abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 07:40:59 #151
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_197566210
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 07:39 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Daar gaat het niet zien van familie en vrienden 2x per week echt geen significant verschil in maken. En zeker niet zoveel als de vaccins.
Je snapt zelf ook wel dat het om het cumulatieve effect van de maatregelen gaat he?
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 22 januari 2021 @ 07:41:39 #152
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197566218
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 07:39 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Daar gaat het niet zien van familie en vrienden 2x per week echt geen significant verschil in maken. En zeker niet zoveel als de vaccins.
Kabinet kan zich nu nog mooi verschuilen achter beperkte leveringen, maar als binnenkort Oxford komt dan zijn er ook echt geen excuses meer om stevig door te gaan prikken.
pi_197566235
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 07:36 schreef DX11 het volgende:

[..]

Het virus roei je wel uit door zo min mogelijk mensen te zien. Dus niet onnodig afspreken met vrienden.
Maarja, als jij je vrienden belangrijker vind dan terug naar een normaal leven, dan is dat zo.
Valse tegenstelling.
Sowieso roei je het virus niet meer uit hier, dat is een illusie. De enige landen die dat voor elkaar kregen gingen er vroegtijdig met de botte bijl in, en dat bleef niet beperkt tot niet 'onnodig afspreken met vrienden' en ander halfslachtig gedoe.
I'll give you something to do
  vrijdag 22 januari 2021 @ 07:52:03 #154
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197566272
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 07:40 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Je snapt zelf ook wel dat het om het cumulatieve effect van de maatregelen gaat he?
Ja
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 22 januari 2021 @ 07:52:37 #155
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197566275
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 07:41 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Kabinet kan zich nu nog mooi verschuilen achter beperkte leveringen, maar als binnenkort Oxford komt dan zijn er ook echt geen excuses meer om stevig door te gaan prikken.
Lekker prikken ^O^ dat zet tenminste zoden aan de dijk.

Hopelijk
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Redactie Frontpage vrijdag 22 januari 2021 @ 09:06:17 #156
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_197566856
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:16 schreef DebielStudentje het volgende:

[..]

Twee weken :')
Hij is eerst voor twee weken aangekondigd.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_197566881
Ik kom nauwelijks buiten nadat ik thuis ben van werk, wat uiterlijk 20:30 is. Maar als ik naar buiten wil dan ga ik, dat gaat de overheid niet voor mij bepalen.

Dus nee, ik ga me er niet aan houden.
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 09:11:52 #158
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_197566935
Ik ben geloof ik in de afgelopen maand zo goed als geen enkele keer na 21u naar buiten geweest voor "belangrijke" dingen.

Dus ja, ik ga me er ws wel aan houden. Niet eens vanwege de regel an sich, maar omdat ik simpelweg in deze donkere kille tijd van het jaar toch 99% van de tijd geen reden heb om na 21u naar buiten te gaan. Lekker boeiend dus.
pi_197567007
Deze maatregel laat ik helemaal aan mij voorbij gaan, dus nee, ik ga mij er niet aan houden.
pi_197567047
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:06 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Hij is eerst voor twee weken aangekondigd.
Ja precies. Twee weken, tot half april de avonden langer worden, het weer mooier en mensen te lang in parken gaan zitten. Dan doen we weer even maandje avondklok, wat uiteindelijk word verlengd tot eind augustus.

Zou mij in ieder geval niks verbazen, want nu hebben mensen toch weinig reden om buiten te komen op donkere, koude avonden.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 januari 2021 @ 09:33:42 #161
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_197567291
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:18 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja precies. Twee weken, tot half april de avonden langer worden, het weer mooier en mensen te lang in parken gaan zitten. Dan doen we weer even maandje avondklok, wat uiteindelijk word verlengd tot eind augustus.

Zou mij in ieder geval niks verbazen, want nu hebben mensen toch weinig reden om buiten te komen op donkere, koude avonden.
Het doel is natuurlijk niet buiten komen voorkomen, he doel is te voorkomen dat mensen naar elkaar reizen. Of een avondklok daarbij gaat helpen? Ik heb daar zo mijn twijfels over, mensen gaan gewoon eerder en blijven wellicht langer (hele nacht).
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_197567330
Ik ga mijn leven er niet op aanpassen dus ja ik hou me eraan.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197567842
Nee.

Ik ga niet naar buiten om het naar buiten gaan, maar als ik iets te doen heb, dan ga ik gewoon.
pi_197567954
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 10:06 schreef Halcon het volgende:
Nee.

Ik ga niet naar buiten om het naar buiten gaan, maar als ik iets te doen heb, dan ga ik gewoon.
Same here.
I'll give you something to do
pi_197568010
Afgelopen maand ben ik volgens mij slechts een enkele keer na 21:00 buiten geweest. Ga nu niet bewust na 21:00 naar buiten om "de overheid te zieken" en zal bij plannen van afspraken zoveel mogelijk rekening ermee houden.

Maar mocht ik toch een keer na 21:00 naar buiten moeten zal de avondklok mij niet tegenhouden iig.
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 10:20:32 #166
236264 crew  capricia
pi_197568045
Nu in januari/februari gaat het niet zo'n probleem opleveren.
Maar als de dagen lengen, gaan mensen van nature weer langer naar buiten s'avonds.
Hopelijk is dat dan gewoon weer mogelijk.
Definitely not CIA
pi_197568099
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 07:38 schreef CR7 het volgende:

[..]

Je klinkt als een echte fokker. Het zien van vrienden is toch onderdeel van een normaal leven? Lagere besmettingen gaat wellicht leiden tot versoepelingen en niet naar een normaal leven. Dat doen de vaccinaties. Ik ga mij er iig zeker niet aan houden.
Snap je nou niet dat als iedereen zich er aan zou houden, het wel effect zou hebben? Het feit dat veel mensen er scheit aan hebben, zorgt voor problemen.

Een betere wereld begint bij jezelf..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_197568160
Nou nee. Als ik zin heb om een rondje te wandelen zal een avondklok mij niet tegenhouden.
pi_197568269
Ben in elk geval blij dat we een tuin hebben...
pi_197568339
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 03:17 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Dan kun je wel eens pech hebben. De politie heeft aangekondigd dat er vanaf zaterdag streng wordt gehandhaafd en dat ze alle beschikbare agenten ervoor inzetten. De middagdienst agenten worden samen gevoegd met de avond en nacht ploeg, alleen hierdoor blijf werk in de wijk voorlopig liggen. Zodat er vanaf zaterdag alle agenten ingezet zullen worden om alleen hierop toe te zien en te handhaven.

DE politie zegt goed voorbereid te zijn, omdat het moet en ook dat het kan.
ze schrijven maar, alleen zou het voor de gemeente (overheid) kostenbesparend zijn om mij geen boete te geven :)
pi_197568583
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 10:28 schreef Bill_Hillie het volgende:
Nou nee. Als ik zin heb om een rondje te wandelen zal een avondklok mij niet tegenhouden.
Loop je nu ook al wel eens savonds een rondje?

Dit vraag ik omdat 90% van de klagers gewoon jankerds zijn en niet doorhebben dat de avondklok an sich weinig verandert

Edit: of ze zijn superstoer zoals de fokker hierboven
pi_197568620
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 21:10 schreef Ven1972 het volgende:
Ik zit met een vraag aan jullie of jullie echt goed aan avondklok zullen houden.... van 21.00 uur tot 4.30 uur in de nacht, elke avonden en nachten. Aan andere kant heb je misschien wel een goede redenen om toch buiten te gaan zoals met een hond(je) lopen of naar je werk moeten gaan. In ieder geval ben ik bang dat sommige mensen toch niet aan avondklok-maatregelen zullen houden evenals jongeren.

Als men echt noodzakelijk is moet je ook over werkgeversverklaring en jouw eigen verklaring hebben om tijdens de avondklok naar buiten te mogen gaan. Maar ik denk dat vele mensen manier zullen vinden om toch tijdens avondklok naar buiten willen gaan.

Bij je vrienden logeren kan altijd tot volgende dag dat je tijdens overdag weer huiswaarts kan keren. Of jonge mensen gaan ergens slapen wat ook voor politie of de boa's moeilijk te vinden is. Maar goed, ik denk dat dit ook vele irritaties bij vele jongere mensen zullen oproepen en leidt ook tot vele gevechten met ME of de politie. Het wordt dus erg spannend komende weken.
Nee even formuliertje invullen dat je de mantelzorger bent van degene bij wie je gaat borrelen en met elkaar afstemmen en de landwacht kan je niets meer maken.

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 10:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Loop je nu ook al wel eens savonds een rondje?

Dit vraag ik omdat 90% van de klagers gewoon jankerds zijn en niet doorhebben dat de avondklok an sich weinig verandert

Edit: of ze zijn superstoer zoals de fokker hierboven
Ik ging 's avonds vaak nog even lopen met m'n huisgenootje, maar nu blijft borrelen bij vrienden als enige optie over.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_197568629
Doordeweeks niet zo'n issue. Dan maar wat vroeger gaan hardlopen. In het weekend laat ik me dus niet beperken. Dit is de enige maatregel waar ik het pertinent mee oneens ben, echt compleet van de pot gerukt. Gewoon door steegjes fietsen/lopen als ik afspreek met vrienden, komt toch nooit politie. Pakkans nihil, helemaal als ze met de auto zijn. Ik vraag me wel af of ik ze vaker op de fiets ofzo zal zien, anders zal het toch niet te handhaven zijn? :D En als ik wel word gepakt...ach, ¤95 _O-
pi_197568649
Hoe handhaven ze als je met de auto bent?
pi_197568659
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 10:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Loop je nu ook al wel eens savonds een rondje?

Dit vraag ik omdat 90% van de klagers gewoon jankerds zijn en niet doorhebben dat de avondklok an sich weinig verandert

Edit: of ze zijn superstoer zoals de fokker hierboven
Dat doe ik weleens ja. Dat zijn de beste momenten zelfs :Y
pi_197568708
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 10:54 schreef Harlon het volgende:

[..]

Nee even formuliertje invullen dat je de mantelzorger bent van degene bij wie je gaat borrelen en met elkaar afstemmen en de landwacht kan je niets meer maken.
[..]

Ik ging 's avonds vaak nog even lopen met m'n huisgenootje, maar nu blijft borrelen bij vrienden als enige optie over.
Ah dus avondklok of niet, je hebt sowieso al een probleem met de huidige 'dringende adviezen".
pi_197568745
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 10:56 schreef Bill_Hillie het volgende:

[..]

Dat doe ik weleens ja. Dat zijn de beste momenten zelfs :Y
Vind ik ook. Vooral sochtends

"Helaas" kan dat wel nog steeds
  vrijdag 22 januari 2021 @ 11:01:27 #178
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_197568764
Ik kom nooit naar buiten na 20.30, behalve als ik naar een cafe o.i.d ga. maar ja die zijn dicht dus dat is ook geen reden meer.

Ben er geen voorstander van omdat het duidelijk een politiek handjeklap is en er teveel uitzonderingen zijn voor bv maaltijdbezorgers, honduitlaters of talkshows.
pi_197568823
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 11:00 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Vind ik ook. Vooral sochtends

"Helaas" kan dat wel nog steeds
Je kan wandelen wanneer je wil. Het enige verschil is dat er op gehandhaafd gaat worden. En daar kun je je door laten tegenhouden of niet, maar dat mag iedereen lekker voor zichzelf bepalen.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 11:11:10 #180
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_197568906
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 03:17 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Dan kun je wel eens pech hebben. De politie heeft aangekondigd dat er vanaf zaterdag streng wordt gehandhaafd en dat ze alle beschikbare agenten ervoor inzetten. De middagdienst agenten worden samen gevoegd met de avond en nacht ploeg, alleen hierdoor blijf werk in de wijk voorlopig liggen. Zodat er vanaf zaterdag alle agenten ingezet zullen worden om alleen hierop toe te zien en te handhaven.

DE politie zegt goed voorbereid te zijn, omdat het moet en ook dat het kan.
Haha, ja vast. We zullen zien.
Tics van je petten.
pi_197568952
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 11:05 schreef Bill_Hillie het volgende:

[..]

Je kan wandelen wanneer je wil. Het enige verschil is dat er op gehandhaafd gaat worden. En daar kun je je door laten tegenhouden of niet, maar dat mag iedereen lekker voor zichzelf bepalen.
Vind ik niet.

Ik houd me aan de adviezen en als iedereen dat zou doen, dan hebben wij straks allemaal (!) veel sneller steeds meer van onze bekende vrijheid terug.

En nu hebben mensen zoals ik botte pech. Een groep die bestaat uit louter idioten. Je wel houden aan de adviezen en nu ook de extra maatregelen weer accepteren. En dat alleen maar omdat anderen zich niet geroepen voelen
  vrijdag 22 januari 2021 @ 11:16:04 #182
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197568976
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 11:14 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Vind ik niet.

Ik houd me aan de adviezen en als iedereen dat zou doen, dan hebben wij straks allemaal (!) veel sneller steeds meer van onze bekende vrijheid terug.

En nu hebben mensen zoals ik botte pech. Een groep die bestaat uit louter idioten. Je wel houden aan de adviezen en nu ook de extra maatregelen weer accepteren. En dat alleen maar omdat anderen zich niet geroepen voelen
Dat een kleine groep het voor de rest verpest is iets typisch Nederlands denk ik.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_197569114
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 10:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Loop je nu ook al wel eens savonds een rondje?

Dit vraag ik omdat 90% van de klagers gewoon jankerds zijn en niet doorhebben dat de avondklok an sich weinig verandert

Edit: of ze zijn superstoer zoals de fokker hierboven
Vanwege thuiswerken, loop ik meerdere keren per dag even een rondje om toch in beweging te blijven. Dus ook ‘s avonds. Maar dat zal straks wel worden verschoven naar half 8. Gewoon, omdat ik geen zin heb in een boete.
ROBODEMONS..................|:(
pi_197569464
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 10:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ah dus avondklok of niet, je hebt sowieso al een probleem met de huidige 'dringende adviezen".
Nou nee, ik heb er helemaal geen probleem mee. Ze mogen adviseren wat ze willen, mijn advies aan hun is op te houden met zo gruwelijk incompetent zijn en tempo te maken met vaccineren. Verder maakt het er aan houden of niet geen moer uit. Tot er voldoende gevaccineerd is of het griepseizoen voorbij is gaan ze toch niet afschalen en het enige qua afschalen wat mij zou interesseren is dat clubs & kroegen weer open zijn. Dat gebeurd voorlopig toch niet
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  vrijdag 22 januari 2021 @ 11:46:43 #185
8369 speknek
Another day another slay
pi_197569615
Van alle maatregelen is deze verreweg het makkelijkst om me aan te houden. Ik heb kleine kinderen dus ik ging toch al niet makkelijk 's avonds weg, en als ik de behoefte had om iets te doen is toch alles dicht. Lekker boeien dus.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 11:55:00 #186
432997 Ven1972
Man met humor
pi_197569741
[quote]0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 10:54 schreef Harlon het volgende:

[..]

[b]Nee even formuliertje invullen dat je de mantelzorger bent van degene bij wie je gaat borrelen en met elkaar afstemmen en de landwacht kan je niets meer maken.
[..][/b]

Ik denk dat dit ook veel gaat gebeuren ondanks de avondklok. Het werkt ook niet effectief om het virus te bestrijden. Kijk, mensen maken veel misbruik van wat je ook zegt.... dat je als mantelzorger bent en toch op visite gaat bij iemand na 21,00 uur 's avonds. Ik ben bang dat dit niet meer controleren is voor de politie, marechaussee, landwacht(militairen) en de boa's, zodat dit veel wordt gedaan door de jongeren als mantelzorgers wordt gedragen. Uitzonderingen moet alleen gelden voor iemand die in de zorg, bij de politie, brandweer of vitale sector werkt. Echte mantelzorgers kunnen ook zo'n uitzondering krijgen. Maar of te betwijfelen is dat nep-mantelzorgers echt onderscheid maakt van echte mantelzorgers is maar de vraag of die controleerbaar is. Ik denk dat het goed is om iedereen dagelijks te moeten herinneren dat in de avond toch avondklok geldt.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_197570676
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 10:24 schreef DX11 het volgende:
Snap je nou niet dat als iedereen zich er aan zou houden, het wel effect zou hebben? Het feit dat veel mensen er scheit aan hebben, zorgt voor problemen.

Een betere wereld begint bij jezelf..
Wat is het effect van het feit dat ik om 20 uur naar huis toe rijd vanuit een vriend vandaan i.p.v. om 23 uur?

Ik ben niet zo snel tegen maatregelen, maar deze is echt symboolpolitiek. De contact momenten veranderen hierdoor niet, maar verschuiven alleen maar. En ik denk in veel gevallen dat ze zelfs langer worden, doordat mensen door die avondklok dan maar ergens blijven slapen. Die samenkomsten van jongeren waren al niet toegestaan onder de huidige maatregelen, dus die avondklok is totale onzin.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 13:02:56 #188
487315 Arius80
Ik rij dus ik ben
pi_197570712
Ik ga naar buiten als ik naar buiten wil. De nieuwe "stoepbelasting" neem ik dan maar voor lief.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 13:10:23 #189
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_197570818
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 06:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat voor bedrijf werk jij?
Een zeer groot internationaal bedrijf.
Nu moet ik wél zeggen dat er een streng protocol is tov covid en er nog maar stuk of 12 mensen zijn besmet waarvan 4 van één afdeling die onmoddelijk is gesloten. Er werken normaal iets van 12 of 1300 man, deel werkt thuis en deel zit met snotneus preventief thuis.
To BG or not to BG!
pi_197570999
Ik vind het wel schattig dat iedereen hier loopt te zwaaien met ontheffingen, fictieve matelzorg etc etc. En vervolgens blijft 99% gewoon netjes thuis, maar het staat zo stoer hé.
pi_197571579
Ik loop vaak genoeg buiten om die tijd omdat ik honden heb.
In al die jaren dat ik 's avonds buiten loop met mijn honden heb ik nauwelijks een keer een politie of boa gezien.
Verwacht niet dat ik die nu massaal ga tegenkomen eerlijk gezegd.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 14:07:19 #192
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_197571672
Ja, ik ga me er gewoon aan houden. Zoals alle regels. Ongeacht of ik een maatregel begrijp of niet.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_197571713
Politie gaat maximale capaciteit inzetten.

Haha, ammehoela. Zag al nooit politie, je gaat mij niet vertellen dat ik vanaf morgen opeens overal politie ga zien.
Hoogstens in de grotere steden in het centrum of bekende (jongeren) plekken.
pi_197571729
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:00 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Wat is het effect van het feit dat ik om 20 uur naar huis toe rijd vanuit een vriend vandaan i.p.v. om 23 uur?

Ik ben niet zo snel tegen maatregelen, maar deze is echt symboolpolitiek. De contact momenten veranderen hierdoor niet, maar verschuiven alleen maar. En ik denk in veel gevallen dat ze zelfs langer worden, doordat mensen door die avondklok dan maar ergens blijven slapen. Die samenkomsten van jongeren waren al niet toegestaan onder de huidige maatregelen, dus die avondklok is totale onzin.
Het punt is dat je even helemaal niet naar een vriend toe zou moeten gaan nu. Dat is het hele idee. Hoe moeilijk is dat?

Is het nou echt zo belangrijk om elke week vrienden fysiek te zien?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_197571741
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 14:12 schreef DX11 het volgende:

[..]

Het punt is dat je even helemaal niet naar een vriend toe zou moeten gaan nu. Dat is het hele idee. Hoe moeilijk is dat?

Is het nou echt zo belangrijk om elke week vrienden fysiek te zien?
Uh, sociaal contact is vrij belangrijk ja. En je kan toch afspreken met vrienden op 1,5 m?
Kom op zeg. Niet zo denigrerend doen.
pi_197572367
ik ging toch al nooit naar buiten in de avond,behalve als we wat gingen doen. Maar mijn man zal gewoon onze hond uitlaten om 11 uur ..
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_197572395
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 10:56 schreef Apekoek het volgende:
Hoe handhaven ze als je met de auto bent?
Met het bord: Stop Politie.
pi_197573225
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 14:55 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Met het bord: Stop Politie.
Je denkt dat ze dat echt gaan doen?
pi_197573243
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 15:51 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Je denkt dat ze dat echt gaan doen?
Je moet toch wat wanneer je de hele avond en nacht rondjes aan het rijden bent.
pi_197573252
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 11:55 schreef Ven1972 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 22 januari 2021 10:54 schreef Harlon het volgende:

[..]

[b]Nee even formuliertje invullen dat je de mantelzorger bent van degene bij wie je gaat borrelen en met elkaar afstemmen en de landwacht kan je niets meer maken.
[..][/b]

Ik denk dat dit ook veel gaat gebeuren ondanks de avondklok. Het werkt ook niet effectief om het virus te bestrijden. Kijk, mensen maken veel misbruik van wat je ook zegt.... dat je als mantelzorger bent en toch op visite gaat bij iemand na 21,00 uur 's avonds. Ik ben bang dat dit niet meer controleren is voor de politie, marechaussee, landwacht(militairen) en de boa's, zodat dit veel wordt gedaan door de jongeren als mantelzorgers wordt gedragen. Uitzonderingen moet alleen gelden voor iemand die in de zorg, bij de politie, brandweer of vitale sector werkt. Echte mantelzorgers kunnen ook zo'n uitzondering krijgen. Maar of te betwijfelen is dat nep-mantelzorgers echt onderscheid maakt van echte mantelzorgers is maar de vraag of die controleerbaar is. Ik denk dat het goed is om iedereen dagelijks te moeten herinneren dat in de avond toch avondklok geldt.
Er is gewoon een formulier hiervoor https://upload.gscdn.nl/u(...)e_mantelzorg-1_2.pdf, als je dit invult en het met elkaar afstemt dan kunnen de landwachters hoog en laag springen maar mogen ze helemaal niets doen. Medisch = prive, dus mogen ze er niet op doorvragen. En via de wet het blokkeren kan ook bijna niet. Avondklok is dus extreem makkelijk te omzeilen.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')