SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
RIP je mailbox.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Kut ik heb op Amazon gekeken, nu krijg ik de komende maand weer allemaal mailtjes van ze.
quote:Vaccinfabriek Wales dreigt te overstromen
Als gevolg van hoogwater en noodweer dreigt een vaccinfabriek in Wales te overstromen. Volgens Britse media worden brandweerlieden ingezet om water weg te pompen. Het gaat om een fabriek waar het vaccin ontwikkeld door de universiteit van Oxford en AstraZeneca wordt geproduceerd. Er is nog niets bekend over schade.
Als ik niemand kan zien, moet ik wel wat te doen hebben hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
Niet zoveel bestellen allemaal mensen, zo duurt de lockdown maar voort en voort, even toekomen met de huidige rommel voor een paar weken en alles is weer normaal zoals het hoort.
Daarom open ik Amazon linkjes tegenwoordig in een privévenster zodat je dat gezeik niet hebtquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Kut ik heb op Amazon gekeken, nu krijg ik de komende maand weer allemaal mailtjes van ze.
Maar, maar je hebt een vrouwenlijf, ik zou me echt geen seconde vervelen dan hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik niemand kan zien, moet ik wel wat te doen hebben hoor.
mijn huidige oordopjes zijn zo kut dat ik daar niet langer mee wil sportenquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
Niet zoveel bestellen allemaal mensen, zo duurt de lockdown maar voort en voort, even toekomen met de huidige rommel voor een paar weken en alles is weer normaal zoals het hoort.
Da's leuk voor een uurtje, dan zijn er nog aardig wat "lege" uren in een dag over.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar, maar je hebt een vrouwenlijf, ik zou me echt geen seconde vervelen dan hoor.
Had je niet beter kunnen zeggen dat ze gewoon niet meer moeten bellenquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:43 schreef gianni61 het volgende:
telemarketeers zijn wel hardnekkig.
En dom ook.
1x opgenomen en aangeven dat ze niet overdag maar s avonds moeten bellen.
Dat beloven ze dan ook te doen.
vervolgens proberen ze nog 4x overdag te bellen
ik zal dan maar niet vertellen hoeveel minihuizen ik bezit..quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:32 schreef gianni61 het volgende:
Ik ga hier niet vertellen hoeveel mini tractoren ik heb
Als ik geen onbekende bellers verwacht en je nummer niet herken (of een regio waar ik geen mensen ken), dan neem ik gewoon niet op overdag.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:43 schreef gianni61 het volgende:
telemarketeers zijn wel hardnekkig.
En dom ook.
1x opgenomen en aangeven dat ze niet overdag maar s avonds moeten bellen.
Dat beloven ze dan ook te doen.
vervolgens proberen ze nog 4x overdag te bellen
het was voor kwf, waar ik toch al geld aan geef, dus ze hadden het s avonds nog mogen proberen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je niet beter kunnen zeggen dat ze gewoon niet meer moeten bellen
Mijn mobiele telefoon gebruik ik ook voor mn werk, dus daar bellen best vaak nummers op die ik niet ken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik geen onbekende bellers verwacht en je nummer niet herken (of een regio waar ik geen mensen ken), dan neem ik gewoon niet op overdag.
met een treintje er bij?quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal dan maar niet vertellen hoeveel minihuizen ik bezit..
Ik hou dat bewust gescheiden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn mobiele telefoon gebruik ik ook voor mn werk, dus daar bellen best vaak nummers op die ik niet ken.
whutquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar, maar je hebt een vrouwenlijf, ik zou me echt geen seconde vervelen dan hoor.
Druk tegelijkertijd op de Print Screen-toets + Alt-toetsquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit nu in een meeting met een reclamebureau. Hun designer is echt een prachtige vrouw zeg
/uitstraling
Da's UitStraling die te weinig actie krijgt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
whutwat is dit dan
quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Druk tegelijkertijd op de Print Screen-toets + Alt-toets
hij wil je even helemaal uit elkaar trekken op zo'n manier dat je nog twee dagen nageniet bij elke stap die je zetquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
whutwat is dit dan
Ja toch, niet elk stukje plezier en geluk hoeft van materialistische troep van internet af te komen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
whutwat is dit dan
Daar had ik met kerst nog ruzie over met m'n zwagerquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik geen onbekende bellers verwacht en je nummer niet herken (of een regio waar ik geen mensen ken), dan neem ik gewoon niet op overdag.
Ho, wacht eens even, dat staat er helemaal niet, jij boefje.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij wil je even helemaal uit elkaar trekken op zo'n manier dat je nog twee dagen nageniet bij elke stap die je zet
maar dat is wel wat je bedoelt, jij schavuitquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ho, wacht eens even, dat staat er helemaal niet, jij boefje.
voicemail heb ik uit gezetquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar had ik met kerst nog ruzie over met m'n zwagerDat ik wel moet opnemen want misschien is het een bedrijf over een kapotte blender ofzo (ja dan verwacht ik het en neem ik misschien wel op en die spreken ook een voicemail in vaak), of misschien belt hij vanuit het ziekenhuis omdat m'n zus op sterven ligt.
In dezelfde adem: Ja als ik in bespreking ben en je zus belt me, dan druk ik haar ook weg.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij wil je even helemaal uit elkaar trekken op zo'n manier dat je nog twee dagen nageniet bij elke stap die je zet
Da's ook echt een waarschijnlijk scenario, dat iemand naar de telefoons van het ziekenhuis loopt ipv de eigen mobiel te pakken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar had ik met kerst nog ruzie over met m'n zwagerDat ik wel moet opnemen want misschien is het een bedrijf over een kapotte blender ofzo (ja dan verwacht ik het en neem ik misschien wel op en die spreken ook een voicemail in vaak), of misschien belt hij vanuit het ziekenhuis omdat m'n zus op sterven ligt.
In dezelfde adem: Ja als ik in bespreking ben en je zus belt me, dan druk ik haar ook weg.
dat is wel een feit jaquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja toch, niet elk stukje plezier en geluk hoeft van materialistische troep van internet af te komen.
In eerste instantie ben ik vrouwen aan het stimuleren hun eigen lichaam niet te vergeten in deze vervelende tijden, volkomen altruīstischquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar dat is wel wat je bedoelt, jij schavuit
Is wel zo.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja toch, niet elk stukje plezier en geluk hoeft van materialistische troep van internet af te komen.
Hij doet het wel zo voorkomen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
komt hij van goede huizen dan?
Ja ja.....quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In eerste instantie ben ik vrouwen aan het stimuleren hun eigen lichaam niet te vergeten in deze vervelende tijden, volkomen altruīstisch
Precies. Daar zou de regering wat meer reclame voor moeten maken op TV.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In eerste instantie ben ik vrouwen aan het stimuleren hun eigen lichaam niet te vergeten in deze vervelende tijden, volkomen altruīstisch
Gat in de markt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Daar zou de regering wat meer reclame voor moeten maken op TV.
Hij heeft z'n nummer geblokkeerd, dus dan zie ik Anoniem ofzo en dan neem ik ook niet altijd opquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook echt een waarschijnlijk scenario, dat iemand naar de telefoons van het ziekenhuis loopt ipv de eigen mobiel te pakken.
Ja maar word jij drie keer per dag gebeld door opdringerige verkopers?quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mijn telefoon heb ik altijd aan.. en ja onbekende nummers is vaak lastig maar neem wel op
ja afgelopen tijd door energie gasten zeer vervelende gasten blijven bellenquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar wordt jij drie keer per dag gebeld door opdringerige verkopers?
daar heb ik ook eens in de zoveel tijd last van. Allemaal verschillende nummers door het hele land heen en altijd Engels sprekende mensen met een zwaar afrikaans accent.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar word jij drie keer per dag gebeld door opdringerige verkopers?
Ik heb de telefoon ook op de nachtstand tussen 11 en 8 ofzo, in het weekend langer.
Waarom zou je anoniem willen bellen vraag ik me altijd af.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft z'n nummer geblokkeerd, dus dan zie ik Anoniem ofzo en dan neem ik ook niet altijd opEn dan gaat de telefoon ook niet over als hij in de nachtstand staat. Moet ie hem maar even van anoniem halen als ie belt.
Oh ja, anonieme mensen neem ik ook niet snel opquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft z'n nummer geblokkeerd, dus dan zie ik Anoniem ofzo en dan neem ik ook niet altijd opEn dan gaat de telefoon ook niet over als hij in de nachtstand staat. Moet ie hem maar even van anoniem halen als ie belt.
ik neem ze alleen op als ik ze kenquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, anonieme mensen neem ik ook niet snel op
Ik doe niet anders zakelijk gezienquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou je anoniem willen bellen vraag ik me altijd af.
Toch onhandig, heel veel mensen nemen dan niet op.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe niet anders zakelijk gezien
Het is vaak ook onhandig als mensen je zakelijk nummer kennen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Toch onhandig, heel veel mensen nemen dan niet op.
vriend van me had ooit een app geschreven die anonieme nummers gelijk ophing en naar voicemail ging. Waar er vervolgens op de voicemail gezegd werd, je belt met een anoniem nummer, die worden niet opgenomen, probeer het eens met nummermelding aan of stuur een e-mail naar...quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat valt reuze meequote:Op donderdag 21 januari 2021 11:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Why, je wilt toch je klanten partners kunnen spreken als ze daar behoefte aan hebben?quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is vaak ook onhandig als mensen je zakelijk nummer kennen.
Ja, maar ik wil geen privebelletjes op zakelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Why, je wilt toch je klanten partners kunnen spreken als ze daar behoefte aan hebben?
Ligt er maar net aan wat voor zaken je doet en naar wie je belt. Ik bel ook niet iedereen met nummerherkenning aan.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Why, je wilt toch je klanten partners kunnen spreken als ze daar behoefte aan hebben?
ik heb het alleen uit staan als ik nieuwe vrouwen bel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat voor zaken je doet en naar wie je belt. Ik bel ook niet iedereen met nummerherkenning aan.
Alsof die je ooit terug bellenquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb het alleen uit staan als ik nieuwe vrouwen bel.
Dat is voor mij dus dagelijks een keer of 5 of 6quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Swinger?quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:
oh die heb ik niet aan staan, nooit nodig gehad ookquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens +1 op de nachtstand/niet storen-stand. Geen gekloot aan m'n hoofd 's avonds.
Ik had een poosje een storm aan Nigeriaanse oplichters die op random tijden belden, daar is het een uitkomst voor.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh die heb ik niet aan staan, nooit nodig gehad ook
Dit zijn gewoon Nederlandse bedrijven. Meestal google ik het nummer even, dan krijg je al allemaal waarschuwingen te zien, en blokkeer ik het nummer. Maar de volgende dag bellen ze gewoon weer met een vrijwel identiek nummer.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
daar heb ik ook eens in de zoveel tijd last van. Allemaal verschillende nummers door het hele land heen en altijd Engels sprekende mensen met een zwaar afrikaans accent.
Dus ik neem het tegenwoordig niet meer op en ram gelijk op blokkeer nummer
Dat was eerst voor z'n werk. Waarom hij dan geen dual sim nam weet ik ook niet, heeft ie nu nog steeds niet met z'n nieuwe baan, dus laatst werd ik door z'n nieuwe werknummer gebeld en dat was gewoon een 06-nummer. Bedrijven bellen daar niet mee dus heb toen wel opgenomen. Maar goed, toen ik dat dus opmerkte, kregen we die hele discussie.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou je anoniem willen bellen vraag ik me altijd af.
die hebben mijn nummer tot nu toe nog niet gevonden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had een poosje een storm aan Nigeriaanse oplichters die op random tijden belden, daar is het een uitkomst voor.
Nee maar als ik dan niks meer durf te zegen en alleen maar hijg kunnen ze het niet bij de politie aangeven dat ze een hijger hebben met een nummer erbij.quote:
Playerquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is voor mij dus dagelijks een keer of 5 of 6
Nee swing is niet mijn type muziekquote:
dat is ook gruwelijk irritantquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon Nederlandse bedrijven. Meestal google ik het nummer even, dan krijg je al allemaal waarschuwingen te zien, en blokkeer ik het nummer. Maar de volgende dag bellen ze gewoon weer met een vrijwel identiek nummer.
Ik heb de meldingen van e-mail tegenwoordig ook uitstaan. Ik heb opdrachtgevers in Los Angeles en soms in Thailand, en bedrijven die de hele dag door nieuwsbrieven en informatie over software versturen. Was wel even wennen in het begin, want dan zette ik de pc aan en had ik tien nieuwe mails, ik schrok me rot.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens +1 op de nachtstand/niet storen-stand. Geen gekloot aan m'n hoofd 's avonds.
Opdrachtgever in Los Angeles die om 1 uur 's nachts beldequote:Op donderdag 21 januari 2021 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had een poosje een storm aan Nigeriaanse oplichters die op random tijden belden, daar is het een uitkomst voor.
Ja, daarom is 't ideaal. Whatsapp krijg ik sowieso geen meldingen van, als je me dringend nodig hebt, bel of sms je maar.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Opdrachtgever in Los Angeles die om 1 uur 's nachts beldeOf dat je op tijd naar bed gaat en vriendinnen beginnen te appen om half elf , als je net je ogen dicht hebt. Of juist heel vroeg omdat zij om acht uur beginnen. Ik ben het soms gewoon beu om volgens dat ding te leven.
Ja, dat appen van mensen die op stap zijn kan vervelend zijn, al heb ik dat al voor een groot deel ogelost door groepsgesprekken standaard te muten.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Opdrachtgever in Los Angeles die om 1 uur 's nachts beldeOf dat je op tijd naar bed gaat en vriendinnen beginnen te appen om half elf , als je net je ogen dicht hebt. Of juist heel vroeg omdat zij om acht uur beginnen. Ik ben het soms gewoon beu om volgens dat ding te leven.
Da's boven mijn paygrade.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:42 schreef UitStraling het volgende:
Helaas ben ik dag en nacht bereikbaar maar goed comes with the job.
capsquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
ik schuif net een boterham rosbief naar binnenquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
Drie tanks leeggereden op zoek naar lunchtentje wat open was. Wat is dat Lokdaun waar iedereen het over heeft?quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:08 schreef UitStraling het volgende:
Hip sjaaltje om, leuk lunchtentje zoeken, vrouw met kristalheldere ogen op de bijrijdersstoel en er een gouden dagje van maken
Het was dan ook cynischquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drie tanks leeggereden op zoek naar lunchtentje wat open was. Wat is dat Lokdaun waar iedereen het over heeft?
Oh jammer. Ik vond het op zich wel een goed idee eigenlijkquote:
fijn om te weten!quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:42 schreef UitStraling het volgende:
Geen oud-collega's gehad die 's nachts na het stappen een broodje doner bij je bestellen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:42 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je me altijd bellen als je de koffie in een spannende jurk komt brengen.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je me altijd bellen als je de koffie in een spannende jurk komt brengen.
Op elk telefoonnummer kan er een SMS alert gezet worden, ze hebben dat wel eens scripted aangezet voor ik weet niet hoeveel nummers, ik kreeg om 04:00 ineens ontelbare berichtjes binnen, lachen was datquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen oud-collega's gehad die 's nachts na het stappen een broodje doner bij je bestellen?
mooi je bent geslaagd voor de testquote:Op donderdag 21 januari 2021 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tikje ordinair maar ok dat mag de pret niet drukken en zoiets kan binnen 0,003 seconden uit.
Nogal jaquote:
Ik snap dat je blij bent dat ik er weer ben.quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
Het begint steeds gezelliger te worden in Foqueville
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |