SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had jou niet moeten mentionen met die video he.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een klein beetje een erectie momenteel, einde bericht.
Requiem for a Dream heeft ook vette manieren van filmen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heeft die in elke film wel iets bijzonders met het beeld
Niet bepaald een happy end wel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Requiem for a Dream heeft ook vette manieren van filmen.
Dekt de lading wel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
De tt was natuurlijk heel makkelijk.
Dat kunnen we niet hebben.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een klein beetje een erectie momenteel, einde bericht.
Wel goeie filmquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet bepaald een happy end wel.
ja geneuzel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:24 schreef Karzai het volgende:
Zijn ze nou nog steeds aan het ouwehoeren over die avondklok?
US heeft een avondcockquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:24 schreef Karzai het volgende:
Zijn ze nou nog steeds aan het ouwehoeren over die avondklok?
Is het not done om Chinees te eten als het regent?quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:25 schreef LTVDK het volgende:
Maar door jullie geneuzel heb ik nu ook trek in Chinees ... maar het gaat straks zeker weer regenen
Nou ik moet erheen lopen, geen zin om door de regen te lopen en het waait te hard voor een parapluquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het not done om Chinees te eten als het regent?
Ik heb er best veel maar dit is wel 1 die ik al zeker 10x heb gezien denk ik.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eternal Sunshine of the spotless mind blijft wel een van de mooiste voor mij.
Dat vergeet je niet.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:30 schreef Karzai het volgende:
Nooit gezien die film, of ik ben het vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |