Bij voordat je reageert in het topic:quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Is iedereen ff eten voor de avondwandeling?
Maar als ze wel gepakt worden, hebben de vlegels wel gelijk 95 euro extra op hun bakkes. Ha!quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hier in de omgeving worden nogal wat auto's open gebroken de laatste tijd.
Dadelijk is er geen sociale controle als niemand meer de straat op mag.
Criminelen houden zich daar meestal niet aan.
Dus er moeten maar extra mensen doodgaan omdat sommige tokkies hun handjes niet thuis kunnen houden?quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel extra gevallen van huiselijk geweld en kindermishandeling zou deze avondklok weer met zich mee gaan brengen?
Hoe groot acht jij die kans. Er is niemand op straat. In dit gebied is al jaren geen politiebureau meer.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar als ze wel gepakt worden, hebben de vlegels wel gelijk 95 euro extra op hun bakkes. Ha!
Dat is allemaal afgewogen, de Britse devastator is belangrijker.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel extra gevallen van huiselijk geweld en kindermishandeling zou deze avondklok weer met zich mee gaan brengen?
Dat is precies wat hij zegt ja.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:55 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Dus er moeten maar extra mensen doodgaan omdat sommige tokkies hun handjes niet thuis kunnen houden?
Je hond uitlaten is natuurlijk veel belangrijker ...quote:Coronaminister Hugo de Jonge is teruggekomen van de uitzondering op de avondklok die gold voor mensen die examen afleggen. "Het afleggen van geplande examens is toch geen geldige reden om buiten te zijn tijdens de avondklok", schrijft hij in een brief aan de Tweede Kamer.
Inderdaad, dacht ook al dat hij dat bedoeldequote:Op woensdag 20 januari 2021 17:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is precies wat hij zegt ja.
Ik heb het niet over alle maatregelen, maar over de avondklok.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:16 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Je kunt ook geloven dat alle maatregelen aan je laars lappen in ieder geval niet werkt, zoals we de afgelopen maanden hebben kunnen zien
Je kan wel met je hond naar het examen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:58 schreef Collide het volgende:
[..]
Je hond uitlaten is natuurlijk veel belangrijker ...
Ik bel gewoon dat er een schaap is losgebroken en langs de weg loopt. Dan zijn alle agenten (max 2) even druk en kan het dorp gauw een outdoor rave party houden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hoe groot acht jij die kans. Er is niemand op straat. In dit gebied is al jaren geen politiebureau meer.
De aanrijdtijd is minstens 15 minuten. Sociale controle is dadelijk weg.
Als je een examen om 19:30 hebt, zal je toch een keer weer terug moeten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:06 schreef GemMagic het volgende:
Zijn examens tegenwoordig 's nachts dan?
Niet eens verrassend, die hadden week of drie geleden tussen de 60K en 70K besmettingen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Meer dan 1800 doden in het VK vandaag. Zo dan.
Waar zal de piek liggen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet eens verrassend, die hadden week of drie geleden tussen de 60K en 70K besmettingen.
In elk geval rond deze periode qua doden. Qua aantallen, geen idee.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waar zal de piek liggen?
Oké, het antwoord is dus min of meer ja. Ik meen dat dat bij ons nooit zou laat nog was. Noch de examens op de middelbare school, noch de tentamens op de universiteit.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je een examen om 19:30 hebt, zal je toch een keer weer terug moeten.
https://nos.nl/artikel/23(...)at-op-gebaseerd.htmlquote:Daarmee hebben het OMT en het kabinet de avondklok geluid, maar waar hangt de klepel?
Er zijn meer soorten examens, mensen die een avondopleiding volgen buiten hun werk, etc.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:16 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Oké, het antwoord is dus min of meer ja. Ik meen dat dat bij ons nooit zou laat nog was. Noch de examens op de middelbare school, noch de tentamens op de universiteit.
Het lijkt me dat dergelijke cursussen of opleidingen zich in dat geval ook zullen moeten aanpassen aan de nieuwe situatie. Als dat echt niet anders kan, dan is er vast wel enige coulance bij oom agent. Uiteindelijk zijn ze er toch niet om de brave burger te pesten zou je hopen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er zijn meer soorten examens, mensen die een avondopleiding volgen buiten hun werk, etc.
Volgens mij ziet een agent iemand een hond uitlaten, en wordt er niets meer gecontroleerd, ook niet waar je woont.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je op 15km van je huis met je hond loopt, kom je er ook niet meer weg.
Uiteindelijk is een blokje om voordat je naar bed gaat het hele probleem niet, of je nu met of zonder dier loopt
Scholen moeten ook maar wat flexibeler zijn, waarom geen toets in het weekend?quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:21 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Het lijkt me dat dergelijke cursussen of opleidingen zich in dat geval ook zullen moeten aanpassen aan de nieuwe situatie. Als dat echt niet anders kan, dan is er vast wel enige coulance bij oom agent. Uiteindelijk zijn ze er toch niet om de brave burger te pesten zou je hopen.
Je denkt dat leraren zo flexibel zijn?quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Scholen moeten ook maar wat flexibeler zijn, waarom geen toets in het weekend?
Met de huidige studentenaantallen zijn er aardig wat examens in de avond. Soms zelfs tot 22 uur.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:16 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Oké, het antwoord is dus min of meer ja. Ik meen dat dat bij ons nooit zou laat nog was. Noch de examens op de middelbare school, noch de tentamens op de universiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |