In de afgelopen week? Een paar weken geleden ook alquote:Op woensdag 27 januari 2021 06:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
Schijnt dat er een aantal range violations zijn geweest en die zorgen voor wat stress bij de FAA.
Dus daar moet waarschijnlijk eerst een oplossing voor komen.
Closure voor vandaag is ook verdwenen.
Vooral die van 20 januari zou de boosdoener zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In de afgelopen week? Een paar weken geleden ook al
Ah ja ..vorige week was dat iddquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Vooral die van 20 januari zou de boosdoener zijn.
Wordt tijd dat SpaceX zelf iets van een dienst opzet om de boel schoon te vegen
Tja, die van 20 januari was echt bizar en gevaarlijk......quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Vooral die van 20 januari zou de boosdoener zijn.
Wordt tijd dat SpaceX zelf iets van een dienst opzet om de boel schoon te vegen
Gelukkig nietquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:25 schreef beantherio het volgende:
"in-orbit testing" klinkt niet direct als iets dat met de lancering zelf te maken heeft. Wel jammer evengoed.
Vandaagquote:
Dat is klotequote:Op donderdag 28 januari 2021 09:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
https://www.spacex.com/vehicles/starship/
Tuuuuuurlijk, de dag dat ik avonddienst heb gaan ze vliegen. Etters.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook tot een uur of één vannacht aan het werkquote:Op donderdag 28 januari 2021 09:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
https://www.spacex.com/vehicles/starship/
Tuuuuuurlijk, de dag dat ik avonddienst heb gaan ze vliegen. Etters.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt er een beetje aan hoeveel spoed patienten er geopereerd moeten worden, maar als ik anesthesie aan het geven ben wordt het denk ik niet gewaardeerd als ik de hele tijd op m'n tablet zit te kijkenquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben ook tot een uur of één vannacht aan het werk
Wel een vrij klein deel waarbij ik actief op moet letten en met iemand in gesprek ben, hopelijk vliegen ze buiten die momenten om
Prioriteiten, spoed is ook maar relatief.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoeveel spoed patienten er geopereerd moeten worden, maar als ik anesthesie aan het geven ben wordt het denk ik niet gewaardeerd als ik de hele tijd op m'n tablet zit te kijken
Als ik op die operatietafel lag had je me gewoon wakker kunnen maken hoor voor die launch. Ja, ook als m'n darmen half uit mn lichaam hangen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoeveel spoed patienten er geopereerd moeten worden, maar als ik anesthesie aan het geven ben wordt het denk ik niet gewaardeerd als ik de hele tijd op m'n tablet zit te kijken
Ze schilderen een smiley op SN10?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |