Allejezus, wat een views eee.quote:
Ik weet het, het publiek voor die nummers is zo ontiegelijk grootquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Is wel 6+ jaar alweer .. maar de hele wereld minus China dus ..
Spaans is een wereldwijde taal ... Hoe vloeiend spreek jij het ?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik weet het, het publiek voor die nummers is zo ontiegelijk groot
Minder goed dan ik zou willen. Ik ben een beginner.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Spaans is een wereldwijde taal ... Hoe vloeiend spreek jij het ?
In de grote steden en aan de kust zijn ze redelijk internationaal.. Mijn eerste jaren in Spanje waren in de binnenlanden van Spanje 1982 of zo ... en daar spraken ze toen echt geen English ..quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Minder goed dan ik zou willen. Ik ben een beginner.
Dus niet vloeiend, maar elke keer dat ik in Spanje ben, red ik mij best goed. Ik kan vrijwel alles vragen en beantwoorden. Het is sowieso fijn dat Spaans in de omgang zo makkelijk is.
Zo heel veel is daar niet aan veranderd denk ik. Ik kom al 10 jaar aan de Spaanse zuidkust. Lang niet iedereen spreekt Engels. Ze gaan er vanuit dat je Spaans spreekt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
In de grote steden en aan de kust zijn ze redelijk internationaal.. Mijn eerste jaren in Spanje waren in de binnenlanden van Spanje 1982 of zo ... en daar spraken ze toen echt geen English ..
Zulke fans ?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:09 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zo heel veel is daar niet aan veranderd denk ik. Ik kom al 10 jaar aan de Spaanse zuidkust. Lang niet iedereen spreekt Engels. Ze gaan er vanuit dat je Spaans spreekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zulke fans ?Haha nee, die mensen kom ik niet tegen daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ga vanavond een mini borreltje met cola nemen![]()
Niet?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:58 schreef pullup het volgende:
Ik geloof nooit dat deze Jopen wel te zuipen gaat zijn
Gewoon met dat bier te koud beginnen dans ie op het laatst precies goedquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik ga ze in de koelkast zetten. Ik doe vanavond weer mee.![]()
![]()
Ik zie alleen dat de temperatuur rond de 10 graden moet zijn. Dan is koelkast weer te koud.
Ja lauw bier vind ik meestal ook niet te drinken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon met dat bier te koud beginnen dans ie op het laatst precies goed![]()
Anders heb je juist bier dat steeds lauwer aan het worden isEn dus viezer
Denk dat als je het inschenkt in een glas wat op kamertemperatuur is het snel een paar graden zaktquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon met dat bier te koud beginnen dans ie op het laatst precies goed![]()
Anders heb je juist bier dat steeds lauwer aan het worden isEn dus viezer
Misschien voor jullie ook een idee, als die Jopen niet te zuipen zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:43 schreef pullup het volgende:
[..]Ook lekker en dan volgende keer een borrel met een mini cola
Ze weten het mooi te brengenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:58 schreef Domnivoor het volgende:
Ik geloof er niks van dat die Jopen zo slecht smaakt.
Wie is nou de ongelovige Thomas?
Hoe serveer je een alcoholpercentage?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze weten het mooi te brengen![]()
![]()
Jopen Ongelovige Thomas is een vol moutig bier. Dankzij de Amerikaanse hopsoorten is er een lekker fruitig karakter te herkennen. Verder zijn er smaken van karamel en toffee aanwezig. De mooie kastanjebruine kleur maakt het een zeer aantrekkelijk bier. Uiteindelijk heeft de nasmaak een lichte tint van laurier. Het alcoholpercentage van dit bier bedraagt 10,0% en kan het beste geserveerd worden op een temperatuur van negen graden Celsius. Heerlijk om te combineren bij stoofschotels en wildgerechten.
Ik weet niet of ik er wel aan ga beginnen ...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze weten het mooi te brengen![]()
![]()
Jopen Ongelovige Thomas is een vol moutig bier. Dankzij de Amerikaanse hopsoorten is er een lekker fruitig karakter te herkennen. Verder zijn er smaken van karamel en toffee aanwezig. De mooie kastanjebruine kleur maakt het een zeer aantrekkelijk bier. Uiteindelijk heeft de nasmaak een lichte tint van laurier. Het alcoholpercentage van dit bier bedraagt 10,0% en kan het beste geserveerd worden op een temperatuur van negen graden Celsius. Heerlijk om te combineren bij stoofschotels en wildgerechten.
Ik ben natuurlijk al weer gestruikeld over die nasmaak met laurier in combinatie met Jopenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoe serveer je een alcoholpercentage?![]()
Klinkt verder prima, ben benieuwd.
Anders blijft ie alleen ijskastvulling toch? Dat is ook weer zo wat....quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er wel aan ga beginnen ...
Nee, hij is zuinig geweestquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:28 schreef pullup het volgende:
Heeft Silverfox dat bier van vorige week al op @:omanijn?
Ik heb ook dorst maar ik houd volquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, hij is zuinig geweestHij opperde om maar om half 8 te beginnen
Haha, hier wel een gewone HJ en ik mijn mini.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |