SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had jou niet moeten mentionen met die video he.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een klein beetje een erectie momenteel, einde bericht.
Requiem for a Dream heeft ook vette manieren van filmen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heeft die in elke film wel iets bijzonders met het beeld
Niet bepaald een happy end wel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Requiem for a Dream heeft ook vette manieren van filmen.
Dekt de lading wel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
De tt was natuurlijk heel makkelijk.
Dat kunnen we niet hebben.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een klein beetje een erectie momenteel, einde bericht.
Wel goeie filmquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet bepaald een happy end wel.
ja geneuzel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:24 schreef Karzai het volgende:
Zijn ze nou nog steeds aan het ouwehoeren over die avondklok?
US heeft een avondcockquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:24 schreef Karzai het volgende:
Zijn ze nou nog steeds aan het ouwehoeren over die avondklok?
Is het not done om Chinees te eten als het regent?quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:25 schreef LTVDK het volgende:
Maar door jullie geneuzel heb ik nu ook trek in Chinees ... maar het gaat straks zeker weer regenen
Nou ik moet erheen lopen, geen zin om door de regen te lopen en het waait te hard voor een parapluquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het not done om Chinees te eten als het regent?
Ik heb er best veel maar dit is wel 1 die ik al zeker 10x heb gezien denk ik.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eternal Sunshine of the spotless mind blijft wel een van de mooiste voor mij.
Dat vergeet je niet.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:30 schreef Karzai het volgende:
Nooit gezien die film, of ik ben het vergeten
Twijfel even of je hem nu wel of niet gezien hebt. En een deel van het plot verteld.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:30 schreef Karzai het volgende:
Nooit gezien die film, of ik ben het vergeten
quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kunnen we niet hebben.
[ afbeelding ]
Gewoon hier met ons in de slowchat zitten zoals altijd?quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:47 schreef UitStraling het volgende:
Joepie, ik krijg zojuist mijn vrijstelling voor de avondklok binnen![]()
Eens kijken wat ik allemaal voor gekke wilde dingen ga doen
Ik ga weer het meeste scoren ben ik bangquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon hier met ons in de slowchat zitten zoals altijd?
Er is toch geen fuck te doen na 21:00.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:49 schreef UitStraling het volgende:
@:Lospedrosa, kerel ik mag gewoon legaal naar buiten
Njaquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er is toch geen fuck te doen na 21:00.
Ik heb een hond. Dat is ook een vrijstelling.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:47 schreef UitStraling het volgende:
Joepie, ik krijg zojuist mijn vrijstelling voor de avondklok binnen![]()
Eens kijken wat ik allemaal voor gekke wilde dingen ga doen
Maak hem niet gek.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:49 schreef UitStraling het volgende:
@:Lospedrosa, kerel ik mag gewoon legaal naar buiten
Zouden er nu veel mensen een hond aanschaffen denk je?quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een hond. Dat is ook een vrijstelling.
Bovengnoom gaat vanaf vandaag iedere avond helikopteren en wild ronddansen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:55 schreef bitterbal het volgende:
Eindelijk geen gekut snachts op straat
Of in de buurtapp gooien om uit te laten door Jan, Piet, Henk en Irmaquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden er nu veel mensen een hond aanschaffen denk je?
Die ze na de avondklok in de pan stoppen of voor de trein gooien?
Gewoon 100 euro vragen voor een half uurtje leenhond uitlaten.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of in de buurtapp gooien om uit te laten door Jan, Piet, Henk en Irma
Allemaal uit België en oostbloklandenquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar volgens mij is het aantal honden dat is aangeschaft sws flink gestegen tijdens de lockdowns..
Dat ook ja..quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal uit België en oostbloklanden
Rare mixjes
Gedragsproblemen
Ziektes
Kunnen niet alleen zijn
Doorgefokt als de pest
quote:De verwachting is dat het demissionaire kabinet dit voorstel gaat overnemen en de avondklok dus om 21.00 uur ingaat. Wat de eindtijd wordt, is nog niet bekend. Zaterdag gaat de avondklok al in.
Honden die wel willen ademen maar dat helemaal niet kunnen want mopsneusjes zijn zoooo liefquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal uit België en oostbloklanden
Rare mixjes
Gedragsproblemen
Ziektes
Kunnen niet alleen zijn
Doorgefokt als de pest
Retro pugsquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honden die wel willen ademen maar dat helemaal niet kunnen want mopsneusjes zijn zoooo lief
met een werkgeversverklaring wel denk ikquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:03 schreef Amarantha het volgende:
Mogen bezorgers van eten wel nog hun werk doen na 21:00?
Nee hoorquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bovengnoom gaat vanaf vandaag iedere avond helikopteren en wild ronddansen.
Die van ons mepte taart van tafel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:04 schreef Karzai het volgende:
En zonder staart anders zwiepen ze mijn bier van tafel
Ja die zijn uitgezonderdquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:03 schreef Amarantha het volgende:
Mogen bezorgers van eten wel nog hun werk doen na 21:00?
Je weet niet wat retro pugs zijnquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honden met continue vreselijke hoofdpijn want bolle kikkerogen zijn zo schattig
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet niet wat retro pugs zijn
Ik lees niks over het noorden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:16 schreef Karzai het volgende:
hoorde ik vanochtend op het nieuws regen en harde wind
Vanavond begint het vanuit het zuiden regenen. In de loop van de vannacht wordt het vanuit het westen droger en klaart het op. Het koelt af naar een graad of 5. Limburg belandt daarentegen in de zachte lucht. Halverwege de nacht is het daar zo'n 10 graden. De wind draait uiteindelijk naar het zuidwesten en wordt zwak of matig. Langs de kust wordt de wind westelijk en (vrij) krachtig.
Hier ookquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:17 schreef Amarantha het volgende:
Storm vanochtend heeft mij wakker gemaakt.
Dacht dat dat afgelopen nacht wasquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:16 schreef Karzai het volgende:
hoorde ik vanochtend op het nieuws regen en harde wind
Vanavond begint het vanuit het zuiden regenen. In de loop van de vannacht wordt het vanuit het westen droger en klaart het op. Het koelt af naar een graad of 5. Limburg belandt daarentegen in de zachte lucht. Halverwege de nacht is het daar zo'n 10 graden. De wind draait uiteindelijk naar het zuidwesten en wordt zwak of matig. Langs de kust wordt de wind westelijk en (vrij) krachtig.
Niet als je het idee hebt dat het door je dak komtquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel lekker geluid om weer bij in slaap te vallen.
hmm dacht dat het ook hard ging waaienquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:20 schreef bitterbal het volgende:
de nos meldt niets over storm
Vanavond in veel regio's nat
Het is erg veranderlijk. Vooral in de kuststreken komen eerst enkele buien voor. Vanuit het zuiden neemt de bewolking toe en vanavond gaat het bijna overal in het land enige tijd regenen. In de nacht knapt het op en daalt de temperatuur niet verder dan 4 graden. Morgen is er een mix van wolken en zonneschijn. Het blijft op de meeste plaatsen droog. De middagtemperatuur ligt rond een graad of 7. Zaterdag komen verspreid over het land enkele buien voor. Daarbij is kans op natte sneeuw want het wordt kouder. Overdag wordt het hooguit 5 graden en in de nacht daalt het kwik tot dichtbij het vriespunt.
Nee was afgelopen nacht. Werd er wakker van verdoriequote:
Stonk ie?quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:28 schreef bitterbal het volgende:
ook slecht geslapen door de wind ja
quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:28 schreef bitterbal het volgende:
ook slecht geslapen door de wind ja
Wat maakt dat uit?quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:34 schreef bitterbal het volgende:
Stel je voor he dat biden het niet gaat redden. Dan heeft een land als amerika een zwarte vrouwelijke president
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dat is nog niet eerder gebeurd. Groundbreaking
Alle blanke mannen onthoofd.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:34 schreef bitterbal het volgende:
Stel je voor he dat biden het niet gaat redden. Dan heeft een land als amerika een zwarte vrouwelijke president
Maar goed dat je hier woont danquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle blanke mannen onthoofd.
Je geeft echt om mequote:Op donderdag 21 januari 2021 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar goed dat je hier woont dan
quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je geeft echt om me [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
tis ook absurdquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:50 schreef bitterbal het volgende:
de man die gisteren bij nieuwsuur vertelde over de complotten die trump aanhangers geloven deed zijn best om niet te lachen
Gisteren bij CNN ook al, die mensen zijn toch ook jarenlang uitgelachen en beschimpt, zoals het hoort met hun 5G duiven met camera en pizzadozen met babybloedquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:50 schreef bitterbal het volgende:
de man die gisteren bij nieuwsuur vertelde over de complotten die trump aanhangers geloven deed zijn best om niet te lachen
Ik zou daarmee gaan spelen, oogjes optekenen met een afwasbare stift of zoquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:50 schreef Karzai het volgende:
Ik heb de grootste kipfilet die ik ooit gezien heb
ik las gerriequote:Op donderdag 21 januari 2021 17:55 schreef Karzai het volgende:
ik heb hem even aangebraden en in de oven gedaan met kerrie en knoflook
zal nu wel weer iets nieuws komenquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren bij CNN ook al, die mensen zijn toch ook jarenlang uitgelachen en beschimpt, zoals het hoort met hun 5G duiven met camera en pizzadozen met babybloed
Hoe oud was je ook alweerquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou daarmee gaan spelen, oogjes optekenen met een afwasbare stift of zo
quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe oud was je ook alweer
Of het nu ongeloof is in de Maanlandingen, of dat 9-11 door Bush is uitgevoerd, dat ze nu in blote bips door een graanveld lopen te dansen of de onzin van Trump geloven, het zijn exact dezelfde mensen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal nu wel weer iets nieuws komen
In nieuwsuur werd wel gezegd dat sommige nu teleurgesteld waren dat het niet is uitgekomen en het trump verwijtenquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of het nu ongeloof is in de Maanlandingen, of dat 9-11 door Bush is uitgevoerd, dat ze nu in blote bips door een graanveld lopen te dansen of de onzin van Trump geloven, het zijn exact dezelfde mensen.
Oh 21:00, dat moet niet zo'n probleem zijn toch.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
16 MINUTEN GELEDEN
Avondklok geldt vanaf zaterdagavond 21.00 uur
Het was nog niet helemaal duidelijk of het zou lukken om de avondklok aanstaande zaterdag al in te voeren. Anders zou het zondag worden. Maar een woordvoerder van het ministerie van Justitie en Veiligheid laat weten dat alles klaarstaat.
Zaterdag laatste avondklokfeestjes
Feestje begint om 21:00 en pas on 06:00 weer naar huis toe.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
16 MINUTEN GELEDEN
Avondklok geldt vanaf zaterdagavond 21.00 uur
Het was nog niet helemaal duidelijk of het zou lukken om de avondklok aanstaande zaterdag al in te voeren. Anders zou het zondag worden. Maar een woordvoerder van het ministerie van Justitie en Veiligheid laat weten dat alles klaarstaat.
Zaterdag laatste avondklokfeestjes
Ja er werd minimaal van hem verwacht dat hij de macht op een bloedige manier zou grijpen om het land te redden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In nieuwsuur werd wel gezegd dat sommige nu teleurgesteld waren dat het niet is uitgekomen en het trump verwijten
Mooie kluis voor @kwiwiquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:07 schreef bitterbal het volgende:
is er in Fogueville trouwens ook een avond klok?
Er gaat zoooooooooveel gewipt worden de aankomende tijd, als je rijk wil worden begin je vandaag nog een luierfabriekje.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Feestje begint om 21:00 en pas on 06:00 weer naar huis toe.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja! gisteravond uitgelezen. Vanavond zonder boek naar bed
Ja precies.. alsof het mensen tegenhoudt die nu ook feestjes organiseren. Het is toch niet te handhaven.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Feestje begint om 21:00 en pas on 06:00 weer naar huis toe.
Even aandelen kopen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er gaat zoooooooooveel gewipt worden de aankomende tijd, als je rijk wil worden begin je vandaag nog een luierfabriekje.
Al heel lang, 22:00 gaat de Koenbrug op.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:07 schreef bitterbal het volgende:
is er in Fogueville trouwens ook een avond klok?
tips?quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen avondklok in Foqueville, het is een virusloos dorp
Maar dan mogen wij nog wel naar buiten in het dorpquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al heel lang, 22:00 gaat de Koenbrug op.
Zelfs geen E484k?quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel makkelijker handhaven als er overlast is. Maar dan moet er wel handhaving zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies.. alsof het mensen tegenhoudt die nu ook feestjes organiseren. Het is toch niet te handhaven.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dan mogen wij nog wel naar buiten in het dorp![]()
Ik vond The Spy and the Traitor wel goed, als dat soort boeken je aanspreken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tips?
wel stom eigenlijk. ben ooit begonnen in een VOC boek, maar dat is moeilijk groot. dus nooit meegenomen aan boord. Laat het telkens bij m'n ouders liggen. Wel een verrekt interessant boek.
Mijn zwager wilde binnenkort naar z'n neukertje op Arubaquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel makkelijker handhaven als er overlast is. Maar dan moet er wel handhaving zijn.
Maar je moet iets. Verplicht thuiswerken (voor die mensen die thuis kunnen werken) is blijkbaar nog lastiger te handhaven.
En wat minder vliegverkeer. Dus KLM kondigden maar meteen 1000 ontslagen aan.
ik wil ook wel naar arubaquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn zwager wilde binnenkort naar z'n neukertje op Aruba
Staan ze dadelijk ook nog eens hoestend aan te bellen bij de dorpspsycholoog.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:11 schreef Koen66 het volgende:
Wut, corona in Foqueville en de dokter is zelden aanwezig
eens opzoekenquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond The Spy and the Traitor wel goed, als dat soort boeken je aanspreken.
Hier is thuiswerken nu verplicht waar het ook maar enigszins kan. En bedrijven die zich er niet aan hielden werden er op de eerste dag gelijk bijgelapt door werknemers.. Die bedrijven kregen vervolgens controle over de vloer. Dus dat werkt hier wel prima nu.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel makkelijker handhaven als er overlast is. Maar dan moet er wel handhaving zijn.
Maar je moet iets. Verplicht thuiswerken (voor die mensen die thuis kunnen werken) is blijkbaar nog lastiger te handhaven.
En wat minder vliegverkeer. Dus KLM kondigden maar meteen 1000 ontslagen aan.
Same. 3 dagenquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:15 schreef Amarantha het volgende:
Nog 1 dag en dan weer weekend genot.
Oh dat lijkt me ook wel wat. @Budapestenaar hoe heet dat boek?quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eens opzoeken
buda had laatst ook zo'n boek over de alu hoedjes mogelijke overleving van hitler.
twee van die yokohama fenders achteropquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:16 schreef UitStraling het volgende:
Alsof je dat niet merkt, dan heb je echt een dikke kont.
Grey Wolf, zie 'm net in m'n bol.com historie staanquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me ook wel wat. @:Budapestenaar hoe heet dat boek?
quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:16 schreef UitStraling het volgende:
Alsof je dat niet merkt, dan heb je echt een dikke kont.
Wil jij bij US in quarantaine ...quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heh, nope.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt een klein beschaafd melkwit bipsje.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dan mogen wij nog wel naar buiten in het dorp![]()
Dat zei je vriendin ook toen we voor dubbel anaal gingen.quote:
En zo mijn beste KSC mannen achterhaalt men de kleur van een vrouwenbips.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heh, nope.
Ja, spierwit klopt.
Smoothquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt een klein beschaafd melkwit bipsje.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heh, nope.
Ja, spierwit klopt.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En zo mijn beste KSC mannen achterhaalt men de kleur van een vrouwenbips.
Dat kan toch geen verrassing zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En zo mijn beste KSC mannen achterhaalt men de kleur van een vrouwenbips.
Check, check dubbelcheck.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kan toch geen verrassing zijn.
Iemand waarmee ik samenwerk in projecten zag afgelopen kerstvakantie lekker bij zijn lokale vriendin in oost Europa. Lekker bezig.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn zwager wilde binnenkort naar z'n neukertje op Aruba
Dat geloof ik niet, je hebt (had)ook genoeg zwarte Trump voorstanders.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja er werd minimaal van hem verwacht dat hij de macht op een bloedige manier zou grijpen om het land te redden.
Het zijn ook allemaal gewoon simpelweg racistische motieven hè, ze willen de blanke dominantie en suprematie uit de Reagan-jaren terug en zijn bang dat zachte Biden en getinte Harris dat gaan verkwanselen.
Nee hoorquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, je hebt (had)ook genoeg zwarte Trump voorstanders.
Er zal vast een zooitje ervan bij zitten maar das ook een kleiner extreem deel.
ja ja landslide en fraud en allesquote:
Collega van mevr Koen vertrekt vrijdag naar Brazilië. Ze wil d'r familie zo graag zienquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iemand waarmee ik samenwerk in projecten zag afgelopen kerstvakantie lekker bij zijn lokale vriendin in oost Europa. Lekker bezig.
Ja duh, dat zijn de The Five Percenters.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, je hebt (had)ook genoeg zwarte Trump voorstanders.
Er zal vast een zooitje ervan bij zitten maar das ook een kleiner extreem deel.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ja landslide en fraud en allesNou weten we het wel kwekvogel
8%quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja duh, dat zijn de The Five Percenters.
BIDEN 2020quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ja landslide en fraud en allesNou weten we het wel kwekvogel
Nope. 8% van de zwarte stemmen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel!
https://www.bbc.com/news/av/world-us-canada-45997233
Eindelijk weer live oorlogen op CNNquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BIDEN 2020![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk een einde aan vier jaar nitwitterij
Of moet ik zeggen:quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BIDEN 2020![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk een einde aan vier jaar nitwitterij
Ben je daarvoor gevallen, ja?quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eindelijk weer live oorlogen op CNN
Gelukkig hebben ze daar al een eigen variant weer.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Collega van mevr Koen vertrekt vrijdag naar Brazilië. Ze wil d'r familie zo graag zien![]()
Man man man kansloos zoiets
Snap sowieso niet waarom ze daar zo continu moeten drammen op ras en kleur, net als met Harris, elke keer als het er over gaat krijg je eerst alle etniciteiten waarvan ze afstamt en dan dat het een vrouw is. Lekker boeiend allemaal, het gaat er om wat iemand in die positie doet, niet welke tint of wat er tussen de benen hangtquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nope. 8% van de zwarte stemmen.
Omdat Trumpianen nogal eens willen pretenderen dat ze allemaal echt heel kleurenblind en zo zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom ze daar zo continu moeten drammen op ras en kleur, net als met Harris, elke keer als het er over gaat krijg je eerst alle etniciteiten waarvan ze afstamt en dan dat het een vrouw is. Lekker boeiend allemaal, het gaat er om wat iemand in die positie doet, niet welke tint of wat er tussen de benen hangt
Dit ja.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom ze daar zo continu moeten drammen op ras en kleur, net als met Harris, elke keer als het er over gaat krijg je eerst alle etniciteiten waarvan ze afstamt en dan dat het een vrouw is. Lekker boeiend allemaal, het gaat er om wat iemand in die positie doet, niet welke tint of wat er tussen de benen hangt
ja maar dit isin de 200 jaar ofzo dus het voor het eerst.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beter inderdaad laat je je adviseren door een roedel evangelicals die 'met God zelf' converseren en politieke idealen putten uit een geschrift 3.000-2.000 jaar geleden geschreven in het Midden-Oosten.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig schuift Biden alleen de beste mensen met de beste papieren naar voren. Dit gaat Health in US even naar hoger nivo brengen.
Ja om het een keertje te benoemen dat het een historisch feit is is prima, maar letterlijk elke keer dat het om Harris gaat wordt d'r etniciteit erbij gesleept voordat ze ook nog maar zijn begonnen met vertellen waar het om gaat.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dit isin de 200 jaar ofzo dus het voor het eerst.
Dit zou hier ook opzien baren hoor
Is dit de zanger van Nickelback?quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig schuift Biden alleen de beste mensen met de beste papieren naar voren. Dit gaat Health in US even naar hoger nivo brengen.
Tis bij jou ook geen enkele nuance hè?quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Beter inderdaad laat je je adviseren door een roedel evangelicals die 'met God zelf' converseren en politieke idealen putten uit een geschrift 3.000-2.000 jaar geleden geschreven in het Midden-Oosten.
Trumpfans
ja dat zal ook wel stoppen maar het i snu nog versquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja om het een keertje te benoemen dat het een historisch feit is is prima, maar letterlijk elke keer dat het om Harris gaat wordt d'r etniciteit erbij gesleept voordat ze ook nog maar zijn begonnen met vertellen waar het om gaat.
Nuance...quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tis bij jou ook geen enkele nuance hè?
Fan dit, fan dat.
Was geen Trump fan en geen Biden fan ook.
Dat hele land heeft wel weer een dosis goede Europeanen nodig om weer een beetje normaal te doen.
Ja dat zeg ik ja.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nuance...
En dat zegt Los...
Het is ook heel wat dat een donkere vrouw een keer een goed baantje weet te bemachtigen, de meesten zitten in de schoonmaak of werken in pretparken of de volwassen entertainmentindustrie.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja om het een keertje te benoemen dat het een historisch feit is is prima, maar letterlijk elke keer dat het om Harris gaat wordt d'r etniciteit erbij gesleept voordat ze ook nog maar zijn begonnen met vertellen waar het om gaat.
Prima joh.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik hilarisch.
wat ook vers is: achttien kreeften, een pan mosselen, zesendertig kiwi's, een krat garnalen en acht ton ansjovis.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zal ook wel stoppen maar het i snu nog vers
quote:Als niemand klachten heeft, mag u 1 vriend uitnodigen om voetbal te komen kijken.
• Deel nooit blikjes of glazen met elkaar, markeer zo nodig de glazen.
• Gebruik individuele bakjes voor chips en nootjes, zorg ervoor dat u niet uit dezelfde zakjes eet.
• Stel een ‘tribune’ op waarbij de zitplaatsen in elk geval 1,5 meter uit elkaar staan.
• Valt er een doelpunt, dan kunt u bijvoorbeeld, zonder te schreeuwen, opstaan uit uw stoel, dansen en springen op uw plek. U kunt met elkaar op afstand het glas heffen. Of een muzieknummer afspelen of ratel gebruiken om toch geluid te maken.
• Vraag iemand op het feestje/de bijeenkomst om u te bellen en de telefoon met videofunctie aan ergens op ooghoogte te zetten. Pak zelf ook een drankje en hapje erbij en proost op afstand mee.
• U kunt voorstellen om een spel te spelen waar u aan mee kunt doen vanaf de telefoon. Bijvoorbeeld een bordspel waarbij iemand anders uw pion verschuift. Zo bent u er toch een beetje bij.
https://www.rijksoverheid(...)-corona/wijdoenhetzo
Nee van de Rijksoverheidquote:
Amerika is een mooi land inderdaad.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is ook heel wat dat een donkere vrouw een keer een goed baantje weet te bemachtigen, de meesten zitten in de schoonmaak of werken in pretparken of de volwassen entertainmentindustrie.
Neem nou maar je IBO en ga vast op bed liggen. Dit gaat niet goed zo.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oprotten met dat rechtsconservatief populistisch vergif.
Ik vermaak me prima. Trump weg, FvD kaput... genotquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neem nou maar je IBO en ga vast op bed liggen. Dit gaat niet goed zo.
Bijna verkiezingen in Nederland, kunnen we weer massaal op Rutte stemmenquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oprotten met dat rechtsconservatief populistisch vergif.
Ze zijn alleen vergeten er chipjes van te makenquote:Gebruik individuele bakjes voor chips en nootjes, zorg ervoor dat u niet uit dezelfde zakjes eet.
Ben geen VVD'er, maar vind Rutte een prima premier.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijna verkiezingen in Nederland, kunnen we weer massaal op Rutte stemmen
bitterballetjesquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:45 schreef LTVDK het volgende:
Ook al die verkleinwoordjes
[..]
Ze zijn alleen vergeten er chipjes van te maken
glaasje ranjaquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ze denken echt dat we zwakzinnig zijnquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jazekerquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ook zo blij dat Biden president is?
Dat zeg ik, de politiek heeft geen idee van de werkelijkheid.quote:
Eventjes 2 maandjes terugstappen om daarna wee rustig te wachten op herkiezing.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijna verkiezingen in Nederland, kunnen we weer massaal op Rutte stemmen
*avondklokje *volkje *pionnetjequote:Op donderdag 21 januari 2021 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeg ik, de politiek heeft geen idee van de werkelijkheid.
Avondklok. Wat is het grootste probleem van het volk?"Oh jee wie moet nou mijn pion verschuiven?
"
Maakt me eigenlijk niet uit, zolang die lavendelprins maar erbuiten blijft.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eventjes 2 maandjes terugstappen om daarna wee rustig te wachten op herkiezing.
VVD CDA is toch klaar als een klontje? Gaan met geen enkele andere regeren of toch nog misschien D666?
Ja die keken naar buiten bij het torentje tijdens die pannenspeech.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze denken echt dat we zwakzinnig zijn
nee joh... bij haar smelt al mijn woede en pijn.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien heeft je vriendin wel zin om te vechten.
En kaas? Kaas ook? Ik bedoel, is ze heet?quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee joh... bij haar smelt al mijn woede en pijn.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En kaas? Kaas ook? Ik bedoel, is ze heet haar hygiëne op orde?
Gaat dit over Frankrijk?quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is ook heel wat dat een donkere vrouw een keer een goed baantje weet te bemachtigen, de meesten zitten in de schoonmaak of werken in pretparken of de volwassen entertainmentindustrie.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En kaas? Kaas ook? Ik bedoel, is ze heet?
D66 erbij mag van mij ook wel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eventjes 2 maandjes terugstappen om daarna wee rustig te wachten op herkiezing.
VVD CDA is toch klaar als een klontje? Gaan met geen enkele andere regeren of toch nog misschien D666?
Cutequote:Op donderdag 21 januari 2021 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan je nog wel even gaan bedworstelenquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat mensen graag het land in of uit willenquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom als expat nou zoveel risico nemen?![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)ar-marokko~ad7db185/
Die dachten vast dat ze zelf wel verstandig waren.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom als expat nou zoveel risico nemen?![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)ar-marokko~ad7db185/
Mijn broertje zit sinds vorige week weer in Dubai tot half februari.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
In de expatgroep waar ik inzit zie ik ook allerlei mensen die "ineens" naar het buitenland toe moeten
Ik mis het reizen (voor familie of werk) echt totaal nietquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
In de expatgroep waar ik inzit zie ik ook allerlei mensen die "ineens" naar het buitenland toe moeten
Hier hetzelfde; in mijn nieuwe functie hoef ik sowieso niet meer zo vaak naar het buitenland toe. Kan dus gewoon lekker thuis blijven werken hopelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mis het reizen (voor familie of werk) echt totaal nietBen veel minder gestresst.
Geld binnenharkenquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn broertje zit sinds vorige week weer in Dubai tot half februari.
En alles is daar gewoon open hè. Lucky basterd. Als ie niet 14 uur per dag werkte zou ik jaloers worden.
Ik hoop het ook, nu klanten gewend zijn aan alle meetings online doen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hetzelfde; in mijn nieuwe functie hoef ik sowieso niet meer zo vaak naar het buitenland toe. Kan dus gewoon lekker thuis blijven werken hopelijk.
Hier nog echt niet. Die Oost-Europeanen die kunnen zichzelf niet aan het werk zetten en hebben echt de aandachtsspanne van een goudvis over het algemeenquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, nu klanten gewend zijn aan alle meetings online doen.
quote:
Nooit het bed daar ingelokt door een Katinka, Igor of Svetlana?quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier nog echt niet. Die Oost-Europeanen die kunnen zichzelf niet aan het werk zetten en hebben echt de aandachtsspanne van een goudvis over het algemeen![]()
Gelukkig is dat ook niet meer mijn werk om ze te entertainen; dus ik mag af en toe ingevlogen worden als het echt nodig is.
Wat gebeurt er dan tijdens zo’n meting.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier nog echt niet. Die Oost-Europeanen die kunnen zichzelf niet aan het werk zetten en hebben echt de aandachtsspanne van een goudvis over het algemeen![]()
Gelukkig is dat ook niet meer mijn werk om ze te entertainen; dus ik mag af en toe ingevlogen worden als het echt nodig is.
Deze is wel kjoetquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:38 schreef UitStraling het volgende:
Bestaan er eigenlijk ook aaibare vissen?
Die met de kerstmuts ziet er aaibaar uitquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:38 schreef UitStraling het volgende:
Bestaan er eigenlijk ook aaibare vissen?
Dat kan echt geestdodend werk zijn. Op afstand enorm lastig aan te sporen. Als je daar bent zijn ze ongeveer 2 uur per dag productief en vinden dat ze dan heel hard gewerkt hebben, net Frankrijk.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan tijdens zo’n meting.
Wat lijkt me dat irritant als je zo’n ongeïnteresseerde oostblokkert moet euh aansporen wat te doen.
Ik kom de laatste tijd heel vaak een vacature tegen met 'thuiswerken in Portugal'. Dan moet je dus daar heen verhuizen om vervolgens daar te gaan thuiswerkenquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
In Eindhoven heb je zo'n vissenwinkel en die heeft een groot aquarium met piranha's erin, zit een gat in het midden en daar kun je je hoofd net insteken, is het net of die vissen je hoofd aan het opeten zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze is wel kjoet
[ afbeelding ]
Ah kiijkquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Eindhoven heb je zo'n vissenwinkel en die heeft een groot aquarium met piranha's erin, zit een gat in het midden en daar kun je je hoofd net insteken, is het net of die vissen je hoofd aan het opeten zijn.
Kreeg van een van de receptionistes wel altijd upgrade naar de suitequote:Op donderdag 21 januari 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit het bed daar ingelokt door een Katinka, Igor of Svetlana?
Hee-Vis? Dat is zo ongeveer bij mij in de straat.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Eindhoven heb je zo'n vissenwinkel en die heeft een groot aquarium met piranha's erin, zit een gat in het midden en daar kun je je hoofd net insteken, is het net of die vissen je hoofd aan het opeten zijn.
Een kerstvipsquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die met de kerstmuts ziet er aaibaar uit
[ afbeelding ]
Yups, wel eens binnen geweest?quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hee-Vis? Dat is zo ongeveer bij mij in de straat.
Nooit. Vriend van mij gaat er blijkbaar zijn aquariumspul halen, blijkbaar heel bekende winkel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups, wel eens binnen geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nooit. Vriend van mij gaat er blijkbaar zijn aquariumspul halen, blijkbaar heel bekende winkel.
Loop er iedere week wel een paar keer voorbij.
Gif bedoel je?quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door dit ene zinnetje het hele filmpje afgekeken.
Volgende keer kijken of er een Porsche in de straat staat. Mijn oude Renault Clio is er via wat omzwervingen wel terecht gekomenquote:
Lekker om daar te parkerenquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende keer kijken of er een Porsche in de straat staat. Mijn oude Renault Clio is er via wat omzwervingen wel terecht gekomen
Kijkquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je bij mij in de straat parkeren. Altijd plek.
Maak zelfs een kop koffie voor je
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |