Je mag wel zeesterren hoorquote:
Dud0r houd er wel van om een beetje hardhandig te worden aangepakt!quote:Op zondag 24 januari 2021 14:26 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat klinkt saai. Als ik meedoe dan moet het ook grondig. Of anders helemaal niet.
quote:Op zondag 24 januari 2021 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dud0r houd er wel van om een beetje hardhandig te worden aangepakt!
Sorry nog voor 2 weken geleden, toen was ik wellicht iets te hardhandigquote:
Laat ik nou graag hardhandig kunnen zijn!quote:Op zondag 24 januari 2021 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dud0r houd er wel van om een beetje hardhandig te worden aangepakt!
quote:Op zondag 24 januari 2021 14:31 schreef Amee het volgende:
[..]
Laat ik nou graag hardhandig kunnen zijn!
M'n ballen zijn nog steeds blauwquote:Op zondag 24 januari 2021 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry nog voor 2 weken geleden, toen was ik wellicht iets te hardhandig
Dat was haags zijn schuld niet de mijnequote:
Het was eerder een XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL orgiequote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was eerder een XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL orgie
Dat filmpje heb je zeker vergeten op de site te uploaden. Ik zie het niet iigquote:Op zondag 24 januari 2021 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was eerder een XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL orgie
Staat achter de VIP premium paywallquote:Op zondag 24 januari 2021 16:53 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat filmpje heb je zeker vergeten op de site te uploaden. Ik zie het niet iig
Die staan om tot je beschikking. De ultra fantastische beelden echter niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:39 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar ik heb al ¤450 betaald en er is me beloofd dat ik fantastische beelden krijg te zien.
Zie DM voor de exclusieve fantastische beelden!quote:Op zondag 24 januari 2021 18:39 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar ik heb al ¤450 betaald en er is me beloofd dat ik fantastische beelden krijg te zien.
WTH!!quote:Op zondag 24 januari 2021 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie DM voor de exclusieve fantastische beelden!
Soms kan het er best heftig aan toe gaan voor de wat 'minder ervaren mensen'quote:
Zal jou eens op de knieën nagelen en je met de kietelaar bewerken. Zullen we zien hoe minder ervarenen het doen.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms kan het er best heftig aan toe gaan voor de wat 'minder ervaren mensen'
Oeh, kinkyquote:Op zondag 24 januari 2021 23:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Zal jou eens op de knieën nagelen en je met de kietelaar bewerken. Zullen we zien hoe minder ervarenen het doen.
Maar ik geef toe... Wat jullie met @dud0r hebben gedaan .....quote:
We realiseerde ons iets te laat dat 'harder' dud0r zijn stop woordje wasquote:Op zondag 24 januari 2021 23:14 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar ik geef toe... Wat jullie met @:dud0r hebben gedaan .....![]()
Daar kan mijn stoutste fantasieën niet aan tippen!
Whaaha! De arme man!quote:Op zondag 24 januari 2021 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We realiseerde ons iets te laat dat 'harder' dud0r zijn stop woordje was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |