Jack van Gelder als commentator en je hebt een SBS6 programmaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:40 schreef KennyPowers het volgende:
Een mongool een tekening laten maken zodat je tof kan doen op tv
Lekker inclusief, de onverwachte tranny is ook wel leuk dat de man schriktquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Programma begint wel steeds meer een uitzonderingen publiek te trekken.
Beft vrouwen als het erop aankomt. Zegt veel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
19? Net zo sexloos als de gemiddelde moeder op het schoolplein. Sorry meisje.
Ik zie een link met orale sex. Hopelijk zitten we mis.quote:
Noem het dan een duikvakantie.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Duiken is ook vet. Lekker reizen mensen.
Of Genki Genki.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie een link met orale sex. Hopelijk zitten we mis.
Dan beweegt ze vast ook niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daniël de Ridder. Een surfplank. Zoveel mogelijkhedenquote:
Orale seks is vies en eng?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft moeite een vuist te maken tegen onrecht in het levenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:46 schreef Poefbank het volgende:
Een handicap? Wat is er aan de hand dan?
De hele vakantie 1 ding doen. No man.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Noem het dan een duikvakantie.
Goed lezen wat ik quote gappie.quote:
Nee ok. Ik ga ervan uit dat iedereen die 3 maanden op reis is geweest niet ook echt 3 maanden in een bus heeft gezetenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De hele vakantie 1 ding doen. No man.
“Sex vind ik niet zo belangrijk, knuffelen vind ik wel heel fijn”.quote:
dit gevoel ken ik nietquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Die lesbische op de kruk is zo een grietje dat je als hetero vrouw op een datingsite gaat benaderen tegen beter weten in.
“Je kan het toch proberenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Die lesbische op de kruk is zo een grietje dat je als hetero vrouw op een datingsite gaat benaderen tegen beter weten in.
Ik wel. En checkte in het begin regelmatig of ik wel mannen aan had gevinkt.quote:
Niet op zo een fiets.quote:
Hopen dat ze bi is, en een ffm trio wilt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is ook bi.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hopen dat ze bi is, en een ffm trio wilt.
Ja dit. Ik wantrouw dat soort mensen ook intens. Maken er meteen soort van schuldvraag van of het klikt of niet en leggen dat meteen neer bij de ander.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Die mensen die denken dat ze zonder tegengas hun partner volledig onder de voet lopen. Wat een naar mens ben je dan als je dat blijkbaar doet.
Misschien geen kortgeknipt hennarood kapsel meer nemen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wel. En checkte in het begin regelmatig of ik wel mannen aan had gevinkt.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:00 schreef NoCigar het volgende:
Is het nu ja of nee? Een of andere idioot zit hier vuurwerk af te steken buiten.
Hij zei nee, maar volgens mij was het sarcastischquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:00 schreef NoCigar het volgende:
Is het nu ja of nee? Een of andere idioot zit hier vuurwerk af te steken buiten.
Zal je leren om niet meer te zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is. Hij is toch uniek?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
een een kutstreek om haar dit voor te schotelen
Lekker in je joggingpak of onesiequote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
“Liefst heb ik dat ze gewoon lekker casual kleding draagt.”
Duffe gast.
Ja is duidelijk daardoorquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal je leren om niet meer te zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is. Hij is toch uniek?
Doe maar gewoon dan doe je gek genoeg.quote:
laat haarquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:04 schreef NoCigar het volgende:
Dit is geen pak, onopgeleide boerendeerne.
Hmmm, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:05 schreef Rianne84 het volgende:
Hoeveel mensen geven zich op alleen om uit eten te kunnen gaan?
Dat kan toch ook zonder camera?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:05 schreef Rianne84 het volgende:
Wij allemaal in dit topic.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:05 schreef Rianne84 het volgende:
Het eten moeten ze betalen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:05 schreef Rianne84 het volgende:
Dit wordt pijnlijk als ze nee zegtquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:11 schreef NoCigar het volgende:
Hij met zijn powervrouw. Ga toch weg man.
Allebei lekker suf. Perfecte match.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:11 schreef NoCigar het volgende:
Hij met zijn powervrouw. Ga toch weg man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |