SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Waarom zitten we dan nog in een lockdown? Als iedereen goed nagedacht zou hebben dan was het toch al weggeweest.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:03 schreef Lospedrosa het volgende: [..] Waarom niet. Das nou precies mijn punt. Nou komt die NSB reactie dus boven, als ik lijdt dan lijdt iedereen. En jij mag niet in je eentje buiten sporten omdat ik depressief ben. Maar ja fuck it ik woon zo comfortabel ruim buitenaf op de grens van een dorp dat geen mens me ziet als ik sport. Maar dat bedoel dus met die hard deugnietjes. Je kunt toch wel voor jezelf bedenken of je goed bezig bent of niet?
fvd was even de grootste partij van Nederland... zegt genoeg tochquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zitten we dan nog in een lockdown? Als iedereen goed nagedacht zou hebben dan was het toch al weggeweest.
Ergo, mensen kunnen gemiddeld genomen die inschatting niet zelf maken. Gaat niet over individuele gevallen die maatregelen maar over de hele populatie.
ok balquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:11 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig geschranzdhttps://voca.ro/19sKL6U70KLn
quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:11 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig geschranzdhttps://voca.ro/19sKL6U70KLn
Jaja lulaap.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:09 schreef UitStraling het volgende:
Los is wel vatbaar voor het konijnenholletje.
Blij dat het inmiddels geïmplodeerd is. Hoe meer ik over Baudet lees, hoe akeliger ik die kerel vind.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
fvd was even de grootste partij van Nederland... zegt genoeg toch
Kan ook binnen op de tredmolen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaja lulaap.
Alsof jij niet meer keihard gaat hardlopen buiten omdat Hugo de Jonge dat nou eenmaal heeft geroepen.
Zou het nu ook niet meer doen (mag nu sowieso niet maar dat terzijdequote:Op woensdag 20 januari 2021 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Kan me echt niet meer indenken dat ik naar dat soort feesten geweest ben jaren geleden.
Je wil nog steeds niet horen dat dat het punt niet is ofwel?quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaja lulaap.
Alsof jij niet meer keihard gaat hardlopen buiten omdat Hugo de Jonge dat nou eenmaal heeft geroepen.
Ik ben zo recalcitrant als maar zijn kan maar ik geloof oprecht dat ik me simpelweg aan de regeltjes moet houden, niet omdat ik zelf niet kan nadenken wat veilig is en niet maar ik doe dat juist omdat de rest niet kan nadenken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaja lulaap.
Mind blown...quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben zo recalcitrant als maar zijn kan maar ik geloof oprecht dat ik me simpelweg aan de regeltjes moet houden, niet omdat ik zelf niet kan nadenken wat veilig is en niet maar ik doe dat juist omdat de rest niet kan nadenken.
Op Lowlands wil ik nog wel eens een techno of drum and bass nacht doorhalen als de line-up goed is. Alleen schranz ga je er niet snel horen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou het nu ook niet meer doen (mag nu sowieso niet maar dat terzijde)
Ja maar gaat niet heel vroeg.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
??? Ja maar morgen wekker dit dat
quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben zo recalcitrant als maar zijn kan maar ik geloof oprecht dat ik me simpelweg aan de regeltjes moet houden, niet omdat ik zelf niet kan nadenken wat veilig is en niet maar ik doe dat juist omdat de rest niet kan nadenken.
Hij heeft de klok hebben horen luiden en denkt dat de klepel ergens op het Binnenhof hangtquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je wil nog steeds niet horen dat dat het punt niet is ofwel?
Als iedereen zo slim was als wij zijn. Dan waren we allang klaar.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zitten we dan nog in een lockdown? Als iedereen goed nagedacht zou hebben dan was het toch al weggeweest.
Ergo, mensen kunnen gemiddeld genomen die inschatting niet zelf maken. Gaat niet over individuele gevallen die maatregelen maar over de hele populatie.
Die ligt daar in de hofvijverquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft de klok hebben horen luiden en denkt dat de klepel ergens op het Binnenhof hangt
Het probleem zit hem dat iedereen denkt dit voor zichzelf te kunnen bepalen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom niet.
Das nou precies mijn punt.
Nou komt die NSB reactie dus boven, als ik lijdt dan lijdt iedereen.
En jij mag niet in je eentje buiten sporten omdat ik depressief ben.
Maar ja fuck it ik woon zo comfortabel ruim buitenaf op de grens van een dorp dat geen mens me ziet als ik sport.
Maar dat bedoel dus met die hard deugnietjes.
Je kunt toch wel voor jezelf bedenken of je goed bezig bent of niet?
SPORTEN DOE JE MAAR THUISquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als iedereen zo slim was als wij zijn. Dan waren we allang klaar.
Maar omdat veel zo dom zijn ga ik niet om verkneukelen.
Snap het nou eens.
echt even schijtziek van werk weetjewel... komt gewoon geen eind aan man...quote:
Schranz was sowieso altijd wel een beetje een tussendoortje tussen het andere werk, een uur lang schranz gaat nogal veel als hetzelfde klinkenquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op Lowlands wil ik nog wel eens een techno of drum and bass nacht doorhalen als de line-up goed is. Alleen schranz ga je er niet snel horen.
Bijna weer weekend.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
echt even schijtziek van werk weetjewel... komt gewoon geen eind aan man...
Oei, als iemand over zwakkelingen begint even uitkijken...quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelf bewust zijn en sterk blijven in deze tijd van zwakkelingen.
Volg mij. Wees een Los.
Zwak.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het probleem zit hem dat iedereen denkt dit voor zichzelf te kunnen bepalen.
Ik weet ook echt wel wanneer ik een risico loop en wanneer niet. Ik weet ook echt wel dat ik prima om half 9 buiten kan lopen, kom toch geen kip tegen. En toch doe ik dat niet. Ik vind namelijk dat ik ook een voorbeeld functie heb naar mijn buren/partner/familieleden. Welk signaal geef ik af als ik mij niet aan de 'regels' houdt.
En ja daar kan ik schijt aan hebben, maar dat heb ik dus niet. Ik verwacht namelijk dat mij omgeving zich ook 'gedraagt' zodat ik in de kleine kring die ik nog zie mij nog enigszins veilig kan bewegen.
Bij mij begint dat dus door je ook aan alle onlogische regels te houden die inderdaad soms belachelijk zijn (in de hoop dat de rest zich nu eindelijk wél eens ergens aan houdt)
quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zwak.
Je kunt dus niet zelf nadenken en volgt een sociale verplichting “omdat het moet”
Zoek het Kruger-Dunning effect eens op als cognitive bias niet voorbij gekomen is tijdens je studie.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zwak.
Je kunt dus niet zelf nadenken en volgt een sociale verplichting “omdat het moet”
LoL. Ik had je hoger ingeschat dan dit, maar kennelijk had ik het mis.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zwak.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelf bewust zijn en sterk blijven in deze tijd van zwakkelingen.
Volg mij. Wees een Los.
Ahahahaha, ANGOLEES!!! Ahahahahaquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
LoL. Ik had je hoger ingeschat dan dit, maar kennelijk had ik het mis.
Tja nadenken is nou eenmaal mijn wat zwakkere punt
Dus als ik sport.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
LoL. Ik had je hoger ingeschat dan dit, maar kennelijk had ik het mis.
Tja nadenken is nou eenmaal mijn wat zwakkere punt
Hou je gewoon aan de regels man...quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus als ik sport.
Wegren en niemand ziet het en volkomen zen en sterker terugkom.
Dan ben ik slecht bezig omdat ik tijdens studie het kruger-dunnig verhaaltje gemist heb.
En ben ik heel dom.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ahahahaha, ANGOLEES!!! Ahahahaha
@:Uitstraling
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |