Heb helemaal niet gezegd dat ik ging slapen. Jij wel. Dusssssquote:
Man man manquote:Op zaterdag 23 januari 2021 05:35 schreef IxCalypso het volgende:
Maar ik ga slapen, you had your fun finally, laters.
Jij ook hoor, met je afscheidsliedje, een afscheidsliedjequote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb helemaal niet gezegd dat ik ging slapen. Jij wel. Dusssss
Als je post, das vaker dan ik, elke keer dat nummer.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lastig als ik niet eens dagelijks post.
Zonder jou ben ik niks.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:17 schreef IxCalypso het volgende:
Je post wel altijd als ik er ben, das waar
Ons teruglezen is altijd een aanrader ^^quote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:20 schreef Ulx het volgende:
Het is best grappig om dit te lezen moet ik zeggen.
Elke vrijdag lachen hier.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:20 schreef Ulx het volgende:
Jij ging toch pitten?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Everybody's a slave until U say no.
Toch?
Wij voorzien jullie graag van de doorleesvreugde tijdens de lockdown en avondklok.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:20 schreef Ulx het volgende:
Ik alleen op Vrijdag, Killem is altijd grappig.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:22 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wij voorzien jullie graag van de doorleesvreugde tijdens de lockdown en avondklok.
Lief van je begeleider dat je nog even mag blijven.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:22 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Liedje is nog niet afgelopen, duurt 7 minuten.
Ik woon dan ook in een plaats met een TBSkliniek en een psychiatrieverleden (das geen grapje btw, dat verleden), dus tja ^^quote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lief van je begeleider dat je nog even mag blijven.
De plaats heeft een psychiatrieverleden?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik woon dan ook in een plaats met een TBSkliniek en een psychiatrieverleden (das geen grapje btw, dat verleden), dus tja ^^
Mijn woonplaats? Yep.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
De plaats heeft een psychiatrieverleden?
Shhht, ik was aan het weggaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 06:30 schreef Ulx het volgende:
Ah, ik zit in Amsterdam. Wij zorgden voor de clientèle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |