Het is geen een keer betalen en verder vrij spel de hele avond, he?quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Die 95 euro veeg je inderdaad je reet mee af. Avondje plezier is meer waard zelfs.
Gaat er natuurlijk om dat als je positief test en je zorg nodig hebt dat in bijvoorbeeld Entebbe niet helemaal op het niveau is van Nederlandquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat argument van personeel moeten achterlaten ook niet zo sterk want in principe laat je altijd personeel achter op verre bestemmingen
Je gaat voor de avondklok naar vrienden en fietst 's nachts naar huis. Dan kan je die boete maar 1 keer krijgen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is geen een keer betalen en verder vrij spel de hele avond, he?
Verwacht ook niet dat het voor de meerderheid iets verandert.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:42 schreef OProg het volgende:
In zoverre wel te doen. Met dat thuiswerken ga ik in de avond altijd sporten, fietsen op lopen en dan ben ik om 20:00 altijd nog wel bezig. En om 21:00 in deze periode toch altijd wel binnen, dus ik kan gewoon actief blijven op dezelfde manier.
Dan vertrek je voor de avondklok in gaat en krijg je de boete op de terugweg. Geen enkel probleem, heb je je avondje lol gehad.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is geen eenmalige betaling. Ga je niet naar huis dan volgt er nog een. En nog een. Afijn, je snapt het principe.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
95 euro, dat is niks als je het afzet tegen een avondje stappen.
Max 190 euro per bezoekje dus.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Onzin, dan kan alle horeca ook wel weer open. Wie valt die valt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:42 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Als zo'n locatie niet 4 maanden dicht kan zonder het bedrijf ernstig te schaden, dan was het terecht dat ze open waren.
Niet interessant wat er speelt bij individuele bedrijven. Gewoon harde maatregelen nu, thuis of sluiten.quote:Als dat wel kan, dan hebben ze niet zo veel last van die sluitingMaar goed, blijkbaar is iedereen hier goed geinformeerd over allerlei misstanden bij bedrijven. In mijn kringen, werken er toch heel veel mensen hoofdzakelijk thuis. Incidenteel dan toch afspreken op een kantoorlocatie is niet onredelijk noch verboden.
En dan bij/met controle en onderzoek achteraf van een factuur of zo, dan tegen de lamp lopen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken een schilder met eigen bedrijf. Die kan dus straks prima zijn eigen verklaring schrijven, schildersbroek aandoen en aangeven dat hij tot diep in de nacht bij vrienden bezig is geweest.
Recidive moet je voorkomen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Max 190 euro per bezoekje dus.
Nogmaals, als je geld hebt is je vrijheid gewoon te koop
Dit dus.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan vertrek je voor de avondklok in gaat en krijg je de boete op de terugweg. Geen enkel probleem, heb je je avondje lol gehad.
Als ik vrijheid wil kopen dan vlieg ik toch gewoon naar een land waar geen avondklok is of ben ik nou gek?quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Al je vrienden mee het vliegtuig in wordt wat duur. Ook al verdien je 2 a 3x modaalquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ik vrijheid wil kopen dan vlieg ik toch gewoon naar een land waar geen avondklok is of ben ik nou gek?
Vrijheidsbelasting, toch?quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, vraag dat maar aan bijvoorbeeld de gemiddelde F1 coureur.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ik vrijheid wil kopen dan vlieg ik toch gewoon naar een land waar geen avondklok is of ben ik nou gek?
We zullen het zien, verwacht dat er wel creatieve ideeėn opkomen bij mensen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is geen eenmalige betaling. Ga je niet naar huis dan volgt er nog een. En nog een. Afijn, je snapt het principe.
Dan moet je zorgen dat je rijke vrienden hebtquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
Al je vrienden mee het vliegtuig in wordt wat duur. Ook al verdien je 2 a 3x modaal
Hoe wou je dat gaan doen? Je kan gewoon elke keer lappen.quote:
Agenten zijn net mensen, die maken een afweging en die zal voor elke agent anders zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Daar heb ik niet eens moeite mee als dat de afspraak is binnen het korps.
Ik heb er wel moeite mee dat ene Vallon verwacht dat agenten redelijk en proportioneel reageren. Het gaat er dan waarschijnlijk ook niet om wat die agenten redelijk en proportioneel vinden, maar wat Vallon daarvan denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |