Kitkat salted caramel is zoveel lekkerder!quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nu thee en twix salted caramel
He wat vervelend ...quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb hier geen diner, ik heb hier gewoon avondeten. Ondanks de broccoli in de ijskast en de aardappels op het fornuis, heb ik wegens ziekte en te weinig eetlust, ei op brood gegeten. Daarna, om toch wat groente te hebben, heb ik de broccoli geprobeerd te raspen. Geen succes. Morgen maar koken.
Hoezo ribbelchips...?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
He wat vervelend ...![]()
Hopelijk gaat het morgen beter!![]()
![]()
OT ribbelchips
Weet ik niet, maar die snoep ik nuquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb ik die een keer als avondeten gehad...?
Kitkat vond ik ook lekker.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:35 schreef SacreCoeur het volgende:
Taco's voor diner.
Nu wat stukjes zeezout caramel choco, eierwafeltje en orange jaipur van lipton.
[..]
Kitkat salted caramel is zoveel lekkerder!
De koek van twix is niet zo![]()
Iedereen aan de millionaires shortbread door het baktopicquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:43 schreef Uhmmpie het volgende:
Schaaltje bietjes
Vergeten te eten so far...
nu druk in de keuken ineens toch trek
(Raaaar)
Maar bietjes
En straks compenseren... want millionaires shortbread staat hard te worden op de aanrecht nu. Niet eerder gemaakt... dus ben benieuwd
Hier schoof dochter me net een pak crackers toe bij de bietjes...quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Iedereen aan de millionaires shortbread door het baktopic![]()
Nu thee en wat crackers met paté.
Vanavond stamppot rode kool daarbij confit de canard van de poelier![]()
![]()
Ooh lekker zegquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
ik had het topic niet gezien... misschien moet ik me er toch eens meldenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
Welke werd het?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij halen straks pizza.. weet nog niet welke...
Aaawquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ik had het topic niet gezien... misschien moet ik me er toch eens melden
dochterlief: mam! waarom ben je geen bakker geworden? dit is ECHT GODDELIJK.
Eerst peper vervangen door paprika en daarna paprika vervangen door peper? Of mis ik iets?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:26 schreef Uhmmpie het volgende:
Wel de peper in de marinade vervangen door paprika...
en de ts red pepper.. vervangen door slechts een halve ts eigen kweek gedroogde peper
Jup.. de peper in de marinade vervangen door paprika.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:29 schreef Prego het volgende:
[..]
Eerst peper vervangen door paprika en daarna paprika vervangen door peper? Of mis ik iets?
Ah op die manier, het was laat toen ik het lasquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Jup.. de peper in de marinade vervangen door paprika.
EN in de saus.. de theelepel red chili vervangen door een halve theelepel bolivian rainbow.
Die zijn ietsje pittiger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |