Ab moet gewoon de wijnkelder in, in Ruinerwold.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:34 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/andere-(...)zomer-maar~a7b8dac8/
[..]
Ik kan me vergissen maar volgens mij was er vorig jaar om deze tijd nog slechts sprake van een Chinees/Aziatisch probleem
Maar je krijgt wel een boete wegens onsportief gedrag. Want dan doe je duidelijk geen moeite om niet betrapt te worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je meteen neergebliksemd of neergeknuppeld wordt als je even iets uit je auto wilt halen.
En wat nou als je een vervelende troll bent en je plezier haalt uit onzinberichten te posten op een forum?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:28 schreef Sfancta het volgende:
En wat nou als ik na 21.00 loop en een andere uitlater spreekt me aan zodat ik er niet weg kom, en op dat moment stopt de politie. Boete of niet dan? Ik wil dan helemaal niet praten, maar geen keus.
Kun je op wachtenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bah. Moeten maar weer snel een nieuw virus krijgen dan.
Ababababab.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ab moet gewoon de wijnkelder in, in Ruinerwold.
Jij mag daaar helemaal niet heen nu! Geen essentiele reis.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Even wat vleermuizen importeren. Be right back.
Woedend 😡quote:In Friesland is vandaag ergernis ontstaan over het formulier voor de avondklok op de site van de Rijksoverheid. Het formulier was opgesteld in elf talen, maar het Fries, de tweede rijkstaal en een officiële taal binnen het Koninkrijk, ontbrak. De Fryske Nasjonale Partij heeft woedend aan de bel getrokken bij minister Kajsa Ollongren van Binnenlandse Zaken. Sinds vanmiddag is het avondklokformulier ook in het Fries te downloaden.
Dat helpt niet. Snap ook niet waarom Koopmans e.d. nog naar China zijn, South Park heeft allang uitgelegd hoe de verspreiding gegaan is: South Park: S24E1 - The Pandemic Specialquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Even wat vleermuizen importeren. Be right back.
Je vindt hier alleen achtergebleven nerds.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij mag daaar helemaal niet heen nu! Geen essentiele reis.
Maar niet getreurd, ik denk dat je hier bij een grote varkensboer ook best iets kunt bereiken, hoor. Of nog een achtergebleven nerts, ergens?
Die zijn ongevaarlijk, want mensenschuw.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je vindt hier alleen achtergebleven nerds.
Zo ééntje heb ik er nog wel in de speelhoek van mn dochter. Kopen (dat speelgoedquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:12 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Vandaag besteld, morgen vóór 21.00 uur in huis....
Dat mogen ze toch zelf weten?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:15 schreef Noek het volgende:
Snap trouwens niet waarom de Action niet online is gegaan. Luie honden.
Ik bin poerrazend!quote:
Online shopping zou tekort doen aan de authentieke, uiterst deprimerende sfeer die in Action winkels hangt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:15 schreef Noek het volgende:
Jezus.... ondanks alle waarschuwingen hier had je nog niet tijdig een eiersnijder in huis gehaald?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:15 schreef Noek het volgende:
Dat is niet nodig met die prijzenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:15 schreef Noek het volgende:
Ze weten niet waar alles ligt in het magazijnquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:15 schreef Noek het volgende:
Ik eet toch geen eieren, meid. Ik breng hier de virussen niet in de wereld, dat doen andere fuckers.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:18 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jezus.... ondanks alle waarschuwingen hier had je nog niet tijdig een eiersnijder in huis gehaald?![]()
Ik miste laatst de feestafdeling. Probeer maar eens knappe slingers en ballonnen in een supermarkt te vinden...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik eet toch geen eieren, meid. Ik breng hier de virussen niet in de wereld, dat doen andere fuckers.
Ik mis hun schoonmaakshit wel, hoor en hondenspeeltjes.
Ondragelijk lijden..quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:24 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik miste laatst de feestafdeling. Probeer maar eens knappe slingers en ballonnen in een supermarkt te vinden...
Je punt?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:21 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Er is een man gestorven vlak nadat hij zijn vaccinatie gekregen heeft, maar dat is blijkbaar geen probleem. Dat hoort bij het risico van een vaccin, en oh ja, onderliggend lijden. Maar als hij dan zou sterven aan Corona, is het Corona en niet het onderliggend lijden waar hij dan last van heeft.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Ondragelijk lijden..
"Het leven is een feest maar je moet wel zelf de sling..."
And here we are!
Wat is een knaker?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:20 schreef DonDruiper het volgende:
Het AD komt nog even met een heerlijk deprimerend voorbarig artikel dat we de sportzomer wel kunnen vergeten.
Oh men.. ik raak steeds meer klaar met de knaker die de media heet.
Nu is het wel helemaal duidelijk!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:27 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Dat er dus wel mensen mogen sterven aan het vaccin, maar niet aan Corona.
Er mogen ook mensen sterven aan corona. Men mag overal aan sterven. Men wil wel graag voorkomen dat mensen sterven aan gebrek aan zorg omdat er geen zorg meer geleverd kan worden omdat de ziekenhuizen overstromen door corona-patienten.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:27 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Er is een man gestorven vlak nadat hij zijn tanden gepoetst heeft, maar dat is blijkbaar geen probleem. Dat hoort bij het risico van tandenpoetsen leven als je oud bent, en oh ja, onderliggend lijden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:21 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Er is een man gestorven vlak nadat hij zijn vaccinatie gekregen heeft, maar dat is blijkbaar geen probleem. Dat hoort bij het risico van een vaccin, en oh ja, onderliggend lijden. Maar als hij dan zou sterven aan Corona, is het Corona en niet het onderliggend lijden waar hij dan last van heeft.
Dagelijks met bosjes in verzorgingstehuizen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:27 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Bij de Hema hebben ze leuke slingers. Gooi de Hema open!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Ondragelijk lijden..
"Het leven is een feest maar je moet wel zelf de sling..."
And here we are!
Ja, maar het is toch bizar dat er iemand overlijdt na het vaccin, waar die anders waarschijnlijk niet overleden zou zijn. Deze mensen in het verpleeghuis komen al niet eens meer in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:28 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Er is een man gestorven vlak nadat hij zijn tanden gepoetst heeft, maar dat is blijkbaar geen probleem. Dat hoort bij het risico van tandenpoetsen leven als je oud bent, en oh ja, onderliggend lijden.
Iemand die in een woonzorgcentrum zit heeft sowieso al een wat grotere kans om te overlijden he.
Ik mis de tompoucen van de Hema....quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:30 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Bij de Hema hebben ze leuke slingers. Gooi de Hema open!
Zeker. Als ik jou was, zou ik het niet nemen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:30 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch bizar dat er iemand overlijdt na het vaccin, waar die anders waarschijnlijk niet overleden zou zijn. Deze mensen in het verpleeghuis komen al niet eens meer in het ziekenhuis.
Waarom geven we uberhaupt vaccins aan bejaarde mensen met zware onderliggende aandoeningen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:30 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch bizar dat er iemand overlijdt na het vaccin, waar die anders waarschijnlijk niet overleden zou zijn. Deze mensen in het verpleeghuis komen al niet eens meer in het ziekenhuis.
@Mammietje laten we dit even vieren met een tompoucequote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:31 schreef mir1986 het volgende:
En in Lansingerland zijn nu 242 mensen besmet.. Dat is 0,1% van alle geteste mensen en 0,01% heeft de Britse variant en dat na 4 weken.
Dus?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:31 schreef mir1986 het volgende:
En in Lansingerland zijn nu 242 mensen besmet.. Dat is 0,1% van alle geteste mensen en 0,01% heeft de Britse variant en dat na 4 weken.
Omdat die anders je ziekenhuis overspoelen, tenzij je vastlegt dat ze allemaal geen zorg meer krijgen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:32 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Waarom geven we uberhaupt vaccins aan bejaarde mensen met zware onderliggende aandoeningen.
#OldPeopleMatter 😡quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:32 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Waarom geven we uberhaupt vaccins aan bejaarde mensen met zware onderliggende aandoeningen.
Omdat dat het advies is van de gezondheidsraad.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:32 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
quote:Gegeven wat nu bekend is over de vaccins en uitgaande van het huidige aantal besmettingen adviseert de Gezondheidsraad om in te zetten op het verminderen van ernstige ziekte en sterfte. Bij die strategie komen de mensen in aanmerking die hierop het hoogste risico lopen. Dat zijn 60-plussers en mensen die al andere specifieke ernstige aandoeningen hebben. Als deze laatsten om medische redenen niet zelf gevaccineerd kunnen worden, kunnen zorgmedewerkers en mantelzorgers die een besmettingsrisico voor hen vormen worden gevaccineerd. In aanvulling op deze groepen komen bij deze strategie zorgmedewerkers met direct patiëntencontact in aanmerking voor vaccinatie omdat ze een verhoogd risico lopen om besmet te raken. Daardoor dragen ze meer bij aan de ziektelast in de samenleving dan groepen zonder verhoogd risico op besmetting.
Als dat zou kunnen!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:33 schreef Jazeg het volgende:
[..]
@:Mammietje laten we dit even vieren met een tompouce
Is het niet zo dat we deze mensen sowieso niet meer in het ziekenhuis opnemen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Omdat je die anders je ziekenhuis overspoelen, tenzij je vastlegt dat ze allemaal geen zorg meer krijgen.
Ja dan geven we ze allemaal geen prikken meer. Hek eromheen, niemand erin of eruit, klaar, slotje.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:21 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Je moet ze ook niet vaccineren, daar kiezen zij (of hun familie) voor.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:35 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Is het niet zo dat we deze mensen sowieso niet meer in het ziekenhuis opnemen?
Het is hard, maar als je in het verzorgingstehuis zit dan heb je sowieso niet meer het eeuwige leven he. Het leven is zo goed als voltooid. Als je dan ook nog andere (ernstige) aandoeningen hebt moet je je serieus gaan afvragen of je deze mensen ook moet vaccineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |