Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een zak noten gepakt![]()
Gewoon in de winkel. Met de kerst zie je ze veel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen in de Tax Free zone op Schiphol zeker
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik heb dus alleen dit:Die chocolade is te zoet, noten is beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een zak noten gepakt
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja mijn keuze , was ooit in de aandbieding hier ... Daarna voor de deze proeverij niet meer te krijgen ..quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Was dit jouw keuze chufi?
Ik vind er ook iets rookachtigs aan zitten.
Drifting away...quote:
Leuke keuze.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mijn keuze , was ooit in de aandbieding hier ... Daarna voor de deze proeverij niet meer te krijgen ..
Bedacht me net hetzelfdequote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Grappig, iedereen kent de After Eight wel..
Maar ik zit ff te denken.. Ik vraag me af of mijn kids dat ook nog zo zien.. denk het niet.
Denk dat het tijds dingetje is.. Mooi wel.. ergens.
Hoe oud zijn jouw kinderen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Grappig, iedereen kent de After Eight wel..
Maar ik zit ff te denken.. Ik vraag me af of mijn kids dat ook nog zo zien.. denk het niet.
Denk dat het tijds dingetje is.. Mooi wel.. ergens.
Hij is lekker hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mijn keuze , was ooit in de aandbieding hier ... Daarna voor de deze proeverij niet meer te krijgen ..
Ja, vond het een goede toevoeging voor het lijstjequote:
Wij kregen ze pas na 8 uur, nooit eerder. Had ook iets exclusiefsquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, bestaan nog
Die had mijn oma vroeger altijd in huis. Kregen we eentje als we daar waren, dus had iets exclusiefs
Zoon 17, Dochter 20.quote:
Dan was ik meestal al weg bij omaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij kregen ze pas na 8 uur, nooit eerder. Had ook iets exclusiefs
Avondklokchocoladequote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij kregen ze pas na 8 uur, nooit eerder. Had ook iets exclusiefs
Ik ga het eens aan mijn kinderen vragen, ik ben daar ook wel benieuwd naar.quote:
Hoe oud ze zijn?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga het eens aan mijn kinderen vragen, ik ben daar ook wel benieuwd naar.
Dat is Sherry, voor de meisjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |