Dit gaat nooit meer overtroffen worden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:28 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)-corona/wijdoenhetzo
Bananenmonarchie.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
De fotodatabase zat schijnbaar niet vol, want ze laten bij de vraag over het etentje nog twee stellen zien.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga op bezoek bij iemand die het moeilijk heeft
U wilt iemand die het moeilijk heeft graag troost bieden. Dat gaat normaal vaak gepaard met een hand vastpakken, knuffel geven of andere fysieke vormen van steun. Dat kan nu niet, maar u kunt alsnog steun geven op een andere manier. Het is vooral belangrijk voor de ander dat u luistert en begrip toont. Dat kan op 1,5 meter afstand ook.
Maak oogcontact en neem een open, nieuwsgierige houding aan.
Probeer niet met oplossingen te komen.
Laat hem/haar uitpraten en geef aan dat je het verhaal begrijpt.
Bel 1 of 2 dagen na het bezoek nog even om te vragen hoe het nu gaat.
Blijf contact houden.
De ander kan op deze manier toch uw steun ervaren en zich gehoord voelen.
Dit kan écht niet.
Daarvoor heb ik WLR.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
U wilt iemand die het moeilijk heeft graag troost bieden. Dat gaat normaal vaak gepaard met een hand vastpakken, knuffel geven of andere fysieke vormen van steun. Dat kan nu niet, maar u kunt alsnog steun geven op een andere manier. Het is vooral belangrijk voor de ander dat u luistert en begrip toont. Dat kan op 1,5 meter afstand ook.
Blijf contact houden.
Dit kan écht niet.
De man in het groen heeft zowel een relatie heeft met de vrouw in het groen als de man en vrouw met de patroontjes.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien is dit een polygamische relatie en is alleen de man rechts te gast
Nooit gedacht dat wij ooit in een saaier land zouden wonen dan jijquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:39 schreef DeeBee het volgende:
Haha, zal er nog eentje op jullie nemen jongons, wat een ellende. De kroegen zijn hier volle bak open, zelfs @:Koffieplanter vond ons een lichtend voorbeld.
Ik heb een collega die in Zuid-Spanje zit, die zit daar lekker in het zonnetje. Je mag daar niet de gemeente uit, maar de horeca is wel tot 18u openquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:39 schreef DeeBee het volgende:
Haha, zal er nog eentje op jullie nemen jongons, wat een ellende. De kroegen zijn hier volle bak open, zelfs @:Koffieplanter vond ons een lichtend voorbeld.
https://www.rijkshuisstij(...)ank-thema-vrije-tijdquote:
Normaal gesproken ook niet nee.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat wij ooit in een saaier land zouden wonen dan jij
Enige zijn hier dus die (zeer) strenge inreis restricties, verder alles open. Wel tracing app overal verplicht, maar dat is prima.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat wij ooit in een saaier land zouden wonen dan jij
Vet!quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:45 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
https://www.rijkshuisstij(...)ank-thema-vrije-tijd
Hier nog meer compromitterend beeldmateriaal, er is zelfs een kind bij!!
Dit is satire toch, die mensen houden ons gewoon voor de gek?quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Blijf contact houden.
Dit kan écht niet.
Mani89?quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk dat er gewoon een hele goede troll bij de rijksoverheid werkt.
Die krijgt wel geld van de overheid maar ik geloof niet dat ze er iets terug voor hoeven hebben.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die krijgt wel geld van de overheid maar ik geloof niet dat ze er iets terug voor hoeven hebben.
Is dit een site voor Fokkers?quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Blijf contact houden.
Dit kan écht niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |