SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Klinkt nog steeds lekker, hoop dat de buren het er mee eens zijnquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Ideaal, terwijl je live een mix in elkaar flanst én uitzendt, krijg je nog even een werktelefoontje.
Multitasken, jongen!!
Mooi, ik heb namelijk geen idee wat ik draai, ik selecteer uitsluitend platen met (bijna) het zelfde tempo en een matchende key...quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Klinkt nog steeds lekker, hoop dat de buren het er mee eens zijn
Het is niet echt mainstream geloof ikquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, ik heb namelijk geen idee wat ik draai, ik selecteer uitsluitend platen met (bijna) het zelfde tempo en een matchende key...
Nee, dit zit in het mapje 'Hardtrance' en ik heb het nog nooit eerder gedraaid...quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het is niet echt mainstream geloof ik
Maar wat met lekker tempo en een redelijke beat kon ik ook wel even gebruiken.
Ik kom er tot rust van, paradoxaal als het is.
25-30 jaar geleden had ik op mijn slaapkamer happy hardcore opstaan als ik wou proberen te slapen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit zit in het mapje 'Hardtrance' en ik heb het nog nooit eerder gedraaid...
Die heb ik ook een jaar of 20 geleden gehad.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
... Maar wekkerradio waar CD in kan kan er wel eens gaan komen.
Iemand om hulp vragen ?quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:06 schreef brother52 het volgende:
Ik krijg geen melding meer van de app
Vorige keer heb ik het ook zelf opgelost. Weet alleen niet meer hoe.quote:
Ik denk dat ik de server aan heb laten staan...quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:06 schreef brother52 het volgende:
Ik krijg geen melding meer van de app
Ik zie het.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de server aan heb laten staan...
Iets met eigenwijs...quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik het ook zelf opgelost. Weet alleen niet meer hoe.
Ik bedoel de app op mijn telefoon, die heb ik zo niet nodigquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:24 schreef just me het volgende:
[..]
Iets met eigenwijs...
Je hebt nog heel even
Ik zou hier nu wel wat minder volume willenquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:34 schreef Rafeiro het volgende:
I Will Dance (When I Walk Away) staat hier nu aan, dan wil je stiekem wel net wat meer volume.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |