quote:
wist ff het Nederlandse woord voor baking sheet niet, dus heb bakpan gezet. moest bakplaat zijn ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:24 schreef Erosjuhhh het volgende:
Daarna zo in de prullenbak.
Waarom kook je de kip 5 minuten om daarna in een bakpan te doen en de kip vervolgens op een bakplaat te leggen?
roommatequote:
En je armoevoer met serranoham, ook voor je roommate?quote:
lol. er zit nog geen 200kcal in zo'n kipfilet manquote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:35 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat zal een forse huisgenoot zijn, drie van die dingen naar binnen kunnen werken.
Dan nog is drie kipfilets als maaltijd discutabel te noemenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
lol. er zit nog geen 200kcal in zo'n kipfilet man
maar foto is natuurlijk van internet geplukt. ik kan wel koken.
mwuah, ken genoeg mensen die dat doen. er komen ook vaak 3 in een pak.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dan nog is drie kipfilets als maaltijd discutabel te noemen
Foto van internet? En je kan wel koken?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
lol. er zit nog geen 200kcal in zo'n kipfilet man
maar foto is natuurlijk van internet geplukt. ik kan wel koken.
Nee natuurlijk niet. Ik ga toch niet alleen met peper en zout koken. Nog niet gesproken over het koken in waterquote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Foto van internet? En je kan wel koken?
Dus je hebt dit niet eens klaargemaakt?
Wat een bullshit weer, allemaal.
Nou moet ik aan Abid denkenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:35 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat zal een forse huisgenoot zijn, drie van die dingen naar binnen kunnen werken.
Waarom post je die flauwekul dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik ga toch niet alleen met peper en zout koken. Nog niet gesproken over het koken in water
waar is kluun eigenlijkquote:
Omdat het de grootste troll van FOK! is die in zijn hoeveelheid aidstopics ook nog eens carte blanche krijgtquote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom post je die flauwekul dan?
Dat subforum bestaat nog niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom post je die flauweCUL dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |