Ik spijbelde bij gymquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:07 schreef derLudolf het volgende: [..] Stompt mini een bloedneus Motorisch gestoorde box
Had jij ook altijd met gym dat bijvoorbeeld tijdens volleybal perfect wist te vertellen hoe de opslag moest maar als je opslag had de bal ofwel in het net of achter de achterlijn van de andere speelhelft kwam
![]()
Sally heeft me ooit bloedneus gekopt + breuk. Dat was de enige keer.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:10 schreef minilot het volgende:
En dus nog nooit een bloedneus gehad. Ik willut!
Ja, het stond d'r goed.quote:
Dat heeft er meer te maken met dat ik weet dat Mutti slaafvrij is. Plus enorm lekker.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:38 schreef minilot het volgende:
Overigens wel met @:Lucky_Strike eens over de genialiteit van ingeblikt tomaatspul van Mutti, maar geen drama om wat anders te gebruiken verder
Daar was ik te braaf voor. Ik denk dat ik over die zes jaar hooguit 100 verzuimuren had. Inclusief een keer een week op uitwisseling naar Griekenlandquote:
Ja, in dat kader geen -boks- aangezien ik zelfs een paar weken geschorst ben geweest op de Havoquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar was ik te braaf voor. Ik denk dat ik over die zes jaar hooguit 100 verzuimuren had. Inclusief een keer een week op uitwisseling naar Griekenland
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar was ik te braaf voor. Ik denk dat ik over die zes jaar hooguit 100 verzuimuren had. Inclusief een keer een week op uitwisseling naar Griekenland
Hoort vast bij de NEN-normering Gedragingen van puberende Iloniquote:
Ik ben ook nog bij de leerplichtambtenaar geweest.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoort vast bij de NEN-normering Gedragingen van puberende Iloni
Vertelquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, in dat kader geen -boks- aangezien ik zelfs een paar weken geschorst ben geweest op de Havo
Al die uren stonden ook als geoordeeld verzuim, echt spijbelen nooit. Wel keer thuis gebleven toen ik net weg fietste naar de sportdag en m'n pa toen op de oprit de leukste kat die we hebben gehad, dood reed. Toen had ik helemaal geen zin meer.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:19 schreef fietsie het volgende:
Ik spijbelde nooit want schoolband en schooltoneel en decorbouw en muziekles na de les die allen niet doorgingen bij spijbelen
Details gaarne.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, in dat kader geen -boks- aangezien ik zelfs een paar weken geschorst ben geweest op de Havo
Bij mij was het eerder andersomquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bible belt hier hè? Dat was wel een factorquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben ook nog bij de leerplichtambtenaar geweest.Maar niet, zoals jij, geschorst geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |