SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Klinkt nog steeds lekker, hoop dat de buren het er mee eens zijnquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Ideaal, terwijl je live een mix in elkaar flanst én uitzendt, krijg je nog even een werktelefoontje.
Multitasken, jongen!!
Mooi, ik heb namelijk geen idee wat ik draai, ik selecteer uitsluitend platen met (bijna) het zelfde tempo en een matchende key...quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Klinkt nog steeds lekker, hoop dat de buren het er mee eens zijn
Het is niet echt mainstream geloof ikquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, ik heb namelijk geen idee wat ik draai, ik selecteer uitsluitend platen met (bijna) het zelfde tempo en een matchende key...
Nee, dit zit in het mapje 'Hardtrance' en ik heb het nog nooit eerder gedraaid...quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het is niet echt mainstream geloof ik
Maar wat met lekker tempo en een redelijke beat kon ik ook wel even gebruiken.
Ik kom er tot rust van, paradoxaal als het is.
25-30 jaar geleden had ik op mijn slaapkamer happy hardcore opstaan als ik wou proberen te slapen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit zit in het mapje 'Hardtrance' en ik heb het nog nooit eerder gedraaid...
Die heb ik ook een jaar of 20 geleden gehad.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
... Maar wekkerradio waar CD in kan kan er wel eens gaan komen.
Iemand om hulp vragen ?quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:06 schreef brother52 het volgende:
Ik krijg geen melding meer van de app
Vorige keer heb ik het ook zelf opgelost. Weet alleen niet meer hoe.quote:
Ik denk dat ik de server aan heb laten staan...quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:06 schreef brother52 het volgende:
Ik krijg geen melding meer van de app
Ik zie het.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de server aan heb laten staan...
Iets met eigenwijs...quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik het ook zelf opgelost. Weet alleen niet meer hoe.
Ik bedoel de app op mijn telefoon, die heb ik zo niet nodigquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:24 schreef just me het volgende:
[..]
Iets met eigenwijs...
Je hebt nog heel even
Ik zou hier nu wel wat minder volume willenquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:34 schreef Rafeiro het volgende:
I Will Dance (When I Walk Away) staat hier nu aan, dan wil je stiekem wel net wat meer volume.
Ja, brother draaitquote:
quote:
quote:
Nope, anders even aan iemand van de zorg vragen ?quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:42 schreef Rafeiro het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met "Facetalk" qua privacy en security enzo?
Gedonder ook allemaal.
Die gebruiken het juistquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:45 schreef just me het volgende:
[..]
Nope, anders even aan iemand van de zorg vragen ?
dan zijn het toch ervaringsdeskundigenquote:
Maar geen IT'ersquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
dan zijn het toch ervaringsdeskundigen
dat dusquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:53 schreef Rafeiro het volgende:
Luisterd lekker weg trouwens brother.
Hammond met leslieboxquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:59 schreef brother52 het volgende:
Ik moet hier niet te veel naar luisteren, anders heb ik straks een hammond thuis staan....
Beetje bijgekomen ?quote:
Leslie zit ingebouwd, zit zelfs een auto-vari in.quote:
Wel van gisteren overdag.quote:
is ook niet raar !quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel van gisteren overdag.
Maar niet van vannacht. Slecht geslapen.
Hij is echt leukquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:02 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Paar mensen hebben hem al via de app gehad, maar vond deze wel echt humor.
Gaaf, ik speelde vroeger bij iemand op zo’n orgel.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Leslie zit ingebouwd, zit zelfs een auto-vari in.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:02 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Paar mensen hebben hem al via de app gehad, maar vond deze wel echt humor.
Misschien iets voor in het nieuwe huisquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaaf, ik speelde vroeger bij iemand op zo’n orgel.
Wij hadden thuis een iets minder luxe, maar wel mer lesliebox (ook ingebouwd)
heb je lekker met je autootjes gespeeld ?quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:07 schreef brother52 het volgende:
Had ik vanochtend ineens een teststraat op mijn bureau...
[ afbeelding ]
Ik weet er wel eentje te staan die te koop isquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien iets voor in het nieuwe huis
quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
heb je lekker met je autootjes gespeeld ?
1 orgel is genoeg, 2e zou in de garage moeten wonenquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:10 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
De verveling begint een beetje toe te slaan.
Waarom zou het nu geen goede timing zijn ? #durftevragenquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:10 schreef Rafeiro het volgende:
Vandaag overleg gehad over slaapmedicatie. En nu maar gewoon aanbaggeren. Als alles wat leuker wordt wellicht 2 of 3 keer echt zwaar spul, maar nu maar aankwakkelen. Maar even doorgaan met stom, maar de timing zou nu slecht zijn. Dus ik ga weer op rare tijden posten enzo. Maar echt lomp proberen te herstellen als het wat leuker wordt.
Een is wel genoeg.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
Goede avond.quote:
Doordat het nu qua daginvulling ook ruk is en weer een tegenslag me weer een eind terug zou gooien. Even kort door de bocht.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:11 schreef just me het volgende:
[..]
Waarom zou het nu geen goede timing zijn ? #durftevragen
Neequote:Op woensdag 20 januari 2021 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond.
Je hebt de verkeerde zender aan staan?
duidelijkquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Doordat het nu qua daginvulling ook ruk is en weer een tegenslag me weer een eind terug zou gooien. Even kort door de bocht.
quote:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:14 schreef livelink het volgende:
Tja, opnieuw opstarten hielp. Ik wil liever geen U2 horen.
Wow, dit is de wel songtitel van het jaarquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:20 schreef brother52 het volgende:
Electric Six - There's Something Very Wrong With Us So Let's Go Out Tonight
Ik kan hem overtreffen met een liedje van NOFX maar dat past niet binnen het thema.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wow, dit is de wel songtitel van het jaar
Dat wordt vast de protestsong tegen de avondklok.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:20 schreef brother52 het volgende:
Electric Six - There's Something Very Wrong With Us So Let's Go Out Tonight
quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wordt vast de protestsong tegen de avondklok.
Terug naar de tijd van vredelievende protestsongsquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wordt vast de protestsong tegen de avondklok.
Some flowers in the night.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:26 schreef just me het volgende:
[..]
Terug naar de tijd van vredelievende protestsongs
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
Zei ik net tegen just me dat eigenlijk iedereen hier wel spoorde enzo. Zegt zij dat ik dat op mijn manier dat ook wel doe.
Iedereen spoort hier
Dan liegt just me dus.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
Zei ik net tegen just me dat eigenlijk iedereen hier wel spoorde enzo. Zegt zij dat ik dat op mijn manier dat ook wel doe.
Iedereen spoort hier
Ik spoor al een tijdje niet meer. Voor het laatst in augustus of zo.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
Iedereen spoort hier
Jij bent ontspoordquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik spoor al een tijdje niet meer. Voor het laatst in augustus of zo.
Dat is al lang niet meer.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik spoor al een tijdje niet meer. Voor het laatst in augustus of zo.
quote:
Dat is een paar avonden te vroeg.quote:
Het kan nooit te vroeg zaterdagavond zijn. Alhoewel vrijdagavond nog een tikje beter is.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is een paar avonden te vroeg.
Ik teken voor vrijdagavond.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Het kan nooit te vroeg zaterdagavond zijn. Alhoewel vrijdagavond nog een tikje beter is.
Hoe hebben ze bij jou thuis gereageerd op de avondklok ?quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Het kan nooit te vroeg zaterdagavond zijn. Alhoewel vrijdagavond nog een tikje beter is.
De klok is ontspoordquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is een paar avonden te vroeg.
Eigenlijk wel goed. Mijn zoon is toch eigenlijk meestal 's avonds thuis en mijn dochter is eigenlijk altijd voorstander van alle maatregelen en negeert ze vervolgens ook het meestquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:40 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe hebben ze bij jou thuis gereageerd op de avondklok ?
quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goed. Mijn zoon is toch eigenlijk meestal 's avonds thuis en mijn dochter is eigenlijk altijd voorstander van alle maatregelen en negeert ze vervolgens ook het meest
quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goed. Mijn zoon is toch eigenlijk meestal 's avonds thuis en mijn dochter is eigenlijk altijd voorstander van alle maatregelen en negeert ze vervolgens ook het meest
quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:44 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoor net dat zoonlief opvang voor de kindjes aan het regelen is
Hij had het zelf ook al geconcludeerd dat het oppassen voorlopig niet meer mocht en hij verwacht geen problemen bij de oppas mevrouw, ben wel opgelucht!quote:
Gelijk heeft hij met zijn vitaal beroep. En het lijkt best lang te gaan duren nu.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:44 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoor net dat zoonlief opvang voor de kindjes aan het regelen is
Zo laat al?quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:46 schreef brother52 het volgende:
Iron Maiden - 2 Minutes to Midnight
quote:
Hij heeft geen keus en geen andere oplossing. Het is goed zoquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij met zijn vitaal beroep. En het lijkt best lang te gaan duren nu.
Dat is wel fijn dat het geregeld kon worden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:49 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft geen keus en geen andere oplossing. Het is goed zo
Mini kabouter moet toch ooit aan de opvang gaan wennenEn die ander heeft het er super naar zijn zin en vond het echt jammer dat het een tijdje niet kon.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dat het geregeld kon worden.
Ik vind het heel erg op Can I play with madness lijkenquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:46 schreef brother52 het volgende:
Iron Maiden - 2 Minutes to Midnight
Uiteraard.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je Late in the evening ook ingepland staan?
quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:53 schreef livelink het volgende:
Ja, dan is het nu inmiddels wel after midnight inderdaad. Over 4,5 uur mogen we weer naar buiten.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg op Can I play with madness denken
Nee, die dan weer niet.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:53 schreef livelink het volgende:
Ja, dan is het nu inmiddels wel after midnight inderdaad. Over 4,5 uur mogen we weer naar buiten.
1 keer Maiden op een avond is voldoendequote:
En dan verplicht opstaan om naar buiten te gaan, gewoon omdat het kan.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
1 keer Maiden op een avond is voldoende
quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, dat bandje hadden we ook nog. Ooit weggelopen bij hun optreden op een festival, slaapverwekkende lui
Praten jullie nu over dezelfde?quote:
Ik heb ze altijd een beetje links laten liggen maar vind het toch wel een leuk bandje.quote:
quote:
Uiteraard, dit gebeurt hier zo vaak. Hij heeft gewoon geen smaakquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Praten jullie nu over dezelfde?
quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Uiteraard, dit gebeurt hier zo vaak. Hij heeft gewoon geen smaak
En toch hou je van die manquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Uiteraard, dit gebeurt hier zo vaak. Hij heeft gewoon geen smaak
Eigen werk wordt ook gewaardeerd hoorquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:07 schreef brother52 het volgende:
Ik heb even getwijfeld om de cover die we een keer hebben opgenomen er in te gooien maar ik doe toch het origineel.
Kinks - All Day And All Of The Night
Ok danquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Eigen werk wordt ook gewaardeerd hoor
Klinkt goed hoor!quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ok dan
Green Cheese - All day and all of the night
Groene kaas.... gatverdamme.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ok dan
Normaal gesproken doen jullie Metal?quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ok dan
Nee, gewoon liedjes die wel leuk vinden en snel op te nemen zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Normaal gesproken doen jullie Metal?
quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:12 schreef brother52 het volgende:
Bill Haley & The Comets - Rock Around The Clock
Acceptabel is de term waar we voor gaanquote:
die heeft Melting!quote:
Nee, dit was meer dan acceptabel hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Acceptabel is de term waar we voor gaan
We waren zelf ook erg verbaasd over het resultaat.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dit was meer dan acceptabel hoor.
Ook nog eens in de maatquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb ik die?![]()
Of bedoel je deze:
[ afbeelding ]
'quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb ik die?![]()
Of bedoel je deze:
[ afbeelding ]
Die jaquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb ik die?![]()
Of bedoel je deze:
[ afbeelding ]
Brother zonder hoofd!quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:21 schreef brother52 het volgende:
Maximo Park - The Night I Lost My Head
It wasn't mequote:
Die truc doe ik met spiegelsquote:
Ik ga nog een klein uurtje door denk ik.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:30 schreef Melting het volgende:
Ik ga zo meteen wel afhaken, Brother.
Slecht geslapen vannacht, en morgen weer op tijd op.
Tot hoe laat draai je?
Dat ga ik ook niet meer meemaken, ik luister nog even en haak dan ook afquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga nog een klein uurtje door denk ik.
Dit is mooiquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:31 schreef brother52 het volgende:
Queens of the Stone Age - …Like Clockwork
quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga nog een klein uurtje door denk ik.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is echt te lang.
Bedankt voor de muziek zover.
Zaten erg leuke nummers tussen.
Welterusten allemaal.
Welterustenquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is echt te lang.
Welterusten allemaal.
quote:
Welterusten Meltingquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is echt te lang.
Welterusten allemaal.
Trustenquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is echt te lang.
Welterusten allemaal.
quote:
quote:
Dat is dan mooi voor als er geen avondklok meer isquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Volgens mij zou ik ooit gaan nachtzwemmen met wat mensen uit de Top2000reeks, in elk geval met peaceman en Diaan
Maar ik mag niet naar buitenquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:47 schreef brother52 het volgende:
Seven Mary Three - The Evenings Great Excuse
In noodgevallen mag het.quote:
en dat is dus The Evenings Great Excusequote:
Ik zou dan eerder aan Looney Tunes denken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Grappig, Symph kreeg Disneyvibes bij Mike
Is dat goed of slecht?quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Grappig, Symph kreeg Disneyvibes bij Mike
hoe gaat het met jou eigenlijk? Tijdje niet meer gezienquote:
Ergens in de wereld is het wel tussen 04.30 en 20.30quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:51 schreef brother52 het volgende:
Snow Patrol - Somewhere A Clock Is Ticking
heb je nog 'n stukje van de inauguratie kunnen zien ?quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ergens in de wereld is het wel tussen 04.30 en 20.30
Nee, helemaal niks. Na mijn werk ben ik mijn zoon gaan helpen met leren en toen ik klaar was ben ik naar brother52 gaan luisteren.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
heb je nog 'n stukje van de inauguratie kunnen zien ?
Prima eerst was natuurlijk de feestdagen en top 2000 en daarna had ik eigenlijk alleen tijd op momenten dat hier niemand wasquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
hoe gaat het met jou eigenlijk? Tijdje niet meer gezien
nog wel 'n hapje tussendoor kunnen eten mag ik hopen!quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks. Na mijn werk ben ik mijn zoon gaan helpen met leren en toen ik klaar was ben ik naar brother52 gaan luisteren.
nachtbrakerquote:Op woensdag 20 januari 2021 22:01 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Prima eerst was natuurlijk de feestdagen en top 2000 en daarna had ik eigenlijk alleen tijd op momenten dat hier niemand was
Ik heb ook zitten kijken, wilde het toch wel meemakenquote:
Hier ookquote:
Ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2021 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ook zitten kijken, wilde het toch wel meemaken
Dat kan niet hoor in deze corona-tijdquote:Op woensdag 20 januari 2021 22:14 schreef brother52 het volgende:
Hierna de laatste alweer. De tijd vliegt.
Bijna 3 uur vind ik lang zat. Ik ben Peaceman niet...quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat kan niet hoor in deze corona-tijd![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bijna 3 uur vind ik lang zat. Ik ben Peaceman niet...
quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:15 schreef brother52 het volgende:
Marillion - That Time Of The Night (The Short Straw)
Ja, heel snel even gegeten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
nog wel 'n hapje tussendoor kunnen eten mag ik hopen!
[..]
nachtbraker![]()
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Coldplay - Clocks
03. Sheryl Lee Ralph - In The Evening
04. Art Brut - Late Sunday Evening
05. Bee Gees - Nights On Broadway
06. Fish - Clock Moves Sideways
07. Birth Of Joy - Midnight Cruise
08. Creedence Clearwater Revival - Hey Tonight
09. Dog Eat dog - All night
10. Dresden Dolls - Night Reconnaissance
11. Eagles - One Of These Nights
12. Belle & Sebastian - Sleep The Clock Around
13. Electric Six - There's Something Very Wrong With Us So Let's Go Out Tonight
14. Gin Blossoms - Pieces Of The Night
15. Goldfinger - Too Many Nights
16. André van Duin - Bim Bam
17. Herman Brood - Saturday Night
18. Sparks - Beat The Clock
19. Iron Maiden - 2 Minutes to Midnight
20. J.j. Cale - After Midnight
21. Birds of Tokyo - When The Night Falls Quiet
22. Johan - It's 5 O'Clock
23. Kaiser Chiefs - Saturday Night
24. Kinks - All Day And All Of The Night
25. Bill Haley & The Comets - Rock Around The Clock
26. Madness - Nightboat To Cairo
27. The Smashing Pumpkins - Doomsday Clock
28. Maximo Park - The Night I Lost My Head
29. Monster Magnet - Atomic Clock
30. Paul Simon - Late In The Evening
31. Queens of the Stone Age - …Like Clockwork
32. REM - Nightswimming
33. Rise Against - But Tonight We Dance
34. Mike Patton - Che Notte!
35. Seven Mary Three - The Evenings Great Excuse
36. Snow Patrol - Somewhere A Clock Is Ticking
37. The Black Crowes - Midnight From The Inside Out
38. The Gathering - Nighttime Birds
39. Tindersticks - Another Night In
40. Ty Segall - The Clock
41. Marillion - That Time Of The Night (The Short Straw)
42. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Jij ook bedanktquote:Op woensdag 20 januari 2021 22:22 schreef brother52 het volgende:
Bedankt voor het luisteren allemaal
[..]
Nee maar leuk, mondo canequote:Op woensdag 20 januari 2021 21:44 schreef brother52 het volgende:
Zou @:Bosbeetle ook meeluisteren?
Mike Patton - Che Notte!
Goedemorgen livelink.quote:
Ik werd wakker van de storm juist. Stond op om het raam dicht te doen, voordat het kapot zou waaien en kon vervolgens niet meer slapen. Soms is thuis werken wel lekker. Ik was niet jaloers toen ik mijn zoon net op de fiets zag stappen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 06:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Het lag wel erg lekker in bed net. Het waaide buiten flink, dus dan is zo'n warm bed heerlijk.
Dat geloof ik. Hij gaat weer door weer en wind er op uit. Vind dat toch wel knap.quote:Op donderdag 21 januari 2021 07:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik werd wakker van de storm juist. Stond op om het raam dicht te doen, voordat het kapot zou waaien en kon vervolgens niet meer slapen. Soms is thuis werken wel lekker. Ik was niet jaloers toen ik mijn zoon net op de fiets zag stappen.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 08:22 schreef just me het volgende:
goedemorgen
na deze stormachtige nacht
Ik had ook nog even willen blijven liggen maar ik heb om 9 uur een afspraak met de grote kabouterquote:Op donderdag 21 januari 2021 08:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Het lag lekker, zo met die harde wind buiten.
Dat snap ik dan wel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 08:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had ook nog even willen blijven liggen maar ik heb om 9 uur een afspraak met de grote kabouter
ik wil toch wel fris en fruitig kunnen zoomen
quote:Op donderdag 21 januari 2021 08:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had ook nog even willen blijven liggen maar ik heb om 9 uur een afspraak met de grote kabouter
ik wil toch wel fris en fruitig kunnen zoomen
geen last van de storm gehadquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb eindelijk weer eens redelijk goed geslapen
gelukkig maar, fijn dat je goed geslapen hebtquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, maar het waait hier standaard vrij hard, dus dat registreer ik nauwelijks meer
dat is het betere werkquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
En nu wachten op m’n pakketje(s) met thee, ik heb mezelf alsnog een verjaardagskadootje gegeven. Ik zat te wachten op de jaarlijkse verjaardagskorting van bol.com, maar die kwam niet. Maar ach, door al die bonnen van enquetes enzo voelt het toch al als gratis. Vorige week mocht ik thuis knoflooksauzen beoordelen en naast de twee flessen saus kreeg ik ook nog een bon van bol.com van ¤10.
Lekker toch?quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:11 schreef Rafeiro het volgende:
Ondanks last van mijn pootjes toch 3 kwartier gewandeld.
Wel lekker 3,5 km. Rustig aan gedaan wel dus.
little stepsquote:Op donderdag 21 januari 2021 12:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lekker toch?
Hier waai je zo de stoep af, dus vandaag maar ff niet wandelen. Ik doe wel een paar stappen extra in de Lidl zo
Ik had dat vorige week, de hele supermarkt voor mij alleen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het in jaren niet zo rustig meegemaakt in de Lidl, heerlijk was het, even uitgebreid langs alle schappen gelopen
Als je wil draaien; be my guest.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:04 schreef Rafeiro het volgende:
Even denken, staat er voor vanavond wat op de planning?
Als ik zo een beetje positieve reactie op app aan mn zus krijg dan zal ik het overwegenquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je wil draaien; be my guest.
Nu is het nog wel wat vroeg voor mij.quote:
Vreemd dan..... gisteren werkte het nog wel in ieder geval.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |