Heb helemaal niet gezegd dat ik ging slapen. Jij wel. Dusssssquote:
Man man manquote:Op zaterdag 23 januari 2021 05:35 schreef IxCalypso het volgende:
Maar ik ga slapen, you had your fun finally, laters.
Jij ook hoor, met je afscheidsliedje, een afscheidsliedjequote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb helemaal niet gezegd dat ik ging slapen. Jij wel. Dusssss
Als je post, das vaker dan ik, elke keer dat nummer.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lastig als ik niet eens dagelijks post.
Zonder jou ben ik niks.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:17 schreef IxCalypso het volgende:
Je post wel altijd als ik er ben, das waar
Ons teruglezen is altijd een aanrader ^^quote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:20 schreef Ulx het volgende:
Het is best grappig om dit te lezen moet ik zeggen.
Elke vrijdag lachen hier.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:20 schreef Ulx het volgende:
Jij ging toch pitten?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Everybody's a slave until U say no.
Toch?
Wij voorzien jullie graag van de doorleesvreugde tijdens de lockdown en avondklok.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:20 schreef Ulx het volgende:
Ik alleen op Vrijdag, Killem is altijd grappig.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:22 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wij voorzien jullie graag van de doorleesvreugde tijdens de lockdown en avondklok.
Lief van je begeleider dat je nog even mag blijven.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:22 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Liedje is nog niet afgelopen, duurt 7 minuten.
Ik woon dan ook in een plaats met een TBSkliniek en een psychiatrieverleden (das geen grapje btw, dat verleden), dus tja ^^quote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lief van je begeleider dat je nog even mag blijven.
De plaats heeft een psychiatrieverleden?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik woon dan ook in een plaats met een TBSkliniek en een psychiatrieverleden (das geen grapje btw, dat verleden), dus tja ^^
Mijn woonplaats? Yep.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
De plaats heeft een psychiatrieverleden?
Shhht, ik was aan het weggaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:30 schreef Ulx het volgende:
Ah, ik zit in Amsterdam. Wij zorgden voor de clientèle.
Was een grapjequote:
_o_quote:
Hey Puzzie!quote:
quote:
Alleen als je braaf bentquote:
Joehoeww leuk!!quote:
Ik de afgelopen weken ook niet veel. Vanavond wel met m’n gipspoot naar de AH gestrompeld. Veel avontuurlijker wordt het niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 04:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Joehoeww leuk!!![]()
![]()
Ik kom nog amper buiten![]()
En dan ook nog 'winter' koud en donker kut weer.
Dit gaan we niet doen meisje/mevrouw , we gaan er ons samen doorheenslepen. Positief denkenquote:Op zondag 24 januari 2021 04:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Joehoeww leuk!!![]()
![]()
Ik kom nog amper buiten![]()
En dan ook nog 'winter' koud en donker kut weer.
Hoe gaat het nu met je voet?quote:Op zondag 24 januari 2021 04:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik de afgelopen weken ook niet veel. Vanavond wel met m’n gipspoot naar de AH gestrompeld. Veel avontuurlijker wordt het niet.
Ja dat is ook zoquote:Op zondag 24 januari 2021 04:59 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dit gaan we niet doen meisje/mevrouw , we gaan er ons samen doorheenslepen. Positief denken![]()
Als het even moeilijk gaat laat het me maar weten dan komen we er samen wel uit.
Bijna 6 weken. Gips gaat er donderdag af en nog minimaal 5 maanden revalideren.quote:Op zondag 24 januari 2021 05:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je voet?
Strompelen ? Je zit toch al best wel een tijd in gips. Damn!! Ja ik ben er helemaal klaar mee ..maar ja![]()
Het is mij sowieso te koud buiten om dingen te doen, en ik loop te kloten met mijn schildklier. Ik ben niet bang dat ik corona krijg, hou me netjes aan alles en kom alleen buiten voor boodschappen of als ik moet oppassen .quote:Op zondag 24 januari 2021 05:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bijna 6 weken. Gips gaat er donderdag af en nog minimaal 5 maanden revalideren.
Maar jij gaat niet naar buiten omdat je ziek bent of uit voorzorg ivm corona?
Valt buiten sowieso niet veel te beleven de dagen.quote:Op zondag 24 januari 2021 05:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is mij sowieso te koud buiten om dingen te doen, en ik loop te kloten met mijn schildklier. Ik ben niet bang dat ik corona krijg, hou me netjes aan alles en kom alleen buiten voor boodschappen of als ik moet oppassen .
5 mnd revalideren? Wow!! dat is best heftig hey!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:Op zondag 24 januari 2021 05:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Valt buiten sowieso niet veel te beleven de dagen.Je medicatie slaat niet meer goed aan of zo?
Ja is ook echt een gruwelijke blessure. M’n kuit zat gewoon niet meer aan m’n hiel vast en daardoor was de hele kuitspier een paar cm richting m’n knieholte geschoten.Van binnen zag het er dus zo uit:
Wooooww tering!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi plaatje trouwens
![]()
![]()
![]()
Maar dit zegt idd wel genoeg om te weten dat je hier nog wel een hele tijd druk mee gaat zijn!!
Damn!!My age is very
Inappropriate
for my behavior
Okee ik ga dat proberen.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee ik ga dat proberen.
But I won't do that
Ik vind dit niet leukquote:
Die vraag stel jij vaak, echte liefde zit hem in zoveel dingen. Ik heb zoveel vriendjes gehad, allemaal leuk en lekker maar echte liefde zit voor mij in: dezelfde humor (!), elkaar accepteren ook als het kut gaat. Sokken in de wasmandquote:
Ja totaly prima voor mijquote:Op maandag 25 januari 2021 00:58 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Die vraag stel jij vaak, echte liefde zit hem in zoveel dingen. Ik heb zoveel vriendjes gehad, allemaal leuk en lekker maar echte liefde zit voor mij in: dezelfde humor (!), elkaar accepteren ook als het kut gaat. Sokken in de wasmand
Vul dat in op een dating site. Grapje natuurlijk, ik ben nogal makkelijk, misschien is dat hetquote:Op maandag 25 januari 2021 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja totaly prima voor mijMaar ik kom niemand tegen.
Ja nou ja ik ben klaar met dating sitesquote:Op maandag 25 januari 2021 01:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Vul dat in op een dating site. Grapje natuurlijk, ik ben nogal makkelijk, misschien is dat het
Meer een theedrinker, water en bierquote:Op maandag 25 januari 2021 01:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja ik ben klaar met dating sitesMaar als je koffie wilt, prima
Leuk tochquote:Op maandag 25 januari 2021 01:16 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Meer een theedrinker, water en bierVoetbal ook en ik kan goed koken
![]()
Wel bezet
quote:Op maandag 25 januari 2021 01:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk tochIk zou me ook het lazaru schrikken als er iemand in mij geïnteresseerd was hoor
Nix mis mee maar x keer ?quote:
Oeps dubbel sorry ik wil geen bully zijnquote:Op maandag 25 januari 2021 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
ik had verkeerd gequote, sorry ....
dit moest het zijn:
Het is okéquote:Op maandag 25 januari 2021 20:50 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Oeps dubbel sorry ik wil geen bully zijn
Puberteit, soms kwam 'About a Girl' langs op TheBox... Nostalgie ten top.quote:
hij had buikkrampen en hij heeft express zelfmoord gepleegd, maar wat kon die zingen zegquote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:14 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Puberteit, soms kwam 'About a Girl' langs op TheBox... Nostalgie ten top.
Tijdens het luisteren van King Crimson's album 'Red'quote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:17 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
hij had buikkrampen en hij heeft express zelfmoord gepleegd, maar wat kon die zingen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |