Waar heb jij het overquote:Op zondag 24 januari 2021 21:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Toch weer dat alcoholprobleem dat je nekt he
Misschien kun je @Coco proberenquote:Op zondag 24 januari 2021 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Baal er echt van dat jij zo klein geschapen bent
Ja het is een klein wereldjequote:Op zondag 24 januari 2021 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje raar dat jij deze informatie hebt
Nee want jij presteert lekker veel met dat ontplofte rotje van jou wil je zeggenquote:Op zondag 24 januari 2021 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Baal er echt van dat jij zo klein geschapen bent
Kan je nog zo'n mooi innerlijk hebben als ik daar een overblijfsel van de blinde darm zie hangen dan kan ik het gewoon niet opbrengen.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee want jij presteert lekker veel met dat ontplofte rotje van jou wil je zeggen
Krijg je weer niet genoeg aandacht van Pierre, rotte vis.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:15 schreef Chloroform het volgende:
Over klein wereldje gesproken, whats up losers hier ben ik weer
Pierre was met aberquote:Op zondag 24 januari 2021 22:17 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Krijg je weer niet genoeg aandacht van Pierre, rotte vis.
Dipje, komt wel weer terug. Hele tactiek moet omgegooid worden omdat we geen verdedigers hebben.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
Liverpool is kapot ofniet, welkom bij de club
Nou sorry hoor, ik hou al die psychoses niet uit elkaar.quote:
Wie is Pierrequote:Op zondag 24 januari 2021 22:17 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Krijg je weer niet genoeg aandacht van Pierre, rotte vis.
Sorry is nergens voor nodig, ik wijs je er alleen op. Je wordt ook een dagje ouder natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2021 22:20 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Dipje, komt wel weer terug. Hele tactiek moet omgegooid worden omdat we geen verdedigers hebben.
[..]
Nou sorry hoor, ik hou al die psychoses niet uit elkaar.
Put your hands up for Pierrequote:
Je hebt wel een goed geheugen voor zo’n oude ventquote:Op zondag 24 januari 2021 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja niet dan, franse dakdekker uit parijs
Had ie nog meer fetisjen of?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:29 schreef Fugue het volgende:
[..]
Je hebt wel een goed geheugen voor zo’n oude vent
Geen dakdekker trouwens maar trok die sierlijnen in oude gebouwen
Ja nou close enough, hoe kan ik dat stukje geschiedenis nou vergeten.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:29 schreef Fugue het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:29 schreef Fugue het volgende:
[..]
quote:
Hoi.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nou close enough, hoe kan ik dat stukje geschiedenis nou vergeten.
Doe spoiler manquote:Op zondag 24 januari 2021 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit jouw hond @:Zosk haha
Ja hier weet ik even geen antwoord op te verzinnenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik keek niet goed, dacht dat het een penis was :s
Wat voor bizarre penissen ben jij gewend?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik keek niet goed, dacht dat het een penis was :s
Staat jouw kerstboom nog op?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor bizarre penissen ben jij gewend?
halfstok op het momentquote:Op zondag 24 januari 2021 23:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Staat jouw kerstboom nog op?
Oh. Je refereerde niet naar mijn penis?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien de deur uit doen?
Nee. Als je verhalen over je penis kwijt wilt moet je de kindertelefoon bellen.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh. Je refereerde niet naar mijn penis?
Daar ben ik iets te oud voor. Maar nee. Ik vond deze leuker dan de UI zonder sneeuw. Hier komt Maisie beter in uit. Vroeger had ik Effy trouwens ook als UIquote:Op zondag 24 januari 2021 23:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Als je verhalen over je penis kwijt wilt moet je de kindertelefoon bellen.
Ja dat weet ikquote:Op zondag 24 januari 2021 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben ik iets te oud voor. Maar nee. Ik vond deze leuker dan de UI zonder sneeuw. Hier komt Maisie beter in uit. Vroeger had ik Effy trouwens ook als UI
Buiten je erbarmelijk slechte smaak in Amerikaanse presidentskandidaten wel een goede smaak qua vrouwen dus.quote:
Dat heb ik altijd al gehadquote:Op maandag 25 januari 2021 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buiten je erbarmelijk slechte smaak in Amerikaanse presidentskandidaten wel een goede smaak qua vrouwen dus.
Mwahh. Krijg je wel een president labieler dan Kanyequote:Op maandag 25 januari 2021 00:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al gehad![]()
Daarom is misschien de beste oplossing Effy4president
Oh ja, dan doen we eerst Kanye in 2024 om te zien of de wereld er klaar voor is.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwahh. Krijg je wel een president labieler dan Kanye
Je negeert mijn vraag wel subtiel. Je hebt wel ervaring met opmerkelijk uitziende pen0rs dus? Hopelijk niet die van Epsteinquote:
(lol)quote:Op zondag 24 januari 2021 23:52 schreef Fok-it het volgende:
Al kan die ook wel de deur uit hoor, gebruik hem t och niet (lol)
@:ChevyCaprice check deze grap XD
beetje rellen, beetje vuurwerk gooien, je kent het welquote:Op maandag 25 januari 2021 23:37 schreef datismijnmening het volgende:
Wat zijn jullie allemaal weer poepsaai!![]()
Geen avonturen beleefd?
Heyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |