"Mogelijk resistent" als in "in theorie zou het resistent kunnen zijn maar waarschijnlijk niet". Niet "we hebben sterke aanwijzingen dat het resistent is".quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:13 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
wel grappig dat ze er dit bij zetten:
Het rare is: er worden hier enthousiast middelen aanbevolen die voor covid nog niet goed zijn getest op effectiviteit. Terwijl men een vaccin dat na onderzoek in 40 duizend mensen effectief en veilig is bevonden, niet wenst te omarmen.’
De telegraaf gaf onlangs dit aan:
https://www.telegraaf.nl/(...)sistent-tegen-vaccin
Als het vaccin goed werkt... Top!
Als dit niet effectief is tegen de mutaties en dit middel wel. Wat zou jouw advies dan zijn?
Medemblik, Stede Broec, Drechterland, dit ligt allemaal hier bij elkaar. Koggenland iets verder maar ook niet heel ver bij elkaar vandaan. Alles op een kluitje.quote:
Stomme mensen met een kantoorbaan, laat de wegen gewoon vrij voor mensen die ergens naar toe moetenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:49 schreef Homey het volgende:
Waarom de cijfers hoog blijven?
Simpel, regels worden weinig nageleefd. Veel mensen gaan nog steeds naar kantoor en in sommige subgroepen wordt er gewoon door gefeest. Ik reed laatst op vrijdag om 4 uur via Amsterdam ergens naar toe: belandde gewoon in een file. Grotendeels mensen met een kantoorbaan.
Mijn advies zou vooral zijn om over dergelijke zaken mijn advies niet aan te nemen, aangezien ik geen enkele meidische kennis of kennis over medicijnen en vaccins heb. Zouden meer mensen zich moeten bedenken, voor ze van alles de wereld in helpenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:13 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
wel grappig dat ze er dit bij zetten:
Het rare is: er worden hier enthousiast middelen aanbevolen die voor covid nog niet goed zijn getest op effectiviteit. Terwijl men een vaccin dat na onderzoek in 40 duizend mensen effectief en veilig is bevonden, niet wenst te omarmen.’
De telegraaf gaf onlangs dit aan:
https://www.telegraaf.nl/(...)sistent-tegen-vaccin
Als het vaccin goed werkt... Top!
Als dit niet effectief is tegen de mutaties en dit middel wel. Wat zou jouw advies dan zijn?
Dat kan nog steeds, even voor 20 euro bestellen, dan kan je gewoon afhalenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:28 schreef PzKpfw het volgende:
Nu we toch thuis moeten zitten kan ik mooi even klussen. Zometeen maar even naar de bouwmarkt. Oh wacht...
Ze zitten daar nu al zo'n 2 maanden met gemiddeld ongeveer hetzelfde aantal positieve testen, zonder enorme pieken of dalen. Overlijdens idem. België ook.quote:
covidiotsquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zie dat #avondklokprotest trending is.. allemaal mensen die vanavond doelbewust de straat op gaan na 21u
Kinderachtig.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zie dat #avondklokprotest trending is.. allemaal mensen die vanavond doelbewust de straat op gaan na 21u
Diezelfde middelvinger als op oudejaarsavond.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Fietste vannacht rond een uur of 2 een aardig stuk naar huis en kwam helemaal voor dat tijdstip best wat volk tegen, al dan niet slingerend. Mensen namen het er nog even vanquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:33 schreef Nia het volgende:
[..]
Diezelfde middelvinger als op oudejaarsavond.
Godver, hun schuld dat de cijfers vandaag niet lager zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Of de schuld van de boomers die massaal om half 11 koffie drinken bij vrienden omdat de HEMA's en IKEA's dicht zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:38 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Godver, hun schuld dat de cijfers vandaag niet lager zijn.
Ja, anders had ik vanavond in een restaurant kunnen zitten 😡quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:38 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Godver, hun schuld dat de cijfers vandaag niet lager zijn.
Met als nadeel dat het er erg op lijkt dat met bv de Zuid-Afrikaanse mutatie je toch weer even ziek wordt. En weg is de groepsimmuntiteitquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:38 schreef Zwansen het volgende:
Het enige voordeel van de cijfers van afgelopen dagen is dat we weer een stapje dichterbij groepsimmuniteit zijn.
En dan minstens twee uur wachten en als je nog iets anders nodig bent later kun je niet verder.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:30 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds, even voor 20 euro bestellen, dan kan je gewoon afhalen
complete bullshitquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:43 schreef _serial_ het volgende:
Het is een beetje kromme vergelijking maar iemand poste vandaag :
Nederland vrij
5 mei 1945 - 23 januari 2021 21:00
En ergens klopt het natuurlijk wel
Ik verheug me eigenlijk best wel op al die twitterhelden die een foto gaan posten vlak voor de deur en dan weer snel naar binnen gaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:42 schreef summer2bird het volgende:
Al die mensen die nu expres na 21:00 naar buiten gaan.![]()
Ik ben het er ook niet mee eens maar doe eens niet zo kinderachtig.
Succes met je boete dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |