Daar kan The National nog een puntje aan zuigen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:23 schreef Gretzl het volgende:
Rob![]()
Had met een vriendin gewed op uitkomst van de finale van #deslimstemens. Andries was haar kandidaat, Emma de mijne. Bij winst van Snollebollekes hadden we afgesproken dat we volgend jaar samen naar zijn concert in het GelreDome gaan
Ja, vooral een zeer geslaagde finale!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Was een leuk seizoen
Een van de leukste finales ook
Het gaf inderdaad wel iets aan.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:29 schreef Slobeend het volgende:
Omdat ze niet wisten wie Erwin Rommel was verdiende niemand de titel.
En een travel-reporter die niet wist waar de Andes lagquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:57 schreef Cynix ® het volgende:
In een van de eerste rondes wist niemand hoe vaak een schrikkeljaar voor komt. Algemene ontwikkeling is niet meer wat het geweest is.
Op tv verlies je wel ongeveer 1/3 van je kennis door de spanning etc. Je ziet daar goed opgeleide mensen gewoon dingen niet weten ze ze natuurlijk best weten, maar op dat moment even niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En een travel-reporter die niet wist waar de Andes lag
Nouuu, ik heb dit vrij uitgebreid bij geschiedenis op de middelbare gehad. Maar ik had wel een leraar die die militaire historie heel interessant vond. Het is wel een naam waar ik minder dan een seconde over na zou hoeven denken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:49 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Als ik aan vrienden zou vragen wie Erwin Rommel is, weet ik dat er maar eentje het antwoord weet (want die heeft net als ik geschiedenis gestudeerd). De rest zou hetzelfde als Andries en Rob reageren.
een soort blokkade lijkt me begrijpelijk...quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Op tv verlies je wel ongeveer 1/3 van je kennis door de spanning etc. Je ziet daar goed opgeleide mensen gewoon dingen niet weten ze ze natuurlijk best weten, maar op dat moment even niet.
Logica, heerlijke mensenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Rob is nu te gast bij Op1...echt een prima kerel![]()
"Ik weet wat ik weet en wat ik niet weet weet ik niet dus dan kun je het nooit fout doen"
Dit.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Op tv verlies je wel ongeveer 1/3 van je kennis door de spanning etc. Je ziet daar goed opgeleide mensen gewoon dingen niet weten ze ze natuurlijk best weten, maar op dat moment even niet.
Ja, dat klopt. En die hoofdstad wist ik ook nog maar een paar dagen, want ik had mij (inderdaad via Wikipediaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Philip zei in de vraag toch Afrikaans eiland? Daardoor dacht ik meteen Madagaskar. Of heb ik dat verkeerd gehoord?
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 08:36 schreef tompsv18 het volgende:
3.260.000 kijkers. Veruit de meest bekeken aflevering ooit.
Classicquote:
Ze had op Jacinda Ardern moeten komenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:33 schreef christmastsunami het volgende:
Ik snap er maar niks van dat zo een bijna perfecte emma, zo maar verliest. Maarja de volgende keer maar heen en weer.
Ohw, ik het al een paar jaar niet bekeken.
Dat maakt de overwinning eigenlijk net ietsjes leukerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima kandidaat maar toch zeker niet de beste ooitheeft veel gemazzeld zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |