Eens met Molo. Denk ook dat dit in praatzorgland een stuk meer aandacht krijgt dan in doezorgland.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Is wel een belangrijk doel van me. We krijgen het ook voortdurend onderwezen in mijn beleving, mal dat dat matig blijft hangen bij velen.
Dat je dat überhaupt voor elkaar kreeg! Getverdemme zeg!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:54 schreef Vanyel het volgende:
Dat is dan zo'n situatie waarin het verdomd lastig is om zelf je fatsoen te houden.
We hebben daar helaas al ontstellend veel trainingsuren in zitten. Niet alleen van zorgprofessionals, maar ook van allerlei soorten omstanders.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat je dat überhaupt voor elkaar kreeg! Getverdemme zeg!
Ja, dan verleer je het instant woest worden vast wel een beetje..quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
We hebben daar helaas al ontstellend veel trainingsuren in zitten. Niet alleen van zorgprofessionals, maar ook van allerlei soorten omstanders.
Jij daar, goeie wandel gehad?quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, dan verleer je het instant woest worden vast wel een beetje..![]()
Verstandige insteekquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee hoorDaar ben ik nog heel goed in. Ik heb min of meer geleerd dat het ons niet helpt, en haar al helemaal niet.
Het trekt mijn aandacht naar onbenullig volk terwijl die heel hard elders nodig is. Dat probeer ik niet meer te laten gebeuren.
Bizar en woestmakedquote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:54 schreef Vanyel het volgende:
TT
[..]
Eens met Molo. Denk ook dat dit in praatzorgland een stuk meer aandacht krijgt dan in doezorgland.
Vrouw herkende trouwens opeens het ik vertrek mokkel bij Jinek van gisteren als een van de horkige verpleegkundigen die wij ontmoetten in zeer moeilijke situatie die het ging hebben over fatsoenlijk gedrag tegen een kind (met daar bekende problematiek) dat in blinde paniek wakker werd uit narcose
Dat is dan zo'n situatie waarin het verdomd lastig is om zelf je fatsoen te houden.
Ja. Lekkere 21 km.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Jij daar, goeie wandel gehad?Wat was het leukste/mooiste/boeiendste dat je onderweg gezien hebt?
Dank!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Lekkere 21 km.
De variëteiten aan woonboten in de Vecht was wel grappig. Het boeiendst was het gedoe bij een spoorovergang. Er kwam politie en later twee auto's van ProRail. De treinen gingen steeds heel langzaam die overgang over. Die agenten gingen het spoor op. Wat er nu echt aan de hand was niet meegekregen. We liepen gewoon door.
Over twee weken het volgende stukje naar Nieuwer Ter AA.
Nee joh, ik zet nooit een wekker voor hardlopen.quote:
Nou, ik vermoed dat mijn talenten niet zo buitengewoon zijn dat ik daar verandering in zou brengenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:15 schreef Vanyel het volgende:
Zal ik je de mijne een keer sturen CS?
Die krijgt elke professional handelingsverlegen. Het is een gave.
Zohee!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:15 schreef Vanyel het volgende:
Zal ik je de mijne een keer sturen CS?
Die krijgt elke professional handelingsverlegen. Het is een gave.
Jup. Na de havo heb ik een jaar in Alaska gewoond voor een uitwisseling. Daarna propodeuse + halfjaar keuzestress aan het hbo, en daarna naar de uni.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb jij de hele route via de havo afgelegd?
Veel handelingsverlegenheid zit in problematiek die meerdere gebieden bestrijkt, onze GGZ is enorm verhokjest.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:25 schreef minilot het volgende:
Ik kan me dat dus met de beste wil van de wereld niet voorstellen hè, hoe een kind een serieuze professional werkelijk handelingsverlegen krijgt. Ik weet alleen niet of dat komt omdat ik kinderen onderschat of professionals overschat - ik heb met geen van de twee zelf erg veel ervaring..
Dees is bijna 10.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Zohee!En oef..
Hoe oud is jouwes nu eigenlijk?
Redelijk. Het is en blijft een matige stofzuigerquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:09 schreef AnneX het volgende:
@:Loona en stofzuiger.
Is het probleem van niet zuigen wel schuiven nu opgelost?
#dirtymind molo style.
Cool.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Jup. Na de havo heb ik een jaar in Alaska gewoond voor een uitwisseling. Daarna propodeuse + halfjaar keuzestress aan het hbo, en daarna naar de uni.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:14 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb in 15 jaar tijd een keer meegemaakt dat iemand bijna de kamer uitliep (maar die was vooral pissig op zijn vrouw) en een keer dat iemand echt flink tegen de haren in had gestreken. Die had ik achteraf anders moeten benaderen. Heb ik uiteindelijk wel enigszins kunnen repareren. Verder gaat het vrij harmonieus, of men doet alsofOh, ik vergeet degene die me achteraf een briefje stuurde dat ik stom was. Nou ja
![]()
Koos denkt dat American Gods stom is dus die ga ik indien tijd zelf maar kijkenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:16 schreef minilot het volgende:
In het kader van enerverende lockdownzaterdagavonden, zodadelijk seizoen 3 van American Gods eens aanvangen en meer wodka. Niet teveel wodka echter, want ik moet om 04:15 ofzo even naar buiten om hardlopend te voelen hoe het is om illegaal buiten te wezen
je moet wat als je 16 bent en eigenlijk op kamers wilt maar daar toch nog wel heel jong voor bent.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Cool.
Ik vind het altijd al heel wat als mensen het pad niet lineair volgen maar via Alaska is wel een hele grote omweg
Ah ja! Maak je je nog beduidend bezorgd over puberteit die er dadelijk ook nog eens bovenop komt?quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:25 schreef minilot het volgende:
Ik kan me dat dus met de beste wil van de wereld niet voorstellen hè, hoe een kind een serieuze professional werkelijk handelingsverlegen krijgt. Ik weet alleen niet of dat komt omdat ik kinderen onderschat of professionals overschat - ik heb met geen van de twee zelf erg veel ervaring..
Dit is een belangrijk onderdeel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Veel handelingsverlegenheid zit in problematiek die meerdere gebieden bestrijkt, onze GGZ is enorm verhokjest.
Kind hielp met koken dus het werd gekookte spruitjes met wat zoute boter, haar voorkeurquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:30 schreef Lonaa het volgende:
@:Molo ik las iets over spruitjes, heb je de spruitjes uit mijn link gemaakt?
Zelf had ik een massieve burger, met "cheddar" "kaas" en uitgebakken spek, uien, augurk, sla, komkommer, BBQ-saus en wat kewpie mayo.
Immens! Het heeft mijn genenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah ja! Maak je je nog beduidend bezorgd over puberteit die er dadelijk ook nog eens bovenop komt?
Indiaasquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Kind hielp met koken dus het werd gekookte spruitjes met wat zoute boter, haar voorkeur
Ze heeft wel de halve zak op, vreetkaantje
Ooit ga ik ze wel maken, zag er goed uit maar had hoop ervan ook niet in huis nu en woon in een durp
Morgen halen we Indiaas, half uur rijden maar worth it
Ik ben eigenlijk nog steeds heel benieuwd naar jouw kroost. En naar jou zelf natuurlijk ookquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Dit is een belangrijk onderdeel.
Dit kind wordt ook nog eens stelselmatig onderschat door die verhokte professionals.
Ik lieg trouwens. Twee artsen gezien die niet verblikten of verbloosden. Die waren wel allebei voor iets fysieks.
En met dat niet in verlegenheid raken zo indrukwekkend dat we er nog weken over napraatten
Het is niet stom! Het is een pietsje kitsch maar dat past ook wel gewoon bij het plot, dus prima. Je hebt het boek ook gelezen toch? Ik vind het echt wel een aanrader en kijk het zeker, eventueel zonder Koosquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos denkt dat American Gods stom is dus die ga ik indien tijd zelf maar kijken
En gelijk heb je. Het is dat ik echt echt geen ochtendmens ben maar klinkt heerlijk
But... But why?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog steeds heel benieuwd naar jouw kroost.
Dat zijn meestal de besten.quote:En naar jou zelf natuurlijk ook
Niet dat je kind iets aan mij zou hebben overigens, ik ben echt waardeloos met kinderen
Komt vast goed dan, want jij bent ook een gave volwassene gewordenquote:
Waar?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:34 schreef Molo het volgende:
Morgen halen we Indiaas, half uur rijden maar worth it
Nee nog steeds niet gelezen, bijzonder weinig tijd en focus voor met pandemieshizzlequote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Het is niet stom! Het is een pietsje kitsch maar dat past ook wel gewoon bij het plot, dus prima. Je hebt het boek ook gelezen toch? Ik vind het echt wel een aanrader en kijk het zeker, eventueel zonder Koos
En ja, het is heerlijkOm 05:10 op een verlaten industrieterrein met beukende duistere muziek maakt het gebrek aan feestjes een heel, heel klein beetje goed
En op dat tijdstip ook een voortreffelijk alleen-op-de-wereldgevoel. Ik vind J. en Günther uitermate lief, maar met al dat gethuiswerk en peuterschool dicht ben ik vrijwel nooit meer alleen en ik ben toch wel heel graag wél alleen en op dat onmogelijke tijdstip buiten lopen bevredigt die behoefte snel en hard
Absoluut.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ooit word ik zo'n gare idioot die gewoon op tijden die ongepast zijn gaat leven en rond mijn hut op de Veluwe rondscharrelen in de nacht, buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |