Ja laten dankbaar zijn we ons niet een half uur laten moeten ophokkenquote:Op zondag 24 januari 2021 10:15 schreef Mortaxx het volgende:
Jullie moeten gewoon niet zo negatief doen. Dankzij D66 gaat de avondklok zelfs een half uur later in! Laten we daar dankbaar om zijn
Wanneer heb ik hier over mogen stemmen?quote:Op zondag 24 januari 2021 10:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet nodig als iedereen zich gewoon houdt aan de regels die we samen hebben afgesproken
Iedere vier jaar zijn er verkiezingen voor de tweede kamerquote:Op zondag 24 januari 2021 16:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wanneer heb ik hier over mogen stemmen?
Eensquote:Op zondag 24 januari 2021 21:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij het echt
[..]
Heel goed. Beste shootout scene ooit
Waar heb jij het overquote:Op zondag 24 januari 2021 21:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Toch weer dat alcoholprobleem dat je nekt he
Misschien kun je @Coco proberenquote:Op zondag 24 januari 2021 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Baal er echt van dat jij zo klein geschapen bent
Ja het is een klein wereldjequote:Op zondag 24 januari 2021 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje raar dat jij deze informatie hebt
Nee want jij presteert lekker veel met dat ontplofte rotje van jou wil je zeggenquote:Op zondag 24 januari 2021 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Baal er echt van dat jij zo klein geschapen bent
Kan je nog zo'n mooi innerlijk hebben als ik daar een overblijfsel van de blinde darm zie hangen dan kan ik het gewoon niet opbrengen.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee want jij presteert lekker veel met dat ontplofte rotje van jou wil je zeggen
Krijg je weer niet genoeg aandacht van Pierre, rotte vis.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:15 schreef Chloroform het volgende:
Over klein wereldje gesproken, whats up losers hier ben ik weer
Pierre was met aberquote:Op zondag 24 januari 2021 22:17 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Krijg je weer niet genoeg aandacht van Pierre, rotte vis.
Dipje, komt wel weer terug. Hele tactiek moet omgegooid worden omdat we geen verdedigers hebben.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
Liverpool is kapot ofniet, welkom bij de club
Nou sorry hoor, ik hou al die psychoses niet uit elkaar.quote:
Wie is Pierrequote:Op zondag 24 januari 2021 22:17 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Krijg je weer niet genoeg aandacht van Pierre, rotte vis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |