SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die was toch laatst opgenomen met corona?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:10 schreef bitterbal het volgende:
larry king is dood push bericht van nu.nl
Ja dat dacht ik welquote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die was toch laatst opgenomen met corona?
Wat leuk! Als je wil kan ik je een code geven zodat hij een "reisverslag"op mijn site kan zetten?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gaat de kabouter op reis?. Die van mij is gelukt. Nu nog verven en dan gaat hij als alles goed gaat met een goede vriend op reis. Voorop het fietsstuur mee naar Spanje. Ik wil ook nog de Spaanse vlag op zijn muts schilderen
Ja, leuk. Ik weet alleen niet of hij dat wil...quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat leuk! Als je wil kan ik je een code geven zodat hij een "reisverslag"op mijn site kan zetten?
@:Fles ben pas net klaar met douchen, ga zo op pad.
Is dat al eens ter sprake gekomen?quote:
Laat maar weten als hij dat wil. Dan krijgt je kabouter een pagina.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, leuk. Ik weet alleen niet of hij dat wil...
De flitsende avonturen van Electrobal? Jazekerquote:
Is je website online?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laat maar weten als hij dat wil. Dan krijgt je kabouter een pagina.
Heb ik gemist dan.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De flitsende avonturen van Electrobal? Jazeker
Ziet er leuk uit.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep al moet ik er wel nog een beetje werk in stoppen.
Ja er is pas 1 kabouter op reis hoor, sinds gister. Elke kabouter krijgt ook een foto op zijn pagina, ga zo die van Fles naar het strand brengen.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja er is pas 1 kabouter op reis hoor, sinds gister. Elke kabouter krijgt ook een foto op zijn pagina, ga zo die van Fles naar het strand brengen.
Verheug me nu al op de Fles snacksquote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja er is pas 1 kabouter op reis hoor, sinds gister. Elke kabouter krijgt ook een foto op zijn pagina, ga zo die van Fles naar het strand brengen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:39 schreef bitterbal het volgende:
krijg je een snack als je een kabouter vindt?
Het is niet zo dat ik met die kabouter onder de arm overal heen ga en zo hequote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Verheug me nu al op de Fles snacks
Jawel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik met die kabouter onder de arm overal heen ga en zo he
JE MOEDERquote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:43 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die van jouw is dol op tuinbonen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik wat kaassoufflées bakken?
lekkerquote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik wat kaassoufflées bakken?
waarom?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:00 schreef bitterbal het volgende:
Lange Frans nodigde de vrouw uit om te komen praten over jeugdzorg, klokkenluiders en voormalig topambtenaar Joris Demmink. ,,Het is één groot vies zooitje”, promootte Lange Frans het gesprek op zijn kanalen.
met:
Te gast was een vrouw uit Almere die in april 2014 werd veroordeeld tot twintig maanden cel, waarvan zes voorwaardelijk, voor fraude met persoonsgebonden budgetten (pgb’s). Volgens de rechter maakte ze valse facturen op voor zorg die helemaal niet werd verleend. De vrouw werd ook schuldig bevonden aan uitkeringsfraude, witwassen van bijna 674.000 euro en het doen van onjuiste belastingaangifte. De vrouw vergokte een groot deel van het geld.
https://www.ad.nl/show/op(...)ek-offline~a2faa086/
Kan iemand die man in bescherming nemen
Tja. Gewoon laten doen wat hij doet. Hij krijgt al genoeg shit over zich heenquote:
Ja daarom juistquote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja. Gewoon laten doen wat hij doet. Hij krijgt al genoeg shit over zich heen
quote:#COVID19NL statistieken t.o.v. gisteren:
Positief getest: 5.487
Totaal: 944.042 (+5.414 ivm -73 corr.)
Perc. positief 17 jan - 19 jan: NA%
Opgenomen: 214
Huidig: 1.633 (-51)
Opgenomen op IC: 33
Huidig: 673 (-1)
Overleden: 89
Totaal: 13.510
https://twitter.com/mzelst/status/1352983587382054914
Denk jij nog van wel dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dus hij kan zelf niet meer nadenken enzo? ok..
Kon hij dat ooit dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dus hij kan zelf niet meer nadenken enzo? ok..
ik ga er vanuit dat hij gewoon nog zelfstandig kan nadenken ja..quote:
Je denkt niet dat dit een vorm van brainwashing is?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat hij gewoon nog zelfstandig kan nadenken ja..
dat hij verder vreemde keuzes maakt is weer wat anders
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je denkt niet dat dit een vorm van brainwashing is?
Net zoals mensen in sektes?
ik verwacht van niet..quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benieuwd of de avondklok dit lager kan krijgen
Daarom ben ik tegenwoordig in het weekend ook steeds eerder uit bed. smorgens valt het overal wel mee.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel druk, sowieso op straat vandaag.
https://reizendekabouters.nl/quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:37 schreef Flory het volgende:
@:liesje1979 Waar kan ik de kabouters volgen?
ziet er wel al goed uitquote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
https://reizendekabouters.nl/
Maar site is nog niet echt af
Wat is daarvan het verdienmodel?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Krijg jij een melding als er een code is ingevoerd?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks.Het werkt iig met die codes en dat is het belangrijkste.
Er is geen verdienmodel? Misschien dat ik er nog addsense overheen gooi maar dan nog maak ik geen winst. Of dat ik ooit doe dat je kabouters kan bestellen. Maar het is eigenlijk gewoon omdat ik het leuk vind.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is daarvan het verdienmodel?
Dat niet maar ik krijg een mailtje als iemand een reactie heeft gegeven, die moet ik sowieso goedkeuren voor ze op de site komen. Maar bedoelde dat als je de code invoert je wel op de goede pagina uitkomt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijg jij een melding als er een code is ingevoerd?
misschien vandaag al de eerstequote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat niet maar ik krijg een mailtje als iemand een reactie heeft gegeven, die moet ik sowieso goedkeuren voor ze op de site komen. Maar bedoelde dat als je de code invoert je wel op de goede pagina uitkomt.
wat voor kabouters liesje?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er is geen verdienmodel? Misschien dat ik er nog addsense overheen gooi maar dan nog maak ik geen winst. Of dat ik ooit doe dat je kabouters kan bestellen. Maar het is eigenlijk gewoon omdat ik het leuk vind.
Op zaterdagmiddag. Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Even boodschappen doen t leek wel gratis![]()
![]()
![]()
Thanksquote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleg geven over de kabouters. dit ziet er cool uitquote:
wat een cool ideequote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou voor de zekerheid toch even op je bankafschrift kijkenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Even boodschappen doen t leek wel gratis![]()
![]()
![]()
kibbeling halen?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:50 schreef CherryLips het volgende:
O ja straks even naar de markt als het nog niet allemaal op is.
Neequote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op zaterdagmiddag. Je verwacht het niet.
Staat op die site he?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat voor kabouters liesje?
Thanks, ben heel benieuwd of het werkt.quote:
ik hoop met je mee. zon leuk ideequote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Staat op die site he?
[..]
Thanks, ben heel benieuwd of het werkt.
Kan toch goed allebei. Het is weekend.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het nu te laat voor, dan hoef ik m'n shoarma vanavond niet meer
Hoe laat kan ik aanschuiven?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het nu te laat voor, dan hoef ik m'n shoarma vanavond niet meer
Tuuk wel! Naja tenzij mensen ze allemaal liever zelf houden natuurlijkquote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:52 schreef liesje1979 het volgende:
Thanks, ben heel benieuwd of het werkt.
Verdubbelaar ingezet?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Kreeg een brief met toch nog een flinke loonsverhoging
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Kreeg een brief met toch nog een flinke loonsverhoging
Dit is wel vegan shoarmaquote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lang geleden dat ik shoarma gegeten heb. Misschien ook weer eens meenemen.
Smaakt dat?quote:
Ik vind het lekker, niet zo vet. Dat alles onder zit en stukjes vet in je mondquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Smaakt dat?
Ik heb wel vaker vegan kipdöner, die is op zich wel lekker
Al had het net zo goed vegan walvisdöner of vegan ringstaartmakidöner kunnen heten. Of vegan kerstboomdöner of vegan ThierryBaudetdöner.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Smaakt dat?
Ik heb wel vaker vegan kipdöner, die is op zich wel lekker
Uiteindelijk is het gekruid karton dat je naar binnen werkt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al had het net zo goed vegan walvisdöner of vegan ringstaartmakidöner kunnen heten. Of vegan kerstboomdöner of vegan ThierryBaudetdöner.
Ringstaartmakidöner klinkt wel heel lekker. Zou eten.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al had het net zo goed vegan walvisdöner of vegan ringstaartmakidöner kunnen heten. Of vegan kerstboomdöner of vegan ThierryBaudetdöner.
Ik heb geen chips in huis gehaald toen ik vanmorgen bij de supermarkt stond.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Zak chips op en een dik uur liggen slapen. Topmiddag wel
Nee, want ik weet niet hoe ringstaartmaki smaaktquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Baudetdöner klinkt dat weer een beetje glibberig en goor.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ringstaartmakidöner klinkt wel heel lekker. Zou eten.
Ga je waarschijnlijk ook stevig van aan de schijterij.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Baudetdöner klinkt dat weer een beetje glibberig en goor.
Staat altijd zo gezellig. Ik had vorige week mijn eerste bos tulpen weer in huis.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Blauwe druifjes en narcisjes gekocht
Ik heb altijd het huis ermee vol staan in januari en februari, dus ben blij dat ik ze nu op de markt kan halen. Tulpen heb ik ook nog staan, al zijn die weer op hun retour. En nog twee hyacinten, dus ik kan er weer even tegenaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:34 schreef Goitske het volgende:
[..]
Staat altijd zo gezellig. Ik had vorige week mijn eerste bos tulpen weer in huis.
Narcissen en blauwe druifjes doen mij altijd nog denken aan ons eerste koophuis overdracht was toen 1 februari dus de eerste plantjes die er stonden waren de narcissen en blauwe druiven
Nou ja dat maakt ook niet uit, vegan Dannyquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, want ik weet niet hoe ringstaartmaki smaakt
ik had ze nog niet gezien maar wil ze welquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd het huis ermee vol staan in januari en februari, dus ben blij dat ik ze nu op de markt kan halen. Tulpen heb ik ook nog staan, al zijn die weer op hun retour. En nog twee hyacinten, dus ik kan er weer even tegenaan.
Dat is jouw meningquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat maakt ook niet uit, vegan Danny
Paul de Leeuwquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:42 schreef UitStraling het volgende:
Wat zijn er toch intens domme mensen.
https://www.bndestem.nl/s(...)te-domheid~a2a88940/
Sommige mensen zijn niet van de tv weg te krijgen helaasquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paul de Leeuwdie is al 15 jaar over de datum.
Die heeft tenminste nog Tsjechische vragende ogen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarom laat je die ook een dergelijke show presenteren. Bij OP1 proberen ze echt makkelijk te scoren. Dan is Eva Jinek topjournalistiek.
Die betalen we van onze belastingcentenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet van de tv weg te krijgen helaas
Ik zie alleen maar "vegan" gevolgd door "iets wat het niet is"quote:
Heen fashquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar "vegan" gevolgd door "iets wat het niet is"
Ik vind vegan maar een vies woord voor eten eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet mijn probleemquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
genuil?quote:
Wel goeie tettenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarom laat je die ook een dergelijke show presenteren. Bij OP1 proberen ze echt makkelijk te scoren. Dan is Eva Jinek topjournalistiek.
"vegan eten" is dus ook geen eten danquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind vegan maar een vies woord voor eten eigenlijk.
extra lichaamsbewegingquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:51 schreef liesje1979 het volgende:
Lol ben toch soms zo'n faalhaas. Wilde nog 2 kabouters planten, 1 voor geveltuinen en 1 voor stadstuinen. Dus ik de mooiste geveltuin uit de straat uitgezicht, netjes aangebeld, uitgelegd en de kabouter mocht daar staan, helemaal leuk en alles, kom ik bij de stadstuin, heb ik de verkeerde kabouter in de geveltuin gezet, kon ik weer terug.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben jou wel gemist.
Heen Gitskequote:
Ik ookquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben jou wel gemist.
Nergens last van hier. Hartstikke rustig in de winkelquote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op zaterdagmiddag. Je verwacht het niet.
Dat hoort toch ook?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn warme chocolademelk bestond volgens mij voor de helft uit slagroom.
Veuve Clicquot of wat heb je in huis?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:58 schreef UitStraling het volgende:
Nu heb ik ook zin in warme chocolademelk met slagroom maar die heb ik niet in huis, dan maar champagne.
Ik zit net met een beker op de bank.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:58 schreef UitStraling het volgende:
Nu heb ik ook zin in warme chocolademelk met slagroom maar die heb ik niet in huis, dan maar champagne.
Moët & Chandon.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veuve Clicquot of wat heb je in huis?
Eigenlijk Dom Perignon maar dat is wat om je hele wijnkast mee te vullen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke van de twee vind je lekkerder?
geen doden gevallen?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:11 schreef bitterbal het volgende:
stopcontacten gedaan. maar moet nog terug komen met een betere boor
Geen 1961 Bollinger drinkenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk Dom Perignon maar dat is wat om je hele wijnkast mee te vullen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:11 schreef bitterbal het volgende:
wat ben je nog van plan?quote:
Maar je weet nu hoe het moetquote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:11 schreef bitterbal het volgende:
Bah champagne van de Aldi.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:58 schreef UitStraling het volgende:
Maar ze zitten erop zei jequote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet niet of ik het zelf kan
waarom zou je hem daar voor betalenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:17 schreef UitStraling het volgende:
Wilde bijna al 1000 euro storten op de rekening van buurman.
Lol!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:17 schreef bitterbal het volgende:
41 MINUTEN GELEDEN
Famke Louise leidt politie naar illegaal geopende kapsalon
De politie heeft vrijdagmiddag een kapsalon op een industrieterrein in Wateringen in het Westland aangetroffen, meldt de nieuwssite WOS. Vier stoelen waren bezet en een vijfde klant wachtte op zijn beurt. De aanwezige personen hebben een proces verbaal gekregen.
De agenten kwamen de zaak op het spoor door een Instagrambericht van BN'er Famke Louise. Zij haalde een vriend op die bij de bewuste kapsalon was geweest. De agenten herkenden de omgeving en kwamen in actie.
Anderhalve week geleden kwam Famke Louise ook in het nieuws toen bleek dat ze in een loods in het Noord-Hollandse dorp Lijnden met een grote groep mensen een muziekclip opnam. Er werden 66 coronaboetes uitgedeeld.
Het houdt ook niet op met haar
Wat een heerlijk helder licht is het tochquote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:17 schreef bitterbal het volgende:
41 MINUTEN GELEDEN
De politie heeft vrijdagmiddag een kapsalon op een industrieterrein in Wateringen in het Westland aangetroffen, meldt de nieuwssite WOS. Vier stoelen waren bezet en een vijfde klant wachtte op zijn beurt. De aanwezige personen hebben een proces verbaal gekregen.
De agenten kwamen de zaak op het spoor door een Instagrambericht van BN'er Famke Louise. Zij haalde een vriend op die bij de bewuste kapsalon was geweest. De agenten herkenden de omgeving en kwamen in actie.
Anderhalve week geleden kwam Famke Louise ook in het nieuws toen bleek dat ze in een loods in het Noord-Hollandse dorp Lijnden met een grote groep mensen een muziekclip opnam. Er werden 66 coronaboetes uitgedeeld.
Dat hij jou geholpen heeft.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom zou je hem daar voor betalen
Die is ook echt zo lomp als stront he.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:17 schreef bitterbal het volgende:
41 MINUTEN GELEDEN
NIET DOEN ditquote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:21 schreef UitStraling het volgende:
Famke-Louise wil gewoon leven en voor haar bestaat het leven uit kapsalon.
Omdat us altijd betaalt voor seks. Dat is de enige manier die hij gewend is.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom zou je hem daar voor betalen
Ja alleen de stopcontacten.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh. nou dat heeft die gedaan tochDus kan je dat naar hem overmaken
Heb jij dat wel eens gedaan?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat us altijd betaalt voor seks. Dat is de enige manier die hij gewend is.
Is nog knap lastig als die accounts telkens verwijderd wordenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:22 schreef gianni61 het volgende:
Lijkt me wel een leuk baantje. Beetje voor de politie de socials van gekkies in de gaten houden
Oooh super thanks! Ik moet nog weer plakkenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heen Gitskeje zegeltjes gaan morgen op de bus hoor
En je hoeft tussendoor geen Netflix te kijken.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je wel precies kopen waar je op dat moment zin in hebt.
Domme hutquote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:17 schreef bitterbal het volgende:
41 MINUTEN GELEDEN
Snel terug naar de winkel voor de avondklok in gaat!quote:
Wat, na 8 feb ook niet?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ah richtlijnen voor kinderen van 0-12 jaar gister aangescherpt. Denk niet dat de scholen 8 februari weer open gaan
Geen idee, maar wat er nu veranderd is, is dat kinderen dus nu ook gezien worden als nauwe contacten. Er zijn bij ons nu ook 2 kinderen uit hetzelfde gezin positief en hun vader ook, het zou kunnen dat ze het bij ons hebben opgelopen. Kinderen moeten vanaf nu ook in quarantaine en of testen als hun leerkracht, pm'er etc positief is getest en ook als een groepsgenoot positief is getest. Dus bijv 1 kind in de klas positief, hele klas in quarantaine en laten testen, dat is dus sinds gister zo.quote:
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_34.36.ProductTitlequote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Paar flinke frequentie schommelingen geweest. Bijna EU zonder stroom geweest. (Was het niet dat NL Daan een aantal mega installatie voor heeft draaien)
https://dissident.one/202(...)e-stroomvoorziening/
heb je deze al geprobeerd?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is nog knap lastig als die accounts telkens verwijderd worden
VIESDIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKquote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Met een hamburger en een frikandel speciaal. Nomnom
Nee dat hoef ik niet te doen.quote:
Ja dat zijn die die ik heb altijd.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je deze al geprobeerd?
https://www.iglo.nl/assortiment/maaltijden/pingklaar
Pfff zo komt er nooit een einde aan.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat er nu veranderd is, is dat kinderen dus nu ook gezien worden als nauwe contacten. Er zijn bij ons nu ook 2 kinderen uit hetzelfde gezin positief en hun vader ook, het zou kunnen dat ze het bij ons hebben opgelopen. Kinderen moeten vanaf nu ook in quarantaine en of testen als hun leerkracht, pm'er etc positief is getest en ook als een groepsgenoot positief is getest. Dus bijv 1 kind in de klas positief, hele klas in quarantaine en laten testen, dat is dus sinds gister zo.
Volgend jaarquote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pfff zo komt er nooit een einde aan.
Morgen allemaal verdwenen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:34 schreef bitterbal het volgende:
Allemaal mensen de straat op in rusland
Waar heb je je garnalen gekocht? en hoe heb je ze klaar gemaakt?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen allemaal verdwenen.
Geef mij een halve seconde een blik in iemands ogen en ik kijk recht de ziel in dus ik heb daar totaal geen last van.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Blijft toch vreemd winkelen met die mondkapjes, of mensen nu lachen of sip kijken, je weer het niet, slechts de ogen spreken nog. Al hebben de meeste wallen van hier tot Wallonië.
Jajoa.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef mij een halve seconde een blik in iemands ogen en ik kijk recht de ziel in dus ik heb daar totaal geen last van.
Wat netflix je momenteel?quote:
omnomnomnomquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien eens kijken of ze ook eenpersoons-stronkjes verkopen![]()
[ afbeelding ]
Beetje olijfolie, knoflook erbij. Paar minuutjes in de pan.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar heb je je garnalen gekocht? en hoe heb je ze klaar gemaakt?
Ook mijn probleem met groente af en toe.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Serieusquote:
Jij heb mega mazzeldat ik redelijk goed kan koken dab. En niet allern van woede dus.maar ook in jou keukenquote:
Gaat verwachtingsvol in halfopen badjas op de bank zitten wachten en sniffen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jij heb mega mazzel dat ik redelijk goed kan koken dab. En niet allern van woede dus.maar ook in jou keuken
Daar mist een plakje cheddarquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Het word zalm met heerlijke bami .quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Alhoewel het ook wel wat heeft om de vrouw tijdens het aardappels koken te bestijgen
Dat is een bijzondere combinatie.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Het word zalm met heerlijke bami .
Wacht maar tot jij dit proefquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een bijzondere combinatie.
Dit klinkt bijna zwoel Italiaans of Sloveensquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij dit proef
Same old en saai zo zonder reizen. En met jou, ik lurk je huistopic, is mooi geworden zeg! En jammer van de bakker.quote:
Nou het is zeker saai zonder reizenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Same old en saai zo zonder reizen. En met jou, ik lurk je huistopic, is mooi geworden zeg! En jammer van de bakker.
Ik zou voor mei ook nog niets durven boeken.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou het is zeker saai zonder reizenIk heb laatst zitten kijken om in mei weg te gaan, maar vind t eigenlijk niet verstandig. Maar ik wil zo graag
![]()
Tnxen soms lopen dingen zo
Zo’n diepvries doosje met roosjes mn jong.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dit is misschien handiger idd. Nou ja nu heb ik ook eens verse groente opquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo’n diepvries doosje met roosjes mn jong.
Broccoli kan nooit teveel zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Na seizoen 2 was er niet veel meer aan.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welk seizoen ben je? Want die ging echt enorm snel bergafwaarts vond ik.
Het is wel allemaal op gegaan inderdaad jaquote:
Merk je al wat?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wel allemaal op gegaan inderdaad jaMaar toetje was niet meer nodig
Broek af, tetten blootquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Zitten we allemaal klaar voor de avondklok?
Niet direct. Zal morgen eens kijkenquote:
Gewoon doorzettenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet direct. Zal morgen eens kijken![]()
Ik eet wel soms nog iets met aardappel erin hoor. En bewegen doe ik ook lang niet genoeg nog momenteel.
Als je snel bent kun je nog snel een klein rondje lopenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet direct. Zal morgen eens kijken![]()
Ik eet wel soms nog iets met aardappel erin hoor. En bewegen doe ik ook lang niet genoeg nog momenteel.
Spannendquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
nee dat is niet slim nu.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je snel bent kun je nog snel een klein rondje lopen
Ik vind het wel jammer dat ik geen laserpointer heb. Lijkt me heerlijk om mensen na negenen de stuipen op het lijf te jagen.quote:
Ik heb al 20 boterhamzakjes gevuld met lucht om te laten ploffen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat ik geen laserpointer heb. Lijkt me heerlijk om mensen na negenen de stuipen op het lijf te jagen.
Ja hoor. De avonden verlopen toch niet anders dan anders, behalve dat binnenzitten nu verplicht isquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
zou ik nog wel mijn balkon op mgen eigenlijk?
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb al 20 boterhamzakjes gevuld met lucht om te laten ploffen.
Hoezo? Dat paleis van jou ligt kilometers van de openbare weg afquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb al 20 boterhamzakjes gevuld met lucht om te laten ploffen.
Nee dan word je meteen afgeknald.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
zou ik nog wel mijn balkon op mogen eigenlijk?
Zin om zo een wandeling te gaan makenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor. De avonden verlopen toch niet anders dan anders, behalve dat binnenzitten nu verplicht is.
Ik ook wel eigenlijkquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zin om zo een wandeling te gaan maken
In jouw dorp lijkt de kans me heel klein dat je politie tegenkomt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijkJammer dat het regent.
Ik ga rond 22 uur denk ik wel 1 voet buiten de deur zetten om de vuilniszak weg te gooienquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Living on the edgequote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je was okay.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga rond 22 uur denk ik wel 1 voet buiten de deur zetten om de vuilniszak weg te gooien.
Normaal zijn die een zeldzame verschijning ja, maar op zulke momenten zie ik ze er nog wel voor aan om er dan opeens wel te zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In jouw dorp lijkt de kans me heel klein dat je politie tegenkomt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga rond 22 uur denk ik wel 1 voet buiten de deur zetten om de vuilniszak weg te gooien.
quote:
Spannend.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wildplassen?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee jong0ns wie pakt de eerste boete?
WAT DE FUCK DOE JE NU NOG OP DE CANARISCHE EILANDENquote:Nederlanders zonder sneltest vast op Canarische Eilanden
Zo'n 25 Nederlandse toeristen op de Canarische Eilanden is de toegang geweigerd tot het Transavia-vliegtuig dat hen terug zou vliegen naar Schiphol, meldt NRC. Ze hadden weliswaar een PCR-test bij zich, maar konden
Lekker een beetje bij bruinen terwijl jij je witte bipsje nog eens insmeert met babyolie.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WAT DE FUCK DOE JE NU NOG OP DE CANARISCHE EILANDEN
Waarschijnlijk zijn ze daar op vakantie met Wappiereizen.nlquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon uit het vliegtuig gooien.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tja, er zijn altijd mensen die denken boven de regels te staan.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens de regels mag je gewoon naar de Canarische weilanden.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:28 schreef shiitake het volgende:
[..]
Tja, er zijn altijd mensen die denken boven de regels te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |