Y Om 05:10 op een verlaten industrieterrein met beukende duistere muziek maakt het gebrek aan feestjes een heel, heel klein beetje goed :9 En op dat tijdstip ook een voortreffelijk alleen-op-de-wereldgevoel. Ik vind J. en Günther uitermate lief, maar met al dat gethuiswerk en peuterschool dicht ben ik vrijwel nooit meer alleen en ik ben toch wel heel graag wél alleen en op dat onmogelijke tijdstip buiten lopen bevredigt die behoefte snel en hard :+
pi_197594908
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk nog steeds heel benieuwd naar jouw kroost.
But... But why?
quote:
En naar jou zelf natuurlijk ook :+

Niet dat je kind iets aan mij zou hebben overigens, ik ben echt waardeloos met kinderen
Dat zijn meestal de besten.
pi_197594924
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Immens! Het heeft mijn genen :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Komt vast goed dan, want jij bent ook een gave volwassene geworden O+ :7 ^O^
pi_197594941
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:34 schreef Molo het volgende:
Waar? :9
pi_197594947
@Molo, waar haal jij je Indiaas? Ik wil ook goeie Indiaas!
pi_197594951
Molo, is Pietjepuk je nieuwe collega?
(Lurker in oud haha, benieuwd of ik t goed heb).

Verder: wat gaat het snel hier vandaag. Mini, zo vroeg hardlopen, ik vind het maar knap hoor!

Ik vergat vandaag m'n hartslagsensor los te halen van m'n sportbh met ingebouwde hartslagband, dus die heeft 3u in de wasmachine gezeten. Ik ben bang dat 'ie het niet meer doet nu.. Zou wel echt heel kut zijn, deze was ¤15 bij Decathlon maar verkopen ze niet meer (kan iig online niet vinden), degene die ze wel hebben is ¤35 maar heeft niet al te beste reviews en het goedkoopste andere alternatief met goede reviews kost ¤60. Dat voelt zo stom als deze het gewoon goed deed en een nieuwe zo duur is ;(

Vanyel, wat rot zeg die reacties van zowel professionals als omstanders. Knap dat 't je lukt om je aandacht daar te richten waar die nodig is, lijkt me best lastig.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 23-01-2021 19:46:52 ]
  zaterdag 23 januari 2021 @ 19:42:58 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197595005
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Het is niet stom! Het is een pietsje kitsch maar dat past ook wel gewoon bij het plot, dus prima. Je hebt het boek ook gelezen toch? Ik vind het echt wel een aanrader en kijk het zeker, eventueel zonder Koos *O*

En ja, het is heerlijk :Y Om 05:10 op een verlaten industrieterrein met beukende duistere muziek maakt het gebrek aan feestjes een heel, heel klein beetje goed :9 En op dat tijdstip ook een voortreffelijk alleen-op-de-wereldgevoel. Ik vind J. en Günther uitermate lief, maar met al dat gethuiswerk en peuterschool dicht ben ik vrijwel nooit meer alleen en ik ben toch wel heel graag wél alleen en op dat onmogelijke tijdstip buiten lopen bevredigt die behoefte snel en hard :+
Nee nog steeds niet gelezen, bijzonder weinig tijd en focus voor met pandemieshizzle _O-

En jaaaaaaaa lekker man. Na het stappen ging ik vroeger liefste nog een uur of twee fietsen in mijn uppie, heer-lijk. Donker, alleen, zalig.
Jammer dat ik tegenwoordig slaap op zulke tijden. Ooit word ik zo'n gare idioot die gewoon op tijden die ongepast zijn gaat leven en rond mijn hut op de Veluwe rondscharrelen in de nacht, buiten. _O_
pi_197595043
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Ooit word ik zo'n gare idioot die gewoon op tijden die ongepast zijn gaat leven en rond mijn hut op de Veluwe rondscharrelen in de nacht, buiten. _O_
Absoluut.
Ik ga van excentrieke bejaarde tot excentrieke bejaarde naar je knikken daar op de Veluwe, afgesproken? *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')