abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197582499
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 22:46 schreef quirina het volgende:
Ik ben dat geneuzel met die regering hier zo kotsbeu he.
Niet alleen de regering hier, ook bijv van de UK waar ze zonder volledige info nog meer angst zaaien over die Engelse variant. Ze maken zich steeds meer belachelijk en ongeloofwaardig.
Ik geef het nog tot en met maart voordat de demonstraties en acties vanuit de bevolking als een vulkaan uitbarsten. (Tenzij er dan duidelijke verbeteringen te zien zijn)
Alpha kenny one
pi_197582516
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:05 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/l/2365560

We hadden de lui die de vaccinatie rondom de Mexicaanse griep leidden al binnen. Twee oud-militairen. Maar uiteindelijk wou VWS het toch zelf doen. De gevolgen zijn bekend.

Dit begint toch wel trieste proporties aan te nemen.
Diep triest idd. Er zou iets moeten zijn dat het VWS op de vingers tikt of het overneemt bij amateuristisch en incompetent beleid.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_197582519
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:13 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Die brand had sowieso geen gevolgen voor vaccins.

AZ stond juist bekend meer fabrieken te hebben, maar blijkbaar heeft 1 fabriek al dermate grote impact dat verhaal ook niet erg geloofwaardig meer is.
Volgens mij is het zo dat vaccins voor de EU ook in de EU geproduceerd moeten worden.
zie email 27 oktober
pi_197582527
Maar 60% minder astrazeneca? Is er weer wat olie smeergeld toegeschoven?
pi_197582537
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:13 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Die brand had sowieso geen gevolgen voor vaccins.

AZ stond juist bekend meer fabrieken te hebben, maar blijkbaar heeft 1 fabriek al dermate grote impact dat verhaal ook niet erg geloofwaardig meer is.
Voor iedere fabriek is, vziw, aparte certificatie nodig, het is niet alsof je even een fabriek van het ene vaccin naar het andere kan omschakelen. Dat zijn complexe operaties, helemaal onder de huidige regels.
pi_197582539
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:13 schreef falling_away het volgende:

[..]

Niet alleen de regering hier, ook bijv van de UK waar ze zonder volledige info nog meer angst zaaien over die Engelse variant. Ze maken zich steeds meer belachelijk en ongeloofwaardig.
Ik geef het nog tot en met maart voordat de demonstraties en acties vanuit de bevolking als een vulkaan uitbarsten. (Tenzij er dan duidelijke verbeteringen te zien zijn)
Ja dat vind ik persoonlijk ook wel opvallend (die ongenuanceerde berichten uit UK)
Eerst was het 70% besmettelijker, ziekenhuizen overvol (wat schijnbaar al vaak gebeurt in deze periode, maar nu kwam doordat men toch massaal familie en vrienden is gaan opzoeken, kroegen die nog open waren, en nog tientallen andere dingen)

Oxford kan niet met overtuiging aantonen dat de 30% die hun zien ook echt 30% besmettelijker is.
En nu weer dat het dodelijker is, terwijl er eerder verhalen kwamen dat er juist lichtere klachten kwamen van mensen die de britse variant hadden.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 23:16:01 #57
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197582541
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Maar 60% minder astrazeneca? Is er weer wat olie smeergeld toegeschoven?
Dat hele AZ begint steeds schimmiger te worden.
pi_197582570
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:16 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ja. Eerst al dat gekut met die tests en nu dit. Heel bijzonder.
zie email 27 oktober
pi_197582596
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:16 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Gaar idd. Poos terug leek het nog het beste vaccin met hun geen winst en transparante communicatie.
Zometeen is heel Saudi-Arabië safe en hebben wij nog amper iemand gevaccineerd.
pi_197582601
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:17 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Of zou Israël een bak extra geld hebben gestort en die voorraad weggekocht hebben via de achterdeur.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 23:20:20 #61
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197582614
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:19 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Of zou Israël een bak extra geld hebben gestort en die voorraad weggekocht hebben via de achterdeur.
Geen idee maar bij de EU zouden nu wel alle alarmbellen moeten afgaan mag ik hopen.
pi_197582617
quote:

[..]

Dat is speculatie. Maar opvallend is het wel
zie email 27 oktober
pi_197582635
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:17 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het is lastig om te bepalen of het gewoon een situatie is waarin men te snel heeft willen werken en te optimistisch is geweest of dat men bewust de boel misleid heeft, dat laatste komt mij minder waarschijnlijk voor, de belangen zijn te groot nu en ik heb er geen enkele twijfel aan dat er regering zullen zijn die mensen dan voor de strafrechter brengen als er opzet in het spel was.
pi_197582655
quote:

[..]

Israel heeft het dubbele betaald en heeft Pfizer volledige toegang tot medische data gegeven in ruil voor vroegere en meer vaccin leveringen, daar is niets geheims aan.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 23:22:27 #65
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_197582660
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:14 schreef trein2000 het volgende:
Volgens mij is het zo dat vaccins voor de EU ook in de EU geproduceerd moeten worden.
Als ik deze site mag geloven dan hoeft dat niet perse:
https://www.igj.nl/public(...)ctie-tot-distributie
So we just called him Fred
pi_197582667
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het is lastig om te bepalen of het gewoon een situatie is waarin men te snel heeft willen werken en te optimistisch is geweest of dat men bewust de boel misleid heeft, dat laatste komt mij minder waarschijnlijk voor, de belangen zijn te groot nu en ik heb er geen enkele twijfel aan dat er regering zullen zijn die mensen dan voor de strafrechter brengen als er opzet in het spel was.
Er zit natuurlijk nog wel een grijs gebied tussen opzettelijk de boel voorliegen en totaal buiten je schuld om geconfronteerd worden met tegenslag.

Van dat eerste ga ik ook niet uit, maar opvallend is het wel.
zie email 27 oktober
pi_197582682
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:22 schreef Fred het volgende:

[..]

Als ik deze site mag geloven dan hoeft dat niet perse:
https://www.igj.nl/public(...)ctie-tot-distributie
Voor geneesmiddelen in z’n algemeenheid. Maar ik meen dat de EU dat in de contracten heeft afgedwongen. Om te voorkomen dat je hetzelfde gedoe krijgt als met die mondkapjes dat landen beslag gaan leggen voor zichzelf.
zie email 27 oktober
  vrijdag 22 januari 2021 @ 23:25:07 #68
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_197582702
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:23 schreef trein2000 het volgende:
Voor geneesmiddelen in z’n algemeenheid. Maar ik meen dat de EU dat in de contracten heeft afgedwongen. Om te voorkomen dat je hetzelfde gedoe krijgt als met die mondkapjes dat landen beslag gaan leggen voor zichzelf.
Dan is het een keuze geweest ;)
Een begrijpelijke keuze, maar sluit niet uit dat er ook vaccins elders in de wereld ingekocht kunnen worden.
pi_197582707
Osterhaus roept nu bij OP1 ook om militairen. Is dit de volgende mediacampagne om De Jonge onder druk te zetten?
zie email 27 oktober
pi_197582715
Was bij mijn schoonmoeder en die had gehoord dat de avondklok zeker tot april/mei zou zijn. Nauurlijk is dat facebook-journalistiek, maar verwachten jullie morgen na 2 weken dat het opgeheven is? Of toch weer verlengingen?
pi_197582720
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:25 schreef Fred het volgende:

[..]

Dan is het een keuze geweest ;)
Een begrijpelijke keuze, maar sluit niet uit dat er ook vaccins elders in de wereld ingekocht kunnen worden.
Zeker. Maar dat kan wel verklaren waarom er niet zomaar even geschoven kan worden als er problemen zijn in 1 fabriek.
zie email 27 oktober
  vrijdag 22 januari 2021 @ 23:27:08 #72
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_197582737
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:26 schreef trein2000 het volgende:
Zeker. Maar dat kan wel verklaren waarom er niet zomaar even geschoven kan worden als er problemen zijn in 1 fabriek.
Daar heb je helemaal gelijk in.
pi_197582741
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:26 schreef Sfancta het volgende:
Was bij mijn schoonmoeder en die had gehoord dat de avondklok zeker tot april/mei zou zijn. Nauurlijk is dat facebook-journalistiek, maar verwachten jullie morgen na 2 weken dat het opgeheven is? Of toch weer verlengingen?
Valt geen zinnig woord over te zeggen. Zal ook afhangen van hoe het de komende dagen/weken valt. Als er echt een tegenbeweging op gang komt en/of echt sprake is van relletjes dan is dat anders dan wannee men het gelaten ondergaat.
zie email 27 oktober
  vrijdag 22 januari 2021 @ 23:28:08 #74
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_197582757
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:26 schreef Sfancta het volgende:
Met de verkiezingen in aantocht verwacht ik niet dat ze hem erg lang kúnnen verlengen, dat gaat de PVV veel te veel stemmen opleveren in de ogen van de andere partijen.
pi_197582761
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:22 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Er zit natuurlijk nog wel een grijs gebied tussen opzettelijk de boel voorliegen en totaal buiten je schuld om geconfronteerd worden met tegenslag.

Van dat eerste ga ik ook niet uit, maar opvallend is het wel.
Het is vooral opvallend omdat Oxford het eerste veelbelovende vaccin was maar, en daar was voor gewaarschuwd door alle experts, soms komt men voor verrassingen te staan.

Problemen met productie ditto, zeker nu met alle beperkingen is het nog moeilijker om "even" een fabriek om te bouwen. En dan kan de directie een mooi verhaal op papier gehad hebben wat ze hebben gecommuniceerd maar ja, papier is geduldig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')