SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die was toch laatst opgenomen met corona?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:10 schreef bitterbal het volgende:
larry king is dood push bericht van nu.nl
Ja dat dacht ik welquote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die was toch laatst opgenomen met corona?
Wat leuk! Als je wil kan ik je een code geven zodat hij een "reisverslag"op mijn site kan zetten?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gaat de kabouter op reis?. Die van mij is gelukt. Nu nog verven en dan gaat hij als alles goed gaat met een goede vriend op reis. Voorop het fietsstuur mee naar Spanje. Ik wil ook nog de Spaanse vlag op zijn muts schilderen
Ja, leuk. Ik weet alleen niet of hij dat wil...quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat leuk! Als je wil kan ik je een code geven zodat hij een "reisverslag"op mijn site kan zetten?
@:Fles ben pas net klaar met douchen, ga zo op pad.
Is dat al eens ter sprake gekomen?quote:
Laat maar weten als hij dat wil. Dan krijgt je kabouter een pagina.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, leuk. Ik weet alleen niet of hij dat wil...
De flitsende avonturen van Electrobal? Jazekerquote:
Is je website online?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laat maar weten als hij dat wil. Dan krijgt je kabouter een pagina.
Heb ik gemist dan.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De flitsende avonturen van Electrobal? Jazeker
Ziet er leuk uit.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep al moet ik er wel nog een beetje werk in stoppen.
Ja er is pas 1 kabouter op reis hoor, sinds gister. Elke kabouter krijgt ook een foto op zijn pagina, ga zo die van Fles naar het strand brengen.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja er is pas 1 kabouter op reis hoor, sinds gister. Elke kabouter krijgt ook een foto op zijn pagina, ga zo die van Fles naar het strand brengen.
Verheug me nu al op de Fles snacksquote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja er is pas 1 kabouter op reis hoor, sinds gister. Elke kabouter krijgt ook een foto op zijn pagina, ga zo die van Fles naar het strand brengen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:39 schreef bitterbal het volgende:
krijg je een snack als je een kabouter vindt?
Het is niet zo dat ik met die kabouter onder de arm overal heen ga en zo hequote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Verheug me nu al op de Fles snacks
Jawel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik met die kabouter onder de arm overal heen ga en zo he
JE MOEDERquote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:43 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die van jouw is dol op tuinbonen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik wat kaassoufflées bakken?
lekkerquote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik wat kaassoufflées bakken?
waarom?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:00 schreef bitterbal het volgende:
Lange Frans nodigde de vrouw uit om te komen praten over jeugdzorg, klokkenluiders en voormalig topambtenaar Joris Demmink. ,,Het is één groot vies zooitje”, promootte Lange Frans het gesprek op zijn kanalen.
met:
Te gast was een vrouw uit Almere die in april 2014 werd veroordeeld tot twintig maanden cel, waarvan zes voorwaardelijk, voor fraude met persoonsgebonden budgetten (pgb’s). Volgens de rechter maakte ze valse facturen op voor zorg die helemaal niet werd verleend. De vrouw werd ook schuldig bevonden aan uitkeringsfraude, witwassen van bijna 674.000 euro en het doen van onjuiste belastingaangifte. De vrouw vergokte een groot deel van het geld.
https://www.ad.nl/show/op(...)ek-offline~a2faa086/
Kan iemand die man in bescherming nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |