SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:00:00 : Sufjan Stevens - Happy Birthday <--- voor Lenon en paps en mams
00:03 : Cher - Believe
00:07 : Chicane & Maíre Brennan - Saltwater
00:10 : Chocolate - Ritmo De La Noche
00:13 : Chris Whitley - Big Sky Country
00:18 : Christina Aguilera - Genie In A Bottle
00:21 : Christina Milian - Am to Pm
00:28 : Clannad - Theme From Harry's Game
00:31 : Course - Ready Or Not
00:34 : Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm
00:38 : Curtis Stigers - I Wonder Why
00:42 : Daft Punk - Around The World
00:49 : Dario G - Carnaval De Paris
00:53 : David Archuleta - Crush
00:56 : David Foster - Who's Gonna Love You Tonight
01:00 : De Kast - Woorden Zonder Woorden
01:03 : Deadmau5 & Kaskade - I Remember
01:07 : Deep Forest - Marta's Song
01:11 : Depeche Mode - Enjoy The Silence
01:15 : Des Ree - You Gotta Be
01:19 : Diana King - Shy Guy
01:22 : Diana Ross - When You Tell Me That You Love Me
01:26 : Dj Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Summertime
Goedemorgen.quote:
peaceman zei het gisterenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 08:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dat jij dat weet.
Gefeliciteerd Lennon!
Hoop dat het straks beter weer gaat worden, ik wil wel naar buiten met de kabouters straks !quote:
En je hebt zo'n groot huis!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 08:34 schreef just me het volgende:
[..]
Hoop dat het straks beter weer gaat worden, ik wil wel naar buiten met de kabouters straks !
Opa komt vanmiddag " helpen" hij moet wel op tijd weg vanavond want daar heb ik geen slaapplek voor![]()
No way... er zijn grenzenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 08:36 schreef Melting het volgende:
[..]
En je hebt zo'n groot huis!
In de huiskamer past nog wel een luchtbed toch?![]()
Maar gezellige dag vandaag.
Dank je. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 08:38 schreef just me het volgende:
[..]
No way... er zijn grenzen
Jij rustige dag
en de kabouters zijn van huis vertrokken dus ik ga maar douchen en ontbijtenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 08:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je. Komt wel goed.
Eerste wasje draait.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 08:43 schreef just me het volgende:
[..]
en de kabouters zijn van huis vertrokken dus ik ga maar douchen en ontbijten
Goedemorgen Diaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen en bedankt voor de felicitaties
Ja. Helaas kan dat niet anders.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Klein feestje in huiselijke kring vandaag?
Dat is het ook wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja. Helaas kan dat niet anders.
Voor kinderen vind ik dat wel heel sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |