Ocampos en Suso schijnen goede voetballers te zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die speelt niet zoveel dit seizoen.
Ja maar waarom zou je loten wie thuis speelt maar niet tegen wie ze spelenquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is toch al bepaald uit welke wedstrijden die komen, de uitspelende teams?
Alleen de teams tegen elkaar wordt nog geloot.
Wel bijzonder ja.
En Nesyri, kan die er ook wat van?quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ocampos en Suso schijnen goede voetballers te zijn.
Dat is ook logisch, de echt grote talenten daar heb je het geld niet voor, dus je moet dubbel geluk hebben wil je echt een parel weet vast te leggen, de grotere clubs kunnen wel dat risico nemen, maar daar zie je ongeveer een zelfde ratio mislukken als ze de stap hoger maken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:45 schreef GGMM het volgende:
Uiteindelijk zijn spelers die bij AZ spelen die heel goed lijken te zijn meestal toch gewoon eeuwige subtoppers.
Ja, stom gedoe. Ajax kan alleen Feyenoord, Vitesse, PSV of de winnaar van Vvv-Go Ahead loten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel typisch dat PSV alwéér uit moet spelen
Je zou me taggen bij een goalquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.meertens.knaw.nl/nvb/
https://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/joranquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.meertens.knaw.nl/nvb/populariteit/naam/Adolf
Ajax, Feyenoord, Vitesse en PSV als halve finalisten zou wel leuk zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, stom gedoe. Ajax kan alleen Feyenoord, Vitesse, PSV of de winnaar van Vvv-Go Ahead loten.
Ik probeer hier even een Yassine Bono v U2-grap in te verwerken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Nesyri, kan die er ook wat van?
Gedaan:quote:
quote:
Bijzonder ja, nou ja wel weer Heinriech.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou je loten wie thuis speelt maar niet tegen wie ze spelen
Wat een gekkigheid
Hopelijk doet Sevilla lang mee in Europa voor de Bono-grapjes.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik probeer hier even een Yassine Bono v U2-grap in te verwerken.
Koundé en Carlos vreten Haaland op en dan zijn ze wel door.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk doet Sevilla lang mee in Europa voor de Bono-grapjes.
mimimimiquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:54 schreef De_Kraam het volgende:
Goal had afgekeurd mogen worden. Je verwacht het niet.
En AZ had een pingel verdiend.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:54 schreef De_Kraam het volgende:
Goal had afgekeurd mogen worden. Je verwacht het niet.
poepzor vindt dit leukquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jammer dat Freek de Jonge nog steeds zuurstof heeft.
Nou nou nou.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
mimmimimimiquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En AZ had een pingel verdiend.
Gewoon de feiten toch? Dumfries gisteren was ook geen pingel toch?quote:
Die riem mag strakker worden aangetrokken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Daar heb ik je niet over gehoord toen of ik ben het vergeten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon de feiten toch? Dumfries gisteren was ook geen pingel toch?
Ik was gisterenavond niet zo actief in het topic.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heb ik je niet over gehoord toen of ik ben het vergeten.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was gisterenavond niet zo actief in het topic.
Wat deden ze?quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
Oh dat vieren van Labyad en Promes is wel vrij triest, helemaal gemist.
Staken ze ergens de draak mee?quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
Oh dat vieren van Labyad en Promes is wel vrij triest, helemaal gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |