dat zeggen er best veel bij het eindequote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
'dames gaan voor'
Alleen dat al..
quote:
Ruggengraatloze vis.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
'dames gaan voor'
Alleen dat al..
Helemaal rauw gewrevenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:16 schreef KennyPowers het volgende:
de tweede date duurde meerdere dagen
wat
En toch solo verder.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:16 schreef KennyPowers het volgende:
wat
Lekker selectief 'galant' ook.quote:
Op d’r feesboek staan leuke plaatjes.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:16 schreef de_boswachter het volgende:
Die blonde visser meende zich wel een boel zeg
Als ik een foto op een forum zet dan gaan de andere users losssssssssss. Zet ze zeker foto's in KPD.
Maar die kerel was niet echt een match met haar nee
Kijk. En dit is de reden waarom het met vrouwen niet zo wil vlotten.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:17 schreef okselzweet het volgende:
Jany mag wel bij mij langs komen voor een uitgebreide analyse![]()
naam in DM aubquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op d’r feesboek staan leuke plaatjes.
Goeden reed heeft ze.
Heb een keer een tweede date gehad die van vrijdag tot zondag duurdequote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:16 schreef KennyPowers het volgende:
wat
Ik snap het wel, maar in dit geval "too much information" voor mijquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Heb een keer een tweede date gehad die van vrijdag tot zondag duurdeVooral vanwege de afstand. Weekendje Friesland en Schiermonnikoog.
Ik een keer een eerste date van 24 uur.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Heb een keer een tweede date gehad die van vrijdag tot zondag duurdeVooral vanwege de afstand. Weekendje Friesland en Schiermonnikoog.
Zelfingenomen kut. Zie die foto's op Facebook.quote:
Ja heb nu maar even gekeken en dat is niet best.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zelfingenomen kut. Zie die foto's op Facebook.
#fitgirl #hardworkpaysoff #fishgirl etc.
Ze vingert graag op foto's van zichzelf lijkt het.
Onbevlekt ontvangen en zulksquote:Op maandag 25 januari 2021 19:32 schreef DKUp het volgende:
Ze laat zich door de heilige geest misbruiken.
quote:Op maandag 25 januari 2021 19:32 schreef Brembo het volgende:
Wat taal betreft heeft hij een ruim voldoende voor de inburgeringscursus gehaald.
Zou je best wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:33 schreef Mani89 het volgende:
Mattie staat al een tijdje droog denk ik.
Marjolein?quote:
Tsssssskquote:
Ik heb alleen een legergroen overhemd en legergroene all starsquote:Op maandag 25 januari 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
TsssssskJij komt in groen ala Sersijooo?
Ze is er nog niet helemaal uitquote:Op maandag 25 januari 2021 19:38 schreef DKUp het volgende:
Ik geloof ik geloof
Ze heeft niet echt gelovig, maar daarstraks had ze een relatie met God.
Gaat gewoon niks boven zwart.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:38 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik heb alleen een legergroen overhemd en legergroene all stars
Heb niks tegen zwart, maar om nu van top tot teen in het zwart op je blind date te gaan?quote:Op maandag 25 januari 2021 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat gewoon niks boven zwart.Tenzij je spierwit bent.
Van top tot teen. Met benen bloot.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:41 schreef Nine. het volgende:
[..]
Heb niks tegen zwart, maar om nu van top tot teen in het zwart op je blind date te gaan?
Daar gaat z’n maandsalaris.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:41 schreef KennyPowers het volgende:
Manager bij de McDonalds
luchtreiniger van 700
Klopt.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag trouwens gister voor het eerst dat deze barman in de reclame van de Appie zit.
Zoals alle homo’s. Of is er ooit een succes geweest?quote:Op maandag 25 januari 2021 19:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nou dat wordt een nachtje lol en daarna niks.
Raakvlakquote:Op maandag 25 januari 2021 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Wel fijn dat ze allebei een dooie partner hebben voor de gespreksstof.
Ik ga wel stuk om die gastquote:Op maandag 25 januari 2021 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Lekker series gegeten, giechel, hihihi, giechel. Wat nep.
Vast wel een keer maar bij de lesbos vaker geloof ikquote:Op maandag 25 januari 2021 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoals alle homo’s. Of is er ooit een succes geweest?
Hem heb ik nog niet gezien, val net binnen bij haar,quote:Op maandag 25 januari 2021 19:48 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik ga wel stuk om die gast
Zij is meh
In andere seizoenen hadden we voornamelijk dit soort homo’s.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:49 schreef Revanches het volgende:
wat een vreselijk figuur die coltrui
Nikita Mazepin is een blonde Russische engnek.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
In Elton John z’n nummer was het een Russisch blond mokkel.
Maar Elton John is gay, dus dat zou ik met een korrel zout nemenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:54 schreef tja77 het volgende:
In Elton John z’n nummer was het een Russisch blond mokkel.
Ze is halfdoof ja!quote:Op maandag 25 januari 2021 19:57 schreef Blackst4r het volgende:
Wat is dit voor verschrikkelijk mens
Srsly? Ze praat zo raar inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:58 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ze is halfdoof ja!
Nee ik vind haar ook irritant
quote:
Ja, 2 gehoorapparatenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:59 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Srsly? Ze praat zo raar inderdaad.
quote:Op maandag 25 januari 2021 20:03 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik ben geattendeerd op deze reactie. Mijn gebruikersnaam is exelletor.
Ja ook liever een meisje dat Lolita heet dan Ellaquote:Op maandag 25 januari 2021 20:04 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja, maar dat reismeisje heet Ella...
quote:Op maandag 25 januari 2021 20:03 schreef exelletor het volgende:
[..]
Dapper van je.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:03 schreef exelletor het volgende:
[..]
Cosplay meisjequote:
Ik heb vroeger luiers volgescheten.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:07 schreef KennyPowers het volgende:
Wat zijn je hobby's
Ik heb vroeger geschaatst
Als het een leuke dame was welquote:Op maandag 25 januari 2021 20:08 schreef JohnBercow het volgende:
Ik ben ooit met die Nikita in Servie en Thailand geweest.
Willen jullie mij nu aanraken?
Niet met Catheleijn.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:04 schreef JohnBercow het volgende:
[..]![]()
HELD
![]()
Maaruh, heb je nog geneukt?
Je mag lekker Nikita aanraken.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:08 schreef JohnBercow het volgende:
Ik ben ooit met die Nikita in Servie en Thailand geweest.
Willen jullie mij nu aanraken?
Wat een held. Als het kloptquote:Op maandag 25 januari 2021 20:03 schreef exelletor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |