abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197582900
quote:
Aanstaand Amerikaans president Joe Biden heeft Rachel Levine naar voren geschoven als onderminister van Volksgezondheid. Zij wordt als de nominatie wordt goedgekeurd door de Senaat de eerste openlijke transgender die een functie krijgt in een federale regering.

https://www.lc.nl/buitenl(...)ndheid-26365355.html

Levine leidt als minister de strijd tegen het virus in Pennsylvania en doceert pediatrie en psychiatrie.

Bijzonder dit. Ik weet niet of er nog in andere landen transgenders leidende regeringsposities bekleden.

Mod @Loona heeft het hele topic moeten vegen vanwege de rare en ongepaste reacties, dus graag je reactie normaal en netjes houden.
-XOXO-
pi_197582938
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Mevrouw Tran diende een wet in, en die werd verworpen. Tran is Democraat; ergo, Democraten zijn baby killers die "baby's uit de baarmoeder willen rippen wanneer de moeder op de dag van bevalling besluit dat haar geplande uitje naar Acapulco voorrang heeft."
Aangenomen of niet. Dems zijn duidelijk de grenzen van abortus aan het pushen.

Maar je draait er nog steeds omheen.

Vind je dat deze foto's een beeld geven van een normale situatie?

Is dit niet het "rippen" van babies?

Of is dit rechtse propaganda voor de Trumpies?
-XOXO-
pi_197582967
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:37 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Aangenomen of niet. Dems zijn duidelijk de grenzen van abortus aan het pushen.

Maar je draait er nog steeds omheen.

Vind je dat deze foto's een beeld geven van een normale situatie?

Is dit niet het "rippen" van babies?

Of is dit rechtse propaganda voor de Trumpies?
In welk universum is een abortus überhaupt een 'normale situatie', DIMM?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197582991
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Blijkbaar dat van jouw aangezien je het verdedigd als een vrouwenrecht.
-XOXO-
pi_197583048
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:40 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Blijkbaar dat van jouw aangezien je het verdedigd als een vrouwenrecht.
Ik vind abortus een normale situatie, ja?

Kijk, daar ga je al mank. Beetje de Henk Bres-methode dit.

Maar aangezien jij ook pro-choice zegt te zijn, en het bij baby's met aandoeningen wel raadzaam vindt om in te grijpen, is het dus enkel erg en vreselijk en gruwelijk wanneer een bepaald soort baby's 'geripped' wordt?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197583127
Alweer?
pi_197583131
In retrospect geef ik Hillary alsnog gelijk... het gros van Trumpisten is inderdaad een basket of deplorables.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197583198
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik vind abortus een normale situatie, ja?

Kijk, daar ga je al mank. Beetje de Henk Bres-methode dit.

Maar aangezien jij ook pro-choice zegt te zijn, en het bij baby's met aandoeningen wel raadzaam vindt om in te grijpen, is het dus enkel erg en vreselijk en gruwelijk wanneer een bepaald soort baby's 'geripped' wordt?
Ook na 30 tot 40 weken?

Ik ben pro-choice. Dat wil niet zeggen dat ik abortussen tot aan de geboorte wel okay vind.

Vrouwen die zwanger worden door incest of verkrachting weten dit in beginsel meteen. Vrouwen die zwanger zijn van een kind met een ernstige overdraagbare aandoening weten vaak dat ze dit risico dragen omdat een familielid de aandoening draagt. Maar daarom ben ik voorstander van vroeg en standaard testen.
-XOXO-
pi_197583214
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:50 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ook na 30 tot 40 weken?

Ik ben pro-choice. Dat wil niet zeggen dat ik abortussen tot aan de geboorte wel okay vind.

Vrouwen die zwanger worden door incest of verkrachting weten dit in beginsel meteen. Vrouwen die zwanger zijn van een kind met een ernstige overdraagbare aandoening weten vaak dat ze dit risico dragen omdat een familielid de aandoening draagt. Maar daarom ben ik voorstander van vroeg en standaard testen.
Zeg maar zoals 99% van de mensheid.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197583253
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zeg maar zoals 99% van de mensheid.
Behalve dus de democratische partij die loopt te pushen voor "abortions up until birth"

En jij want ik heb je je afschuw over de 24 week abortions nog niet horen uitspreken.
-XOXO-
pi_197583257
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende: In his 2019 State of the Union address, Trump made a slew of gruesome, untrue statements about “late-term abortion.” For starters, these abortions only occur in extremely rare circumstances in which the life of the mother is in serious danger and/or the fetus is seriously malformed or cannot survive outside the womb. Gynecologist Dr. Jennifer Gunter says these abortions never occur because the mother decided to terminate her pregnancy on a whim. They are all serious, life-or-death procedures that are medically indicated. “This does not mean that ladies who just forgot their eight-week abortion who are now struggling to fit into their pants can get their better-late-than-never abortion,” she wrote in reference to New York’s new law that allows — in rare circumstances — abortions after 24 weeks. “It means doctors can do the right thing medically if the situation arises.” According to the Centers for Disease Control, in 2015 (the most recent year for which data was available), 638,169 legal abortions were reported, 91% were performed at or before 13 weeks of pregnancy, 7.6% were performed between 14 and 20 weeks, and just 1.3% were performed at 21 weeks or later. Abortions after 24 weeks comprise less than 1% of all abortions. https://givingcompass.org(...)term-abortion-myths/
Als het om medische redenen is heb ik er uiteraard geen problemen mee. Dat extreem late abortus in de praktijk bijna niet voorkomt is ook goed. Toch mis ik in dit verhaal nog steeds wat verduidelijking over limieten in de bill voor late abortussen zonder medische complicaties of levensbedreigende situaties. Staat er in die bill bv ook een limiet dat vanaf X weken er een medische reden moet zijn of wordt dat volledig overgelaten aan patient en doctor ?

Zoals ik zei ben ik niet op de hoogte van de inhoud van de bill en wat ze in Virginia doen boeit me dan ook weer niet genoeg om het uit te gaan zitten zoeken.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 00:02:19 #12
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197583382
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:53 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Als het om medische redenen is heb ik er uiteraard geen problemen mee. Dat extreem late abortus in de praktijk bijna niet voorkomt is ook goed. Toch mis ik in dit verhaal nog steeds wat verduidelijking over limieten in de bill voor late abortussen zonder medische complicaties of levensbedreigende situaties. Staat er in die bill bv ook een limiet dat vanaf X weken er een medische reden moet zijn of wordt dat volledig overgelaten aan patient en doctor ?

Zoals ik zei ben ik niet op de hoogte van de inhoud van de bill en wat ze in Virginia doen boeit me dan ook weer niet genoeg om het uit te gaan zitten zoeken.
Die bill is allang gesneuveld.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 23 januari 2021 @ 00:02:45 #13
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197583388
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:53 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Behalve dus de democratische partij die loopt te pushen voor "abortions up until birth"

En jij want ik heb je je afschuw over de 24 week abortions nog niet horen uitspreken.
:Z
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197583414
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Vrij normaal hier op aarde. Al vrij lang op primitievere manieren.
pi_197583421
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

:Z
Uitgeluld. Welterusten :W
-XOXO-
  zaterdag 23 januari 2021 @ 00:10:53 #16
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197583485
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 00:05 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Uitgeluld. Welterusten :W
Integendeel.

Ik heb namelijk vooral een afschuw van hypocrisie en leed.

Aangezien ook jij het belangrijk vindt dat kinderen t.a.t. een kans moeten krijgen, en abortus t.a.t. een laatste optie moet zijn, gebonden aan strikte regels, heb ik een voorstel. Ik ken namelijk een uitermate goede organisatie die het tot taak verheven heeft wezen, ongewenste en getraumatiseerde kinderen wereldwijd te ondersteunen met onderdak, voeding, scholing en een thuis. En, natuurlijk, geld. En aangezien we allebei vrij bemiddeld zijn, is het misschien een goed idee dat ik je een DM stuur met een link naar die organisatie, en kunnen we de handen ineen slaan en doneren we 40% van ons komend maandsalaris.

Interesse?

[ Bericht 0% gewijzigd door EttovanBelgie op 23-01-2021 02:02:25 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 23 januari 2021 @ 00:13:07 #17
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_197583513
Late abortus is dus gewoon euthanasie in dit geval.

Dat je serieus durft te geloven dat er medisch personeel is die een gezond kind bij de geboorte nog even snel de nek om draait ofzo.. :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_197583548
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 00:13 schreef Catkiller het volgende:
Late abortus is dus gewoon euthanasie in dit geval.

Dat je serieus durft te geloven dat er medisch personeel is die een gezond kind bij de geboorte nog even snel de nek om draait ofzo.. :')
https://www.lifenews.com/(...)to-die-in-16-states/
-XOXO-
pi_197583566
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Integendeel.

Ik heb namelijk vooral een afschuw aan hypocrisie en leed.

Aangezien ook jij het belangrijk vindt dat kinderen t.a.t. een kans moeten krijgen, en abortus t.a.t. een laatste optie moet zijn, gebonden aan strikte regels, heb ik een voorstel. Ik ken namelijk een uitermate goede organisatie die het tot taak verheven heeft wezen, ongewenste en getraumatiseerde kinderen wereldwijd te ondersteunen met onderdak, voeding, scholing en een thuis. En, natuurlijk, geld. En aangezien we allebei vrij bemiddeld zijn, is het misschien een goed idee dat ik je een DM stuur met een link naar die organisatie, en kunnen we de handen ineen slaan en doneren we 40% van ons komend maandsalaris.

Interesse?
Ik heb mijn zaak verkocht dus mijn salaris over de komende maanden is letterlijk nul. Maar je mag me zeker een DM sturen met een voorstel voor een goed doel ^O^
-XOXO-
  zaterdag 23 januari 2021 @ 04:51:01 #20
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_197585100
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
In retrospect geef ik Hillary alsnog gelijk... het gros van Trumpisten is inderdaad een basket of deplorables.
Hoe kom je zo bij "Trumpisten"? Denk jij soms dat Trumpisten de enigen zijn die "transgenders" wansmakelijk vinden? Je zou eens moeten kijken hoe populair ze zijn bij het Hillary/Biden-volk in de Amerikaanse inner cities.

Of je kijkt even naar de rest van de wereld. Ook allemaal Trumpers?
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_197585154
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 00:04 schreef Makrelis het volgende:

[..]

Vrij normaal hier op aarde. Al vrij lang op primitievere manieren.
Is het ook, maar niet tot aan birth, alleen als het niet anders kan door welke omstandigheid dan ook.
Tot aan birth is niet normaal.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 08:26:40 #22
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197585609
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 04:51 schreef Interloper het volgende:

[..]

Hoe kom je zo bij "Trumpisten"? Denk jij soms dat Trumpisten de enigen zijn die "transgenders" wansmakelijk vinden?
Trumpisten worden in ieder geval wel bijzonder onzeker van LHBT-mensen en dat laten ze iedere keer weer merken.
pi_197585832
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 22:39 schreef Dejannn het volgende:

[..]

12 weken is meer dan genoeg lijkt mij. Dan zit je al op 3 maanden hè. In de meeste EU-landen is dit ook de norm.
In de meeste EU-landen komt abortus dan ook veel meer voor. Verder niet zo heel relevant voor het topic, maar zomaar zeggen dat 12 weken je wel genoeg lijkt slaat helemaal nergens op.
pi_197585927
Men zou eens moeten stoppen naar man, vrouw of trans kijken als het gaat om werk. Het is een persoon en alleen de bekwaamheid is belangrijk.
pi_197585953
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 09:05 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

In de meeste EU-landen komt abortus dan ook veel meer voor. Verder niet zo heel relevant voor het topic, maar zomaar zeggen dat 12 weken je wel genoeg lijkt slaat helemaal nergens op.
Ik zou niet weten waarom dat nergens op zou slaan. Het is simpelweg mijn visie omtrent abortus. Ik vind het een verschil om een embryo te verwijderen of oprecht een half kind, simpelweg om de vrouw in kwestie na zes maanden nog eens eventjes besluit er uiteindelijk toch geen zin in te hebben.

quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 09:16 schreef Amee het volgende:
Men zou eens moeten stoppen naar man, vrouw of trans kijken als het gaat om werk. Het is een persoon en alleen de bekwaamheid is belangrijk.
Als dat zou gebeuren, was deze transgender dus niet aangenomen gok ik zo. Het idee is tegenwoordig juist dat bepaalde aspecten van een identiteit zwaarder wegen dan kwaliteit. Schrikbarend natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')