Met mijn treurige blikje kornuit hahaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon mee posten Bas
en Aad !
ja duhhhhhquote:
GATVERDAMME!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Van die kersen likeur bon bons. Mon Cherie?
hagelslag is niet bitter genoeg. Niet zo super maar ik snap het wel met echt bittere choco.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Veel te zoet denk ik. Juist die bittere chocola gaat werken
Ik had ook een blikje van deze.. Proost B7Aquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Met mijn treurige blikje kornuit haha
+1quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb de biertjes van deze week niet![]()
Maarrr ik heb wel die van volgende week al in huis
Toch iemand blij. Dat is dan wel weer mooi!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
mijn broer. Hij neemt ze altijd uit Nederland mee.
Worden die nog verkocht?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Van die kersen likeur bon bons. Mon Cherie?
Is dat proefondervinderlijk?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:29 schreef Domnivoor het volgende:
* Domnivoor vindt de combinatie met chocola geen goed idee.
yepquote:
Saludquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ook een blikje van deze.. Proost B7A
Die vond ik altijd wel heel lekker jaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
After Eight... bestaat dat ook nog?
Die dingen heb ik wat gejat als kind
Rook... hmm hoe?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Was dit jouw keuze chufi?
Ik vind er ook iets rookachtigs aan zitten.
Ja ik ga al sinds 1985 in Den Haag spare ribs eten en bij de koffie krijg je daar altijd een After Eight.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Doet me aan monty python denken nuquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja, bestaan nogquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja schijnen ook nog te bestaanquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |