Mag het hopen, het Haps-op-linksbuiten-experiment is wat mij betreft wel mislukt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De nieuwe AD is uit jongens. Dit wordt het dus niet.
Nog steeds de beste spits die we hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als er een leuk bod komt mag ie wel weg. Vertrouwen op Jørg is ook de afgelopen drie jaar niet goed uitgevallen, het zou al een wonder zijn als hij de tweede seizoenshelft fit blijft
Ben er ook bang voor want die Pratto is niet veel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog steeds de beste spits die we hebben.
Kan die er echt niets van zoals wordt beweerd?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 15:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor want die Pratto is niet veel.
Vooralsnog is het niet zo best.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kan die er echt niets van zoals wordt beweerd?
Fijne verdediger ja, durft goed vooruit te dekken, aan de bal ook prima. Wel benieuwd naar zijn verdere ontwikkeling.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:04 schreef fetX het volgende:
Hendriks speelde trouwens weer prima bij NAC lees ik zo her en der.
Mooi, maar dit was tegen de hekkensluiter. Even afwachten tot NAC een keer tegen Cambuur of De Graafschap moet.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:04 schreef fetX het volgende:
Hendriks speelde trouwens weer prima bij NAC lees ik zo her en der.
Verrassend dat Nieuwkoop speelt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De nieuwe AD is uit jongens. Dit wordt het dus niet.
Jørg is de afgelopen drie jaar geen meerwaarde geweest en heeft wel ca 4 miljoen aan salaris zitten vreten. Het is leuk dat hij nu twee goede potjes heeft gespeeld maar dat is geen enkele garantie dat hij het nu weer goed blijft doen. Het zegt al genoeg dat ze een te dikke Argentijn hebben gehaald omdat Jørg echt niet meer kon.quote:
Wellicht kan hij in een ruildeal betrokken worden met Babel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jørg is de afgelopen drie jaar geen meerwaarde geweest en heeft wel ca 4 miljoen aan salaris zitten vreten. Het is leuk dat hij nu twee goede potjes heeft gespeeld maar dat is geen enkele garantie dat hij het nu weer goed gaat spelen. Het zegt al genoeg dat ze een te dikke Argentijn hebben gehaald omdat Jørg echt niet meer kon.
Als Babel komt knip ik mijn seizoenskaart door en ga ik dit seizoen niet meer naar de Kuip.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kan hij in een ruildeal betrokken worden met Babel.
Dan bestorm ik in mijn ééntje het Maasgebouw.
Dan wel, maar lijkt me niet dat er meer dan 2 of 3 miljoen wordt geboden. Las zelfs eerst huur.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je nog 7 miljoen kan vangen voor Jorgenson gelijk doen.
Veels te hoog salarisquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:04 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dan wel, maar lijkt me niet dat er meer dan 2 of 3 miljoen wordt geboden. Las zelfs eerst huur.
Ik neig er naar hem toch te houden.
Feyenoord kan het zich ook niet veroorloven om Europees voetbal mis te lopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |