Die kwam uit België.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was echt zo'n kneusje van buiten de stad. Perr werd ook altijd gepest om zijn accent. Jongens uit de provincie halen werkt niet.
(al kwam Tom niet uit de provincie geleuf ik)
Koopmeiners is een hype.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Zelfs met de bittergarnituur spelen we Stengs, Boadu en Davy Koopmeiners van de mat.
PSV creëerde ook niets.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had ie zoiets niet gewoon tegen PSV kunnen doen? Ajax kwam er totaal niet door
Zekerquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
@:ikweethetookniet vindt dit erg leuk.
Klopt, PSV had zoiets ook nodig gehad tegen AZ ja.quote:
Het gezicht van een slachtoffer.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was echt zo'n kneusje van buiten de stad. Perr werd ook altijd gepest om zijn accent. Jongens uit de provincie halen werkt niet.
Dan moet je wel iets afdwingen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, PSV had zoiets ook nodig gehad tegen AZ ja.
Dan was het alsnog 2-3 speknekquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, PSV had zoiets ook nodig gehad tegen AZ ja.
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gezicht van een slachtoffer.
[ afbeelding ]
Alles van AZ is een kansloze kut hype.quote:
Ja, leuk.quote:
wtf lees ik hierquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haalt Slot de kerst bij Feyenoord?quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alles van AZ is een kansloze kut hype.
Bohhh, die mogen dan elke wedstrijd in de 89ste minuut invallen voor Labyad en Promes.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:36 schreef 7Eleven het volgende:
Als straks Kudus en Neres weer fit zijn bohhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |