SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
zo lekker met je smegma de radertjes smeren.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Hou van positieve titels.
SC neukt avondklok in de kont.
Nee???quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Etto heb je m'n Belgjes nog gezien vandaag?
Ja die toren links hequote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik zie daar de Romboutkathedraal
Prachtige kathedraal...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die toren links heIk had ooit een vriendinnetje in Mechelen
Nou ja dacht ik. Zoals dat gaat met mij en vriendinnetjes
Dit gaat echt helemaal de verkeerde kant opquote:Uit onderzoek blijkt dat driekwart van de jonge moslims vindt dat de regels van de islam boven de Franse wet staan.
volledig koekoek daarzoquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit gaat echt helemaal de verkeerde kant op
Nogal ja. Ik ga ook maar PVV stemmen volgende keer of zoquote:
Make my dayquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:29 schreef Amee het volgende:
Wait. Waar ging ik vaker posten? Hier toch?
ja blijf dan ook van die ophaalbrug af net als er leuk volk aan komtquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:48 schreef Koen66 het volgende:
zou het morgenavond drukker zijn op Fok?
beschaamd? Why?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:48 schreef Amee het volgende:
[..]
Voel me beetje beschaamd, maar dat is geen ramp. Ghehe. Met jou?
Ik denk het welquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:48 schreef Koen66 het volgende:
zou het morgenavond drukker zijn op Fok?
dit, met dit kouwe prutweer kom ik 's avonds toch niet buitenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:50 schreef Amee het volgende:
[..]
Oh ja. Zal er toch niets van merken. Haha!
Mijn biologische klok van 11 uur is meestal mijn avondklok. En trouwens, wat moet je 's avonds nog buiten?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit, met dit kouwe prutweer kom ik 's avonds toch niet buiten
Mag ik hier wel komen?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:48 schreef m1st1g het volgende:
Is het al tijd voor koffie ? @:shiitake @:mario390 @:FreshFruit
Ik weet wel iets wat helpt.quote:
Ik zal ook even Welterusten wensen Amee.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:55 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik weet wel iets wat helpt.
Slapen! Ik ga mijn schaamte verslapen. Dus trusten, Koen!
Was weer leuk even praten hier.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:55 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik weet wel iets wat helpt.
Slapen! Ik ga mijn schaamte verslapen. Dus trusten, Koen!
Was weer leuk even praten hier.
Dat moet je eigenlijk elke week doen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:57 schreef CherryLips het volgende:
Oeh ik moet m'n matras vaker omdraaien
ligt beter nu?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:57 schreef CherryLips het volgende:
Oeh ik moet m'n matras vaker omdraaien
quote:
Ik ben niet alleen van DTS hoor. Wilde al eens eerder meeposten, maar durfde niet zomaar binnen te vallen in dit gezellige dorp.quote:
volgens mij heb ik je ook wel eens in m'n AT gespot bij 40+quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:58 schreef shiitake het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet alleen van DTS hoor. Wilde al eens eerder meeposten, maar durfde niet zomaar binnen te vallen in dit gezellige dorp.
O.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat moet je eigenlijk elke week doen.
Viespeukquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O.
Maar zo vaak verschoon ik m'n bed niet eens.
Als ik het elke week doe, heb ik voortdurend was hangenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Viespeuk Als ik het niet elke week doe, heb ik echt elke morgen een verstopte neus.
Ja o.a. 40+.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je ook wel eens in m'n AT gespot bij 40+
Maar welkom hoor, het is hier niet eng
Ik heb liever elke dag was hangen dan een verstopte neus.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik het elke week doe, heb ik voortdurend was hangendat doe ik alleen in de zomer.
Ja, allemaal braaf aan het slapen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:06 schreef Koen66 het volgende:
H
[..]
Niet eng, maar wel stillig intussen
hoe lang lag dat er op?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:08 schreef CherryLips het volgende:
Schone molton ook maar weer eensWat ben ik toch een vies wijf.
Gelukkig. Dan heb je ook wat betere reacties op elkaar als het goed is.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:08 schreef Koen66 het volgende:
de snelheid van DTS wordt hier sowieso nooit gehaald
Valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:08 schreef CherryLips het volgende:
Schone molton ook maar weer eensWat ben ik toch een vies wijf.
het gaat hier vreemd genoeg vaker vroeg op slot dan de 40+ kroegquote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:07 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja, allemaal braaf aan het slapen.
Wat een watjes.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het gaat hier vreemd genoeg vaker vroeg op slot dan de 40+ kroeg
Blijkbaar kan de jeugd nu al niet meer feesten tot laat in de nacht.quote:
Erg hequote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
terwijl de gemiddelde leeftijd hier lager ligt
De vraag is vooral: WIL je hier wel komen?quote:
Waarom niet ?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De vraag is vooral: WIL je hier wel komen?
wie wil hier nu niet komen ?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, las al vaker mee, maar dan ga je niet zomaar ineens mee posten. Althans, ik doe dat niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja we hebben wel een paar afstotelijke gekken hierquote:
Sorry.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja we hebben wel een paar afstotelijke gekken hier
Wie dan ?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iedereen hoort er bij, die dus ookquote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De klokkenluider van de Notre Dame?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel drastisch.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:33 schreef Koen66 het volgende:
ik ga er maar eens een einde aan maken
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:33 schreef Koen66 het volgende:
ik ga er maar eens een einde aan maken
Lospedo en UitPalingquote:
Met geen van de drie heb ik een probleem.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lospedo en UitPaling
En gerry vindt ze zelf maar die is best normaal hoor :knuffeldekentje:
Neee ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Met geen van de drie heb ik een probleem.
Waarmee laat je dat dan blijken ?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben ook een afstotelijke abnormale.
Get begint met J en eindigt op okkebrokquote:
Omdat er een hap uit je is?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben ook een afstotelijke abnormale.
Iedereen heeft zo zijn / haar demonen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon mijn rare dingetjes toch. Mijn angsten en mijn dromen, en hoe die altijd botsen.
Ik kan me die angst wel voorstellen. Wat een vaak gehoorde klacht is, is smaak/reukverlies. Zolang je nog alles kunt ruiken en proeven, is een goed teken lijkt mij.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
Angsten zijn wel echt serieus kut. Nu ook weer met die mega corona uitbraak op het werk. En dan in combinatie met minder te hoeven werken omdat blijf thuis en minder kinderen/ Inmiddels ben al 2 weken in angst of ik ziek ga worden en hoe ernstig. Ik heb maandag voor het laatst wat positieve collega gekletst. Maar ik ben hypochonder dus voel sowieso altijd al vanalles. En dan schrijft een collega dat ze alleen een kriebel in haar keel had en toch positief is en ik heb ook vaak een kriebel in mijn keel en aargh! Kan ik me elke dag wel laten testen.
Zolang je, inderdaad zoals @shiitake schrijft, smaak en reuk hebt, heb je weinig kans dat je besmet bentquote:Op zaterdag 23 januari 2021 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
Angsten zijn wel echt serieus kut. Nu ook weer met die mega corona uitbraak op het werk. En dan in combinatie met minder te hoeven werken omdat blijf thuis en minder kinderen/ Inmiddels ben al 2 weken in angst of ik ziek ga worden en hoe ernstig. Ik heb maandag voor het laatst wat positieve collega gekletst. Maar ik ben hypochonder dus voel sowieso altijd al vanalles. En dan schrijft een collega dat ze alleen een kriebel in haar keel had en toch positief is en ik heb ook vaak een kriebel in mijn keel en aargh! Kan ik me elke dag wel laten testen.
aan US moet je gewoon even wennenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Get begint met J en eindigt op okkebrok
Naja misschien nu niet meer maar in het begin wel met US.
hoe eerder hoe beter op zaterdag jaquote:Op zaterdag 23 januari 2021 08:34 schreef Karzai het volgende:
Wil om een uur of tien boodschappen doen, dan is het nog niet zo druk
zometeen maar meenemen uit de winkel danquote:
Ik ook nietquote:
oh nice hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
hij is superzacht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar wat is het?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
hij is superzacht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O je hebt dat bankje besteldquote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
hij is superzacht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaquote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O je hebt dat bankje besteld
Bitterbal Residence in wordingquote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:16 schreef bitterbal het volgende:
Als ik het goed heb gemeten moet die daar in rotterdam in de gang passen en dan heb ik die grote witte spiegel. Maar heb nog die verf dawn ofzoiets wat ik eigenlijk hier op de muur wilde doen. Dat geruik ik dan voor die spiegel want dat past denk ik bij het bankje.
ja beetje volwassen en niet de zooi hier bij elkaar geraaptquote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal Residence in wording
Doet je oog het nog?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal Residence in wording
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beetje volwassen en niet de zooi hier bij elkaar geraapt
quote:
Wat was de oorzaak?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Irritatie is wel wat minder, maar schermpje kijken is nog een dingetje. Dus zo maar weer podcasts luisteren
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Irritatie is wel wat minder, maar schermpje kijken is nog een dingetje. Dus zo maar weer podcasts luisteren
Volwassen is overrated.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beetje volwassen en niet de zooi hier bij elkaar geraapt
Boek lezen kan zeker ook nietquote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Die is van Made toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
hij is superzacht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je al bijna over?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]hopen dat 't snel voor bij is.
Ik ga zo moeders eens in de auto laden. kan ze m'n gordijnen op maat maken
Mensen uit het sales team hebben de bonus toch al binnen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:27 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/buiten(...)-uitvallen~a17c9340/
eerste EU levering van AstraZeneca 60% kleiner dan verwacht.
Dag 2021, op naar 2024quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:27 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/buiten(...)-uitvallen~a17c9340/
eerste EU levering van AstraZeneca 60% kleiner dan verwacht.
wat ik van oogletsels weet is dat je door naar schermen te staren veel minder vaak knippert dan zou moeten. hierdoor droogt je oog snel uit.quote:
Pure kracht zeker?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, gewoon met rasechte Zeeuwse volbloed verhuizers
Heb besloten dat ik het eerste volle jaar dat we weer naar buiten worden ik pas mijn 34e verjaardag ga vieren.quote:
Denk binnen een paar dagen. Het is nu al oneindig veel beter dan gisteren.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah vervelend. Hoe snel ben je daar weer van af?
oeh, 3 vingers van bitterbalquote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
hij is superzacht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gaat hard als je 't oog rust geeftquote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk binnen een paar dagen. Het is nu al oneindig veel beter dan gisteren.
Ah gelukkig.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk binnen een paar dagen. Het is nu al oneindig veel beter dan gisteren.
Bankjequote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:31 schreef mschol het volgende:
[..]
oeh, 3 vingers van bitterbal
en wat is dat andere ding?
haar balwarmers.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:31 schreef mschol het volgende:
[..]
oeh, 3 vingers van bitterbal
en wat is dat andere ding?
Er is nog (wat) leven na je 34ste hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb besloten dat ik het eerste volle jaar dat we weer naar buiten worden ik pas mijn 34e verjaardag ga vieren.
Lees wel allerlei dingen over jongeren die het zo lastig hebben. Maar ik verlies mijn laatste goede jaren zo
Ja ik ook. Ik wilde nog wel wat dingen doen voor m'n lijf te gammel werd.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb besloten dat ik het eerste volle jaar dat we weer naar buiten worden ik pas mijn 34e verjaardag ga vieren.
Lees wel allerlei dingen over jongeren die het zo lastig hebben. Maar ik verlies mijn laatste goede jaren zo
nou minimaalquote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is nog (wat) leven na je 34ste hoor
Jup, ga zo ook weer offlinequote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gaat hard als je 't oog rust geeftin bepaalde dingen kan een oog heel snel genezen.
nja goed, ik begrijp niet helemaal waarom ze afwijken mt bv dat Pfizer vaccin van wat de fabrikant voorschrijft.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen uit het sales team hebben de bonus toch al binnen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, ga zo ook weer offline
Hier ga ik ook vaak de mist inquote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik las het,
note to self (again): eerst lezen, dan reageren
Vind ik ook niet slim.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja goed, ik begrijp niet helemaal waarom ze afwijken mt bv dat Pfizer vaccin van wat de fabrikant voorschrijft.
na 3 weken nog eens vaccineren wordt na 6 weken. Maar Pfizer kan dan niks garanderen.
Ik snap dat ze zo snel mogelijk zoveel mogelijk mensen willen vaccineren, maar waarom ga je dan potentieel de werking van het vaccin te grabbel gooien door af te wijken van die voorgeschreven termijn?
Dat begrijp ik ook niet zo goed. Allemaal paniekvoetbal heb ik het idee.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja goed, ik begrijp niet helemaal waarom ze afwijken mt bv dat Pfizer vaccin van wat de fabrikant voorschrijft.
na 3 weken nog eens vaccineren wordt na 6 weken. Maar Pfizer kan dan niks garanderen.
Ik snap dat ze zo snel mogelijk zoveel mogelijk mensen willen vaccineren, maar waarom ga je dan potentieel de werking van het vaccin te grabbel gooien door af te wijken van die voorgeschreven termijn?
Dat is inderdaad lullig.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Vind het ook zo kut voor m'n ouders. Net met pensioen, die mensen werkten al sinds hun veertiende, altijd voor anderen gezorgd. En amper een jaar later komt Corona. Nu zitten ze alleen thuis. Alleen m'n vader gaat nog regelmatig een eind fietsen, die moet je echt bezig houden, maar m'n moeder kwijnt wel een beetje weg volgens mij.
Ze zijn vorig jaar februari voor het eerst soort van op reis geweest. Vonden ze zo leuk. Ik zou nog met ze naar Rome en Engeland gaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lullig.Hebben ze net alle tijd om eens leuke dingen te gaan doen.
Ik hoop dat het snel weer kan. Rome is ook heel tofquote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn vorig jaar februari voor het eerst soort van op reis geweest. Vonden ze zo leuk. Ik zou nog met ze naar Rome en Engeland gaan.
Voor mijn ouders valt het zelf wel mee. Ze kunnen gelukkig nog oppassen bij zoon van mijn broer wat ze wel leuk vindenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Vind het ook zo kut voor m'n ouders. Net met pensioen, die mensen werkten al sinds hun veertiende, altijd voor anderen gezorgd. En amper een jaar later komt Corona. Nu zitten ze alleen thuis. Alleen m'n vader gaat nog regelmatig een eind fietsen, die moet je echt bezig houden, maar m'n moeder kwijnt wel een beetje weg volgens mij.
En dat ze nog fit genoeg zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat het snel weer kan. Rome is ook heel tof
nou nou, dat kan optimistischer hoorquote:
ik wil weer treinen..quote:
De luchtvaart heeft altijd goede lobbyisten gehad.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
nou nou, dat kan optimistischer hoor
[..]
ik wil weer treinen..
maarja als je dan hoort dan eurostar en thalys op omvallen staan en er gesteggel is wie de rekening gaat betalen
heb ik ook iets van: huh wtf.. de west EU landen (en EU) willen alles groener en beter voor klimaat.
maar een trein maatschappij redden is "te lastig" en een vliegtuigmaatschappij niet
hoe oud is je vader?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zou ook nog eens met mijn vader gaan vliegen. Heeft ‘ie nog nooit gedaan, maar die kans wordt nu een stuk kleiner.
Waar kan ik het lijstje van de postaantallen van gisteren vinden?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Post 121, boven je bankje.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar kan ik het lijstje van de postaantallen van gisteren vinden?
Of jij had gewoon dingen te vertellen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
Ah savonds flink bijgepakt
Uitstraling heeft denk ik gewerkt gisteren
Dat viel wel mee tochquote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of jij had gewoon dingen te vertellen.
Ja dacht ik ook, maar schijnbaar toch niet.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook, maar schijnbaar toch niet.
Ratelbalquote:
Londenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou graag een keer naar London willen met hem. Die stad ken ik heel goed.
WHO roept geen internationale noodsituatie om coronavirus uitquote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:06 schreef Koen66 het volgende:
Wuhan-virus is vooralsnog een Chinees probleem, zegt de WHO -
https://nos.nl/l/2319912
Wow. Jaar geleden
Vanuit China zelf waren er toen wel al voldoende signalen. Alleen die mensen werden monddood gemaakt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:06 schreef Koen66 het volgende:
Wuhan-virus is vooralsnog een Chinees probleem, zegt de WHO -
https://nos.nl/l/2319912
Wow. Jaar geleden
Nog ff gereageerdquote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WHO roept geen internationale noodsituatie om coronavirus uit
Altijd die Chinezenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanuit China zelf waren er toen wel al voldoende signalen. Alleen die mensen werden monddood gemaakt.
2017 in september een 3daags tripje gedaanquote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Londen. Jaren terug ook een keer een weekendje met m'n ma heengeweest
Laatste keer dat ik er was was in 2011, paar dagen Londen gevolgd door een week in vakantiepark een stuk verderopquote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
2017 in september een 3daags tripje gedaan
Destijds waren we hier op Fok enthousiast dat we er in NL ook bijhoordenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Nederland zijn we nog geen jaar bezigEerste coronavirusbesmetting in Nederland
We mochten ook eindelijk meedoenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Destijds waren we hier op Fok enthousiast dat we er in NL ook bijhoorden
little did we knowquote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Destijds waren we hier op Fok enthousiast dat we er in NL ook bijhoorden
Koop een zak Engelse drop en haal Londen in huis !!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
London ging ik ieder jaar wel minstens een keer naartoe.
God ja, dat was ook een prachtig toneelstukjequote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Nederland zijn we nog geen jaar bezigEerste coronavirusbesmetting in Nederland
Iedereen wist dat het er aan zat te komen toen ze met die live-uitzending kwamen, had zelfs het hele bericht al klaar staan, moest alleen nog de plaats weten, en toen kwam dat briefjequote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
God ja, dat was ook een prachtig toneelstukje
Chocolade?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eten voor Valentijnsdag ook geregeld.
Dankzij die stomme Brexit is alles ook veel duurderquote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Koop een zak Engelse drop en haal Londen in huis !!
Dit is een nieuw dingetje hč?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eten voor Valentijnsdag ook geregeld.
Ik ga weer combinatiemenu voor 1 persoon doen bij de Chinees.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een nieuw dingetje hč?
Hoor zoveel mensen die goed eten bestellen met Valentijnsdag.
Ik zocht een goed excuus om weer eens goed eten in huis te halen. Deze maand heb ik bijzonder goed gespaard en heb weer wat te vieren in februari.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja voorheen gingen ze uit eten tochquote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien sla je wel een Chinees aan de haak.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga weer combinatiemenu voor 1 persoon doen bij de Chinees.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien sla je wel een Chinees aan de haak.
Lomantisch
Stort wat geld in crypto, zie de berg groeien, en voor je het weet heb je de centjes om te shoppen alsof het niks kost.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dankzij die stomme Brexit is alles ook veel duurder
Vroeger mocht het alleen heimelijk en anoniem, kreeg je liefdesbrieven per post, ja of geen enkele als niemand je zag zittenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voorheen gingen ze uit eten toch
Met zo'n menu kunnen minstens 2 mensen flink eten ... komt Buda op bezoek?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga weer combinatiemenu voor 1 persoon doen bij de Chinees.
Of weer helemaal nietsquote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Stort wat geld in crypto, zie de berg groeien, en voor je het weet heb je de centjes om te shoppen alsof het niks kost.
Gewoon in je kluisje op de middelbare school.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger mocht het alleen heimelijk en anoniem, kreeg je liefdesbrieven per post, ja of geen enkele als niemand je zag zitten
Dat populaire wijven op school elkaar rozen of lolly's gingen sturen. Elk jaar een trauma.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger mocht het alleen heimelijk en anoniem, kreeg je liefdesbrieven per post, ja of geen enkele als niemand je zag zitten
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voorheen gingen ze uit eten toch
Het is voor mij eigenlijk nét te weinig voor twee dagenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zo'n menu kunnen minstens 2 mensen flink eten ... komt Buda op bezoek?
Let je nu wel goed opquote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gedragen slipjes tussen je schoolagenda en dan maar raden van wie.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon in je kluisje op de middelbare school.
Mooie wandeling samen en daarna Chinees etenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zo'n menu kunnen minstens 2 mensen flink eten ... komt Buda op bezoek?
Lust je spruitjes?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Let je nu wel goed op
Serieus, lolly's?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat populaire wijven op school elkaar rozen of lolly's gingen sturen. Elk jaar een trauma.
quote:
Ja. Kon je in een bepaalde week kopen en dan op een kaartje schrijven voor wie het was en in welke klas die zat, geloof ik. Heb het zelf nooit gedaan. En dan kwam er midden in de les een groep die dan die dingen ging uitdelen.quote:
Maar dan ook echt meiden aan meiden?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Kon je in een bepaalde week kopen en dan op een kaartje schrijven voor wie het was en in welke klas die zat, geloof ik. Heb het zelf nooit gedaan. En dan kwam er midden in de les een groep die dan die dingen ging uitdelen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En je bent al ingeënt dus we kunnen meteen aan de lichaamssapuitwisseling beginnen
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En je bent al ingeënt dus we kunnen meteen aan de lichaamssapuitwisseling beginnen
Freudiaanse typoquote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Velentijnsdag is alleen goed voor de winkels ..
ja kwam ff kijkje nemen, snel terug de vriezer in gegaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha koelkastje, lekker weekend aan het vieren?
Morguh Bitterbalquote:
Niks ordinair, primaire levensbehoeftenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kwam ff kijkje nemen, snel terug de vriezer in gegaan.
ordinair allemaal
Ja, vriendinnetjesquote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dan ook echt meiden aan meiden?
Ik zou dan een ringstaartmaki meenemen want dat mag blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allenVandaag alweer DRIE hele minuten meer zon dan gisteren jeej
![]()
In de Amerikaanse staat Maryland is het verboden om een leeuw mee te nemen naar de bioscoop.
Dit gaat niet over het sterrenbeeld
En volgende week mag dat ook weer niet. Het zit vol met van die kolderieke symptoomwetgeving daarquote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou dan een ringstaartmaki meenemen want dat mag blijkbaar wel.
Ik had het niet overleefd.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergens toch jammer dat we geen Amerikaanse High Schools hier hadden.
Orale handelingen zijn daar net zo normaal als handje schudden.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergens toch jammer dat we geen Amerikaanse High Schools hier hadden.
Handen heb je er dan wel weer 2 van.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Orale handelingen zijn daar net zo normaal als handje schudden.
Tuurlijk welquote:
ja goed denk ikquote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks ordinair, primaire levensbehoeften![]()
Hoe is het met de wandelman?
Nee dit is een nieuwequote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was dat die met Thaise bungalow?
Een nieuwe? Hij is alweer afgeserveerd ook toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit is een nieuwe![]()
Thaise bungalow is mij te druk.
ja heeft geen nut dan tochquote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een nieuwe? Hij is alweer afgeserveerd ook toch?
Ja, maar dan anders.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:39 schreef bitterbal het volgende:
beetje zoals een broek kopen ook al zit die veelte klein omdat je hem nou eenmaal in de winkel hebt gezien en gepast
Jij verslind echt mannen bij de vleet hč.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:39 schreef bitterbal het volgende:
beetje zoals een broek kopen ook al zit die veelte klein omdat je hem nou eenmaal in de winkel hebt gezien en gepast
Wat dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:40 schreef bitterbal het volgende:
en hij was ook zeer gefocust op huidskleur. misschien als grap maar het werd constant benoemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |