SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Waarom zitten we dan nog in een lockdown? Als iedereen goed nagedacht zou hebben dan was het toch al weggeweest.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:03 schreef Lospedrosa het volgende: [..] Waarom niet. Das nou precies mijn punt. Nou komt die NSB reactie dus boven, als ik lijdt dan lijdt iedereen. En jij mag niet in je eentje buiten sporten omdat ik depressief ben. Maar ja fuck it ik woon zo comfortabel ruim buitenaf op de grens van een dorp dat geen mens me ziet als ik sport. Maar dat bedoel dus met die hard deugnietjes. Je kunt toch wel voor jezelf bedenken of je goed bezig bent of niet?
fvd was even de grootste partij van Nederland... zegt genoeg tochquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zitten we dan nog in een lockdown? Als iedereen goed nagedacht zou hebben dan was het toch al weggeweest.
Ergo, mensen kunnen gemiddeld genomen die inschatting niet zelf maken. Gaat niet over individuele gevallen die maatregelen maar over de hele populatie.
ok balquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:11 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig geschranzdhttps://voca.ro/19sKL6U70KLn
quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:11 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig geschranzdhttps://voca.ro/19sKL6U70KLn
Jaja lulaap.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:09 schreef UitStraling het volgende:
Los is wel vatbaar voor het konijnenholletje.
Blij dat het inmiddels geīmplodeerd is. Hoe meer ik over Baudet lees, hoe akeliger ik die kerel vind.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
fvd was even de grootste partij van Nederland... zegt genoeg toch
Kan ook binnen op de tredmolen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaja lulaap.
Alsof jij niet meer keihard gaat hardlopen buiten omdat Hugo de Jonge dat nou eenmaal heeft geroepen.
Zou het nu ook niet meer doen (mag nu sowieso niet maar dat terzijdequote:Op woensdag 20 januari 2021 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Kan me echt niet meer indenken dat ik naar dat soort feesten geweest ben jaren geleden.
Je wil nog steeds niet horen dat dat het punt niet is ofwel?quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaja lulaap.
Alsof jij niet meer keihard gaat hardlopen buiten omdat Hugo de Jonge dat nou eenmaal heeft geroepen.
Ik ben zo recalcitrant als maar zijn kan maar ik geloof oprecht dat ik me simpelweg aan de regeltjes moet houden, niet omdat ik zelf niet kan nadenken wat veilig is en niet maar ik doe dat juist omdat de rest niet kan nadenken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaja lulaap.
Mind blown...quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben zo recalcitrant als maar zijn kan maar ik geloof oprecht dat ik me simpelweg aan de regeltjes moet houden, niet omdat ik zelf niet kan nadenken wat veilig is en niet maar ik doe dat juist omdat de rest niet kan nadenken.
Op Lowlands wil ik nog wel eens een techno of drum and bass nacht doorhalen als de line-up goed is. Alleen schranz ga je er niet snel horen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou het nu ook niet meer doen (mag nu sowieso niet maar dat terzijde)
Ja maar gaat niet heel vroeg.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
??? Ja maar morgen wekker dit dat
quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben zo recalcitrant als maar zijn kan maar ik geloof oprecht dat ik me simpelweg aan de regeltjes moet houden, niet omdat ik zelf niet kan nadenken wat veilig is en niet maar ik doe dat juist omdat de rest niet kan nadenken.
Hij heeft de klok hebben horen luiden en denkt dat de klepel ergens op het Binnenhof hangtquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je wil nog steeds niet horen dat dat het punt niet is ofwel?
Als iedereen zo slim was als wij zijn. Dan waren we allang klaar.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zitten we dan nog in een lockdown? Als iedereen goed nagedacht zou hebben dan was het toch al weggeweest.
Ergo, mensen kunnen gemiddeld genomen die inschatting niet zelf maken. Gaat niet over individuele gevallen die maatregelen maar over de hele populatie.
Die ligt daar in de hofvijverquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft de klok hebben horen luiden en denkt dat de klepel ergens op het Binnenhof hangt
Het probleem zit hem dat iedereen denkt dit voor zichzelf te kunnen bepalen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom niet.
Das nou precies mijn punt.
Nou komt die NSB reactie dus boven, als ik lijdt dan lijdt iedereen.
En jij mag niet in je eentje buiten sporten omdat ik depressief ben.
Maar ja fuck it ik woon zo comfortabel ruim buitenaf op de grens van een dorp dat geen mens me ziet als ik sport.
Maar dat bedoel dus met die hard deugnietjes.
Je kunt toch wel voor jezelf bedenken of je goed bezig bent of niet?
SPORTEN DOE JE MAAR THUISquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als iedereen zo slim was als wij zijn. Dan waren we allang klaar.
Maar omdat veel zo dom zijn ga ik niet om verkneukelen.
Snap het nou eens.
echt even schijtziek van werk weetjewel... komt gewoon geen eind aan man...quote:
Schranz was sowieso altijd wel een beetje een tussendoortje tussen het andere werk, een uur lang schranz gaat nogal veel als hetzelfde klinkenquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op Lowlands wil ik nog wel eens een techno of drum and bass nacht doorhalen als de line-up goed is. Alleen schranz ga je er niet snel horen.
Bijna weer weekend.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
echt even schijtziek van werk weetjewel... komt gewoon geen eind aan man...
Oei, als iemand over zwakkelingen begint even uitkijken...quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelf bewust zijn en sterk blijven in deze tijd van zwakkelingen.
Volg mij. Wees een Los.
Zwak.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het probleem zit hem dat iedereen denkt dit voor zichzelf te kunnen bepalen.
Ik weet ook echt wel wanneer ik een risico loop en wanneer niet. Ik weet ook echt wel dat ik prima om half 9 buiten kan lopen, kom toch geen kip tegen. En toch doe ik dat niet. Ik vind namelijk dat ik ook een voorbeeld functie heb naar mijn buren/partner/familieleden. Welk signaal geef ik af als ik mij niet aan de 'regels' houdt.
En ja daar kan ik schijt aan hebben, maar dat heb ik dus niet. Ik verwacht namelijk dat mij omgeving zich ook 'gedraagt' zodat ik in de kleine kring die ik nog zie mij nog enigszins veilig kan bewegen.
Bij mij begint dat dus door je ook aan alle onlogische regels te houden die inderdaad soms belachelijk zijn (in de hoop dat de rest zich nu eindelijk wél eens ergens aan houdt)
quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zwak.
Je kunt dus niet zelf nadenken en volgt een sociale verplichting “omdat het moet”
Zoek het Kruger-Dunning effect eens op als cognitive bias niet voorbij gekomen is tijdens je studie.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zwak.
Je kunt dus niet zelf nadenken en volgt een sociale verplichting “omdat het moet”
LoL. Ik had je hoger ingeschat dan dit, maar kennelijk had ik het mis.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zwak.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelf bewust zijn en sterk blijven in deze tijd van zwakkelingen.
Volg mij. Wees een Los.
Ahahahaha, ANGOLEES!!! Ahahahahaquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
LoL. Ik had je hoger ingeschat dan dit, maar kennelijk had ik het mis.
Tja nadenken is nou eenmaal mijn wat zwakkere punt
Dus als ik sport.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
LoL. Ik had je hoger ingeschat dan dit, maar kennelijk had ik het mis.
Tja nadenken is nou eenmaal mijn wat zwakkere punt
Hou je gewoon aan de regels man...quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus als ik sport.
Wegren en niemand ziet het en volkomen zen en sterker terugkom.
Dan ben ik slecht bezig omdat ik tijdens studie het kruger-dunnig verhaaltje gemist heb.
En ben ik heel dom.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ahahahaha, ANGOLEES!!! Ahahahaha
@:Uitstraling
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hou je gewoon aan de regels man...
Kannonnen...
Hmm...quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
De regel was ook alle joden en adressen doorgeven.
Dat is toch compleet het punt niet los.....quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus als ik sport.
Wegren en niemand ziet het en volkomen zen en sterker terugkom.
Dan ben ik slecht bezig omdat ik tijdens studie het kruger-dunnig verhaaltje gemist heb.
En ben ik heel dom.
Gewoon een nekschot aan degenen die nu nog het verkeerde voorbeeld geven, opgelost.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh dus Fles kan die baan niet aan?quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:27 schreef Modus het volgende:
Ga gerust door met jezelf nog meer voor lul zetten hoor Los.
Is het niet mikado?quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mensen actief dood willen maken
versus
Mensen actief in leven willen laten
Mijn goedheid... of, zoals mijn Surinaamse buur het altijd zegt: MIGADO jonguh
TR racisme, stereotypering en schoffering van de tafelmanieren in het algemeenquote:
Toch een kwartje per jood, tikt lekker aanquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Hij kan ook niet meer schrijven.quote:
Haha overheid zegt mensen aangeven.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:29 schreef UitStraling het volgende:
"Ja maar ik kan zelf wel nadenken hoor"
*pang*
"Hahaha nu niet meer, wat errug zeg"
"Volgende"
Dat is geen kwestie van niet aankunnen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dus Fles kan die baan niet aan?
Ik denk van wel.
Daar mag je toch je eigen regels bij bedenken?quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mikado is met die stokjes, dat spel waar @:Amarantha altijd vals speelt
Ja, ze maakt er gewoon acuut saté van... weg spel...quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar mag je toch je eigen regels bij bedenken?
Geldt dat niet voor elk spel?quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar mag je toch je eigen regels bij bedenken?
quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha overheid zegt mensen aangeven.
Pang. Hahah nu dood hij liep zomaar op straat.
Haha
smeeeeerlapquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:34 schreef CherryLips het volgende:
Kooi schoongemaakt, boodschappen gedaan, planning voor morgen opgeschreven, keuken opgeruimd, Night Stalker afgekeken, plastic op de stapel buiten gegooid, was opgevouwen. Ik ZOU nog het bed kunnen verschonen en even kunnen douchen, maar dat is denk ik wel te veel gevraagd.
Ja jij ligt straks met migraine in bed. Ik heb een vrij geweten en droom straks over rozen en word uitgerust weer wakker.quote:
On a serious note... bijna alles wordt hier met extra regels gespeeld om het wat competitiever te makenquote:
Ja dit herken ik wel.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
On a serious note... bijna alles wordt hier met extra regels gespeeld om het wat competitiever te maken
check je wel even of er geen boa onder je bed ligt?quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja jij ligt straks met migraine in bed. Ik heb een vrij geweten en droom straks over rozen en word uitgerust weer wakker.
Omdat ik mijn eigen denkwijze volg en weet dat dat klopt.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ieuwwwquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga mijn slang ook een kusje geven en zzzzzz geluidjes maken.
dat is voedsel:quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik wist niet dat je zo lenig wasquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga mijn slang ook een kusje geven en zzzzzz geluidjes maken.
Echte mannen kauwen tabaksplanten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah moet slapen. Steek nog ff een Marlboro aan.
Omdat het kan
Ben geen echte man.quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echte mannen kauwen tabaksplanten.
Gelukkig heb je een spannende kantoorbaan, tijger.quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben geen echte man.
Volg de overheid niet regeltje voor regeltje en nu ben ik persona non grata.
Satudarah zoekt misschien nog wel ledenquote:Op donderdag 21 januari 2021 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben geen echte man.
Volg de overheid niet regeltje voor regeltje en nu ben ik persona non grata.
En waar werk jij?quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een spannende kantoorbaan, tijger.
Lijkt me wel wat maar dan moet ik Molukker worden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Satudarah zoekt misschien nog wel leden
Stuur je morgen een dode paardenkop thuis.quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog steeds niet bekend of je thuis moet/mag blijven?
Doe er meteen een recept bij dan.quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stuur je morgen een dode paardenkop thuis.
Nope, denk dat we open blijven. Inmiddels zoveel zieke collega;s dat de opvang bijna niet meer haalbaar is dus morgen extra werken. Manager vroeg het en voelde zich daar schuldig over en ik had van de week al geweigerd. Dus heb ik even nagedacht en ja gezegd als ik de helft van de peuters mee mag nemen naar een leeg BSO lokaal, dan werk ik zonder collega in het lokaal. Voelt toch wat veiliger.quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog steeds niet bekend of je thuis moet/mag blijven?
Nou mooi de middenweg gepakt toch.quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope, denk dat we open blijven. Inmiddels zoveel zieke collega;s dat de opvang bijna niet meer haalbaar is dus morgen extra werken. Manager vroeg het en voelde zich daar schuldig over en ik had van de week al geweigerd. Dus heb ik even nagedacht en ja gezegd als ik de helft van de peuters mee mag nemen naar een leeg BSO lokaal, dan werk ik zonder collega in het lokaal. Voelt toch wat veiliger.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou mooi de middenweg gepakt toch.
Schaarden ze ook?quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Wil ze niet laten verzuipen maar wil zelf ook geen onnodig risico lopen. En dan ga je naar huis en dan tref je een collega van de ene groep bij een collega van de andere groep want ze had nog maar een paar kinderen en dit was toch wat gezelliger.
quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Lekker met de kinderen erbij.
Hoop toch serieus niet dat jij op die manier denkt over de pm'ers van je kinderen.
Dat is een beetje als het koffievrouwtje van Fles.quote:
Oeiquote:Op donderdag 21 januari 2021 00:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Om 04:00 gaat de wekker weerhad gewoon braaf moeten gaan slapen.
Pijpen in de poppenhoekquote:Op donderdag 21 januari 2021 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is een beetje als het koffievrouwtje van Fles.En wellicht het verschil tussen mannen en vrouwen.
Hoop rond 06:00 weer klaar te zijn en slim te zijn om overdag beetje bij te slapen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OeiIk heb nog 8 uurtjes dus ik voel me nog niet zo schuldig dat ik nog niet slaap.
Ik zie alleen maar voordelen in het veranderen van m'n dag- en nachtritme.quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daltarief is wel goedkoper qua stroom natuurlijk.
Cavia’s zijn toch ook nachtdieren of niet?quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar voordelen in het veranderen van m'n dag- en nachtritme.
Nee die slapen de hele dag door. Hebben helemaal geen ritme. Kan ik me ook wel in vinden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cavia’s zijn toch ook nachtdieren of niet?
Als geen wekker zet lukt me dat zonder moeitequote:Op donderdag 21 januari 2021 07:40 schreef kwiwi het volgende:
Wow, tot 7:30 geslapenDat gebeurt me bijna nooit!
geslapen of VERslapen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 07:40 schreef kwiwi het volgende:
Wow, tot 7:30 geslapenDat gebeurt me bijna nooit!
Ja ik schrok wel gelijk omdat het m'n werkschema overhoopt gooit, maar gelukkig iig geen meetings tot 9uquote:
nicequote:Op donderdag 21 januari 2021 08:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik schrok wel gelijk omdat het m'n werkschema overhoopt gooit, maar gelukkig iig geen meetings tot 9u
Omdat je hiepjogondries bent.quote:Op donderdag 21 januari 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
Waarom denk ik elke dag dat ik corona heb
ja maar wel keelpijnquote:Op donderdag 21 januari 2021 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat je hiepjogondries bent.
quote:
Ik wil dopjes waarbij je ook het volume kunt aanpassen, maar vele hebben dat niet. Alleen staat dat bij de bol.com omschirjving niet erbij, dus dan moet je steeds weer verder gaan zoekenquote:
draadloze?quote:Op donderdag 21 januari 2021 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil dopjes waarbij je ook het volume kunt aanpassen, maar vele hebben dat niet. Alleen staat dat bij de bol.com omschirjving niet erbij, dus dan moet je steeds weer verder gaan zoeken
Zwanger van Max.quote:Op donderdag 21 januari 2021 08:38 schreef bitterbal het volgende:
Ah ja ook buikpijn en keelpijn. Das zeker corona.
RIP.quote:Op donderdag 21 januari 2021 08:38 schreef bitterbal het volgende:
Ah ja ook buikpijn en keelpijn. Das zeker corona.
Ja.quote:
verstappen?quote:
Da's hendig ja.quote:Op donderdag 21 januari 2021 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil dopjes waarbij je ook het volume kunt aanpassen, maar vele hebben dat niet. Alleen staat dat bij de bol.com omschirjving niet erbij, dus dan moet je steeds weer verder gaan zoeken
Of jebegint bij coolblue. Das wel uitgebreide site?quote:Op donderdag 21 januari 2021 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja.
Heb nu 1 van Sennheiser gevonden waarbij het wel kan gelukkig.
Nog even verder kijken of ik nog meer opties heb
Klopt. Het "probleem" is dat ik nog die bon van 100 euro van bol heb, dus ze eigenlijk wel daar wil kopenquote:Op donderdag 21 januari 2021 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Bol is inderdaad wel aids om iets specifieks op te vinden.
Lekkerquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoiiii ik ben bitterbal en ik heb 241 dagen per jaar vrij [ afbeelding ]
Uhuh, maar daarom zoals bal tipt elders zoeken naar wat je wil hebben en dat dan intikken op bol.quote:Op donderdag 21 januari 2021 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt. Het "probleem" is dat ik nog die bon van 100 euro van bol heb, dus ze eigenlijk wel daar wil kopen
Das al bijnaquote:Op donderdag 21 januari 2021 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo blijf je er wel aftrekkelijk en knaps uitzien tot je 40e
Die eitjes zijn niet ergquote:Op donderdag 21 januari 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaarwel perfecte borsten, arrivederci eitjes
gewoon je borsten goed trainenquote:Op donderdag 21 januari 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaarwel perfecte borsten, arrivederci eitjes
quote:Op donderdag 21 januari 2021 08:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gewoon je borsten goed trainen
Hoe dan?quote:Op donderdag 21 januari 2021 08:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nah, pech is pech hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2021 08:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zusjequote:Op donderdag 21 januari 2021 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit het sportieve broertje van Trump?
dit ziet er niet uitquote:
De toewijding vind ik knap.quote:
Deze vrouw heeft wel haar borsten getraindquote:Op donderdag 21 januari 2021 08:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dit ziet er niet uit
beetje te veel getraindquote:Op donderdag 21 januari 2021 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deze vrouw heeft wel haar borsten getraind
Is dit commentaar op MsSchol?quote:Op donderdag 21 januari 2021 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is een MsSchol?quote:Op donderdag 21 januari 2021 08:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dit commentaar op MsSchol?
Een visprogramma van Microsoft?quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moest al vakantie opnemen voor de goede zaak. ben ook al een week gewoon kwijt
quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een vergeten ovenkalkoen.
Nja weet zijn usernaam niet helemaal.quote:
Essentieel beroep.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nja weet zijn usernaam niet helemaal.
Maar dat is de user hier die werkt bij Boll.com en iedereen wil doodmaken die een klein regeltje overtreedt maar zelf de hele dag bij Bol.com rondsjokt.
Zat je te hopen op naaktfoto's van bitterbalquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik logde vanmorgen goedgeluimd in met mijn mannelijkheid fier en nieuwsgierig wakker maar die is ook maar weer gaan slapen.
je was wel in je eigen slaapkamer op dat moment he?quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik logde vanmorgen goedgeluimd in met mijn mannelijkheid fier en nieuwsgierig wakker maar die is ook maar weer gaan slapen.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zat je te hopen op naaktfoto's van bitterbal
Ik keek wel even om het hoekjequote:Op donderdag 21 januari 2021 09:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je was wel in je eigen slaapkamer op dat moment he?
hmm, niks mis met een platvisje op zn tijdquote:Op donderdag 21 januari 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een visprogramma van Microsoft?
Roep ze even toe dat ze thuis moeten gaan werken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze zijn buiten aan het graven, direct onder mijn werkplek. De ergernis.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Roep ze even toe dat ze thuis moeten gaan werken.
Tino Martin snoeihard erbij..quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze zijn buiten aan het graven, direct onder mijn werkplek. De ergernis.
Ze hebben geen radio aan.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tino Martin snoeihard erbij..
Straks nog even snollebollekesen het feest is compleet
net zo ergquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben geen radio aan.
Dat zijn de buren, met snollebollekes.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
Hebben jullie de krokodillentranen van Ivanka gezien?
[ afbeelding ]
met je mooie ogen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik keek wel even om het hoekje
Wat een intens lelijke keuken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit krijg je ook met gewichtentraining[ afbeelding ]
Mooiere bestaan er niet.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
met je mooie ogen?
quote:
Ik snap dat ding met die glaasjes niet zo.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een intens lelijke keuken.
Octopusweetjesquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemoren allenNa een ontstuimige nacht schijnt nu het zonnetje. Vandaag alweer 2:52 langer dan gisteren
![]()
Een octopus heeft drie harten
Oprotten met die lui. Ik wil die niksnutten nooit meer zienquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
Hebben jullie de krokodillentranen van Ivanka gezien?
[ afbeelding ]
Drie keer kans op een gebroken hart.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemoren allenNa een ontstuimige nacht schijnt nu het zonnetje. Vandaag alweer 2:52 langer dan gisteren
![]()
Ik wilde al niet beginnen over die keukenkastjes.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een intens lelijke keuken.
Zijn weekdieren. Breekt niet veel aanquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie keer kans op een gebroken hart.
RICHTING DE ZOMER FLESquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Haagsiequote:
Alsof jij nee zou zeggen tegen Ivanka.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oprotten met die lui. Ik wil die niksnutten nooit meer zien
Ik heb hier gelukkig bijna geen zooivoer liggen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:18 schreef Haags het volgende:
Mijn vriendin vond het een goed idee om een schaaltje met paaseitjes op mijn bureau neer te zetten, mijn weegschaal niet...
Misschien niet als ik niet wist dat zij het was.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof jij nee zou zeggen tegen Ivanka.
Als dat geen neuken wordt!!!!quote:
Beter joh.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb hier gelukkig bijna geen zooivoer liggen.
Helaas wel ja.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt!!!!
[..]
Beter joh.
Daarom vanaf heden voor de zekerheid een DNA testje bij elk blondine die je in je bed aan stukken scheurrrrt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien niet als ik niet wist dat zij het was.
Stiekem een haar pakken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom vanaf heden voor de zekerheid een DNA testje bij elk blondine die je in je bed aan stukken scheurrrrt.
Beroepsweigeraarquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt!!!!
[..]
Beter joh.
Goede smoes, ouwe viezerikquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zal wel haarstukjes dragen, krijg je het DNA van een Shetlandpony als uitslag.
lege ketel?quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat dus net een goeie gerrie te draaien op de wc toen ik dat rare gezoem weer hoorde, maar dan tig keer harderDus misschien komt het van de ketel?
quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat dus net een goeie gerrie te draaien op de wc toen ik dat rare gezoem weer hoorde, maar dan tig keer harderDus misschien komt het van de ketel?
Zou kunnen!quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:40 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Is je pakketje 5 minuten te laat geleverd?quote:
nee, ik wilde iets bestellen. bij het betaalvenster zag ik dat 1 van de 2 cadeaubonnen niet was meegerekend, dus heb niet betaald, maar nu staat die eerste cadeaubon dus op 0 euroquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is je pakketje 5 minuten te laat geleverd?
Rabbitjequote:Op donderdag 21 januari 2021 09:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is je pakketje 5 minuten te laat geleverd?
gewoon even bellen/mailen/chatten met bol..quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik wilde iets bestellen. bij het betaalvenster zag ik dat 1 van de 2 cadeaubonnen niet was meegerekend, dus heb niet betaald, maar nu staat die eerste cadeaubon dus op 0 euro
Staat dat niet gewoon op je account dan nu?quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik wilde iets bestellen. bij het betaalvenster zag ik dat 1 van de 2 cadeaubonnen niet was meegerekend, dus heb niet betaald, maar nu staat die eerste cadeaubon dus op 0 euro
Oh dat heb ik ook eens gehad ja. Als je de warme kraan dan aan zet stopt het weer he? Ketelquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:40 schreef CherryLips het volgende:
In mijn account staat nu dat die al is uitgegeven.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat dat niet gewoon op je account dan nu?
pfft, stuk ongeduldquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In mijn account staat nu dat die al is uitgegeven.
Nu zie ik wel al ergens dat bij een geannuleerde bestelling het saldo binnen 24 uur weer hersteld wordt, maar daar wil ik natuurlijk niet op wachten
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon even bellen/mailen/chatten met bol..
zo koffie gedronken mijn twingo staat nog bij garage. straks werken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, de straat op. Porsche wegbrengen, tandarts bezoeken en nieuwe bril ophalen.
Hip sjaaltje om, leuk lunchtentje zoeken, vrouw met kristalheldere ogen op de bijrijdersstoel en er een gouden dagje van makenquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee het is echt heel kort, alsof je een melding krijgt op je telefoon met de trilstand aan die op een glazen plaat ofzo ligt, nog korter dan dat zelfs.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook eens gehad ja. Als je de warme kraan dan aan zet stopt het weer he? Ketel
ja, Ik was net blij dat ik oordopjes had gevonden die ik wilde.quote:
Klinkt als een rijke tata ditquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ook mini porche hoor in mijn glazen kastquote:
Ik heb 5 Ferrari'squote:Op donderdag 21 januari 2021 10:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik heb ook mini porche hoor in mijn glazen kast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |