Wie is die topic chick trouwens, die gebruik je nu al jarenquote:
Ja want we judgen je vanwege de spam hier ja, dat is de reden dat we je judgen inderdaadquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:42 schreef bobbernaut het volgende:
Hallo mensen die mij nu stiekem judgen vanwege de spam maar ja jullie kennen mij al langer dan vandaag ha ha ha
Heb jij niet koters om op te passen nu?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja want we judgen je vanwege de spam hier ja, dat is de reden dat we je judgen inderdaad
gewoon niet meer reageren, zaktie vanzelf in de vergetelheid wegquote:Op woensdag 14 juni 2023 03:30 schreef Curlbrah het volgende:
Tijd om dit topic maar een keer ceremonieus dicht te gooien? Life is changeTijd voor nieuwe dingen met of zonder ons en deze slowchat
hehehehehequote:
Niet om je te ontmoedigen, maar dat heeft mij ook wel een paar jaartjes gekost. Eerst begonnen met simpele dingen 1-op-1 nabouwen. Vervolgens daar variatie in aanbrengen en kijken welke blokken het goed doen samen. Beetje bij beetje 'laagjes' toevoegen, zodat er diepte ontstaat. Dan de hoogte in (big builds). De laatste tijd wat meer aan het experimenteren met gradients en verschillende lichtinvallen.quote:Op maandag 22 januari 2024 08:08 schreef Speedfight het volgende:
Schaaaaaaaaaaamteloze kick.
Ik ben sinds kort een heuse Minecrafter op de Switch.
Ja, ik loop een jaar of 10/20 achter![]()
T is wel veel uitzoeken wat er allemaal te bouwen is en vervolgens hoe.
Ik ben nog niet eens aan het bouwen toe, al zeer tevree als ik mijzelf heb ingegraven met een deurtje ervoor en een fakkeltje voor het lichtquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:57 schreef DjVero het volgende:
[..]
Niet om je te ontmoedigen, maar dat heeft mij ook wel een paar jaartjes gekost. Eerst begonnen met simpele dingen 1-op-1 nabouwen. Vervolgens daar variatie in aanbrengen en kijken welke blokken het goed doen samen. Beetje bij beetje 'laagjes' toevoegen, zodat er diepte ontstaat. Dan de hoogte in (big builds). De laatste tijd wat meer aan het experimenteren met gradients en verschillende lichtinvallen.
Nu achteraf is het leuk om die vooruitgang in m'n builds te zien, van plat en blokken die totaal mismatchen naar vol en blokken die goed bij elkaar passen. Dat vergt wat tijd. En frustratie.
Ik heb nu een eigen, wat chaotische en donkere stijl. Het enige waar ik nog veel moeite mee heb, zijn plafonds of daken. En dingen afmaken (soms zijn m'n builds veel te complex lol). Dat krijg ik nog altijd niet goed voor elkaar. Grrrr. Sommige dingen komen er heel mooi uit, andere weer to-taal niet.Maar da's leuk en mijn idee van het spel.
Ik heb daarnaast ook het boek "Groot Minecraft Ideeën Boek", voor de inspiratie, staan leuke dingen in. Verder nooit aan Redstone begonnen overigens.
Veel plezier in ieder geval. Ik ben compleet idolaat geworden van dit spel (ook pas 'laat', in 2019, begin coronacrisis, begonnen).
Oh shoot, sorry, die fase, ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:03 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens aan het bouwen toe, al zeer tevree als ik mijzelf heb ingegraven met een deurtje ervoor en een fakkeltje voor het licht![]()
Verder voornamelijk op zoek naar ijzererts en langzaam maar zeker iets minder aan het doodgaan.
Laatst had ik een klein varkensstalletje gemaakt en varkentjes erin gelokt maar die zijn gedood door een creeper.![]()
Heb je een foto van 1 van je creaties?
Mooi hoor!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:09 schreef DjVero het volgende:
Nou.
Boven de grond:
[ link | afbeelding ]
Daaronder (onder de grond) opslagsysteem:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Maar zoals gezegd, nooit komt er wat af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |